Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enemmän mua häiritsee noi isänmaallista shaibaa huudattavat idiootit ku elokapinalaiset

Vierailija
29.09.2021 |

Sepä siinä

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä kelokapinassa on enemmän munaa ja rohkeutta kuin tuhannessa leijonan riiputtajassa.

Katohan, kiljukännääjäkin on täällä taas jankkaamassa ja vastailemassa itselleen. Miksi et ole tuolla kadulla kavereidesi kanssa?

Vierailija
22/55 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isänmaallinen ihminen, kiihkoisänmaalliset puolirikolliset öyhöilijät ovat häpeäksi maalleni. Onneksi nouseva polvi on fiksumpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo nähdä, kellä ei nouse hissi ylimpiin kerroksiin. Persuilu on varmaan vakavin ja yleisin hoitamaton F-vaiva nykyään.

Vierailija
24/55 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pärssyt aina luulevat, että huutamalla niiden hölmöt väitteet muuttuvat todeksi. Olette varmaan nähneet ja kuulleet Tynkkystä 😂

Persua käytettiin aluksi haukkumasanana, nyt kun se on vakiintunut ihan normisanaksi jossa ei ole mitään negatiivista merkitystä, aletaan sitä vääntää taas uuteen (toivottuun) negatiiviseen muotoon.

Tosiasia kuitenkin on se että mies tekee nimen eikä nimi miestä. Vaikka kuinka yrittäisitte keksiä negatiivisen nimen niin se muuttuu positiiviseksi koska kohde on positiivinen. Samasta syystä kaikki "negatiivisesta" kohteesta keksityt uudet mukamas neutraalit nimitykset muuttuvat ajan myötä negatiivisiksi ja kielletään poliittisesti epäkorrekteina.

Vierailija
25/55 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenosoittaminen on perusoikeus. Mutta nazipoziloiden mielestähän vain heillä itsellään on oikeuksia. Tämä johtuu heidän kolmivuotiaan älystään, jolla he pääsevät ohi dalmatiankoirasta mutta eivät yllä papukaijan tasolle.

Tsemp Elokapina! Tuen! Istukaa lyttyyn ne persuressukat, jos änkeevät iholle! Heidän elämänsä eka ja vika kerta kun pääsevät lähelle naista.

Eloapinoille on osoitettu paikka missä osoittaa mieltään, kansalaistori.

Vierailija
26/55 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä kelokapinassa on enemmän munaa ja rohkeutta kuin tuhannessa leijonan riiputtajassa.

Katohan, kiljukännääjäkin on täällä taas jankkaamassa ja vastailemassa itselleen. Miksi et ole tuolla kadulla kavereidesi kanssa?

Miksi kuvittelet etten ole? Koska itse öyhötät äitisi peräkamarissa?

Vierailija
27/55 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustaa munaa noissa keloapinoissa on ainakin ja yleensä vielä joka reiässä samaan aikaan.

Vierailija
28/55 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kadulle sinä lutikka kuulutkin.

Vierailija
29/55 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärssy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pärssyt aina luulevat, että huutamalla niiden hölmöt väitteet muuttuvat todeksi. Olette varmaan nähneet ja kuulleet Tynkkystä 😂

Persua käytettiin aluksi haukkumasanana, nyt kun se on vakiintunut ihan normisanaksi jossa ei ole mitään negatiivista merkitystä, aletaan sitä vääntää taas uuteen (toivottuun) negatiiviseen muotoon.

Tosiasia kuitenkin on se että mies tekee nimen eikä nimi miestä. Vaikka kuinka yrittäisitte keksiä negatiivisen nimen niin se muuttuu positiiviseksi koska kohde on positiivinen. Samasta syystä kaikki "negatiivisesta" kohteesta keksityt uudet mukamas neutraalit nimitykset muuttuvat ajan myötä negatiivisiksi ja kielletään poliittisesti epäkorrekteina.

Ei persuissa monta MIESTÄ ole. Ei tule mieleen yhtäkään, vaikka moni tuleekin Mieleen.

Vierailija
30/55 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä ressukka aina löydätkin nuo lapsellisimmat kommentit? "öyhötät äitisi peräkamarissa". Tuollaisia kommentteja heitetään jossain ala-asteella. Ja kai sinä tajuat itsekin että olet itse palstan pahin öyhöttäjä?

Vierailija
31/55 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenosoittaminen on perusoikeus. Mutta nazipoziloiden mielestähän vain heillä itsellään on oikeuksia. Tämä johtuu heidän kolmivuotiaan älystään, jolla he pääsevät ohi dalmatiankoirasta mutta eivät yllä papukaijan tasolle.

Tsemp Elokapina! Tuen! Istukaa lyttyyn ne persuressukat, jos änkeevät iholle! Heidän elämänsä eka ja vika kerta kun pääsevät lähelle naista.

Eloapinoille on osoitettu paikka missä osoittaa mieltään, kansalaistori.

Elokapinoitsijat haluavat saada asioita aikaiseksi, toisin kuin Kansalaistoria tms. käyttävät tyhjänpuhujat.

Vierailija
32/55 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustaa munaa noissa keloapinoissa on ainakin ja yleensä vielä joka reiässä samaan aikaan.

Jännää, miten nuo seksuaalipakkomielteet liittyvät erottamattomasti persuiluun. Frustraatiota ja latenttia homoseksuaalisuutta.

Vierailija
33/55 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olen tehnyt lähtemättömän vaikutuksen. Juuri se oli tarkoituskin.

Vierailija
34/55 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi poika noin valtavasti kiihottua ympäristömielenosoituksesta, vaikkei itsellään ole edes mopokorttia saati että uskaltaisi lähteä pääkaupunkiin?

Vierailija
35/55 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, nyt alkoi kiljukapinoitsijat lähteä koppihoitoon.

Vierailija
36/55 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olen tehnyt lähtemättömän vaikutuksen. Juuri se oli tarkoituskin.

Kehen? Harhaista.

Vierailija
37/55 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linja-autossa on tunnelmaa, vai mitä keloapinakiljusilakka?

Vierailija
38/55 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää tulee. Vuoronvaihto. Menepä sinne itsekin niin tapaat naisia.

Vierailija
39/55 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee molemmat. Molemmat voisivat hypätä järveen ja poistaa oman hiilijalanjälkensä tästä maailmasta.

Vierailija
40/55 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää tulee. Vuoronvaihto. Menepä sinne itsekin niin tapaat naisia.

Muistakaa miehet neuvo: don't dip your di ck in cra zy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän