Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako kouluttautua kirjanpitäjäksi?

Vierailija
20.11.2014 |

Onko alalla töitä tulevaisuudessa ja millaisia palkkoja maksetaan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Kirjanpitäjä kannattaa olla jos on hyvä työkokemus. Palkka n. 2000 euroa tilitoimistoissa. Niska limassa saa sitten töitä tehdä.

t. Arvatkaa vaan olenko v..tuuntunut kirjanpitäjä

Vierailija
2/12 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo 2v ollut ja palkasta jää käteen 1300... Paska pieni työpaikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..... 2v työkokemuksella brutto n 3000e...

Vierailija
4/12 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta voisi kuvitella, että tietotekniikka vähentää kirjanpitäjien työtä. Mutta tietysti aina tarvitaan kirjanpidon ammattilaisia. 

Vierailija
5/12 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:12"]En tiedä, mutta voisi kuvitella, että tietotekniikka vähentää kirjanpitäjien työtä. Mutta tietysti aina tarvitaan kirjanpidon ammattilaisia. 
[/quote]

juuri näin. Huippuammattilaiset pärjää, perustiliöijiltä lähtee työt. Olen itse töissä tilitoimistossa ja nytkin suurin osa tapahtumista on automaattitiliöintiä. Minulta loppuu kohta työt :(

Vierailija
6/12 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:15"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:12"]En tiedä, mutta voisi kuvitella, että tietotekniikka vähentää kirjanpitäjien työtä. Mutta tietysti aina tarvitaan kirjanpidon ammattilaisia.  [/quote] juuri näin. Huippuammattilaiset pärjää, perustiliöijiltä lähtee työt. Olen itse töissä tilitoimistossa ja nytkin suurin osa tapahtumista on automaattitiliöintiä. Minulta loppuu kohta työt :(

[/quote]

Mitä ihmeellisyyksiä huippuammattilaiset sitten tekee jos tavikset ei pärjää?

Vierailija
7/12 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:15"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:12"]En tiedä, mutta voisi kuvitella, että tietotekniikka vähentää kirjanpitäjien työtä. Mutta tietysti aina tarvitaan kirjanpidon ammattilaisia.  [/quote] juuri näin. Huippuammattilaiset pärjää, perustiliöijiltä lähtee työt. Olen itse töissä tilitoimistossa ja nytkin suurin osa tapahtumista on automaattitiliöintiä. Minulta loppuu kohta työt :(

[/quote]

Mitä ihmeellisyyksiä huippuammattilaiset sitten tekee jos tavikset ei pärjää?
[/quote]

No enemmän sitä konsultointipuolta

Vierailija
8/12 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boooooooooooriiiiiing

Vierailija
9/12 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:35"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:15"] [quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:12"]En tiedä, mutta voisi kuvitella, että tietotekniikka vähentää kirjanpitäjien työtä. Mutta tietysti aina tarvitaan kirjanpidon ammattilaisia.  [/quote] juuri näin. Huippuammattilaiset pärjää, perustiliöijiltä lähtee työt. Olen itse töissä tilitoimistossa ja nytkin suurin osa tapahtumista on automaattitiliöintiä. Minulta loppuu kohta työt :( [/quote]   Mitä ihmeellisyyksiä huippuammattilaiset sitten tekee jos tavikset ei pärjää? [/quote] No enemmän sitä konsultointipuolta

[/quote]

Kuka konsultoinnilla pärjää kun netti on keksitty ja kaikki tarvittava saatavilla!

Vierailija
10/12 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on myös uusi esitys, ettei mikroyrittäjien tarvitsisi enää tehdä kirjanpitoa.. mitäs sitten tehdään laumalla kirjanpitäjiä?

Vierailija
11/12 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:43"]

Nyt on myös uusi esitys, ettei mikroyrittäjien tarvitsisi enää tehdä kirjanpitoa.. mitäs sitten tehdään laumalla kirjanpitäjiä?

[/quote]Epäilen kyllä tuon ehdotuksen läpimenoa. Harmaata taloutta halutaan estää kaikin keinoin.

Toisekseen mikroyrittäjien kirjanpidot on pienen pieniä. Niitä on kyllä asiakkaina paljon, mutta jos yhden mikroyrityksen kirjanpidon tekemiseen menee tunti-kaksi kuussa, niin se on oikeasti tosi vähän. Iso yritys taas saattaa työllistää useitakin kirjanpitäjiä ihan täysipäiväisesti.

Vierailija
12/12 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tienaamisen mahdollisuus on tilitoimistoyrittäjänä. Alalla on aika kirjava joukko tekijöitä ja pakko sanoa, että tuurilla ne laivatkin seilaa, paljon epäpäteviä yrittäjiä, jotka polkevat hintoja.