Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko kuinka närkästynyt jos istuisit sohvalla rinnat paljaana ja kaksi huoltomiestä hyökkäis mitään ilmottamatta sisään?

Vierailija
29.09.2021 |

Naapuri ilmottanut että hänen ovipuhelin ei toimi kunnolla. Minulla ei toimi ollenkaan mutta en ole viitsinyt siitä ilmotella mihinkään kun asun alimmassa kerroksessa niin helppo käydä avaamassa ovi. Nää huoltomiehet oli siis testailleet minunkin summeria mistä minä en tiedä mitään koska se ei soi. Yhtäkkiä ovikelloa rimpautetaan kerran ja taustalta kuuluu huuto "ei se siel oo mee sisään vaan"! Ja ovi auki. Tosi kiva istua sohvalla pyyhe vyötäisillä yläkroppa paljaana. Äkkiä sain kyllä aamutakin huitastua päälleni mutta eihän toi voi olla ok rynnätä toisen kotiin yht äkkiä?! Sain toimivan ovipuhelimen mutta noitten huoltomiesten käytös jäi vaivaamaan.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa asuneen kaverini pääsi joku remonttimies yllättämään. Kaveri oli makoillut sängyllä aluvaatteisillaan, kunnes kuuli mukahauskaa huutelua ikkunan takaa. Kuulemma ikkuna oli vielä sellaisessa paikassa, ettei sen läpi olisi pitänyt nähdä ellei erikseen kurotu kurkkimaan.

Joidenkin ihmisten päässä ei tunnu liikkuvan juurikaan mitään.

Vierailija
2/87 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä estämään myydään tuotetta nimeltä turvaketju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että ne huoltomiehet olis vielä närkästyneempiä. T: Mummo

Vierailija
4/87 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotirauhan häirintää, jos jaksat oikeuteen mennä. Raiskaustarinalla saat paremman korvauksen.

Vierailija
5/87 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filmataanko sillä uusinta Naughty America filmiä? Ainakin juonikuvio viittaa siihen: nainen rinnat paljaana sohvalla kun sinne saapuu kaksi huoltomiestä...en kerro enempää.

Vierailija
6/87 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotikan kuva kannattaa laittaa oveen, niin valitsevat kusipaikakseen naapuriasunnon. Lain pitäisi puuttua huoltomiesten torveiluun.

Vierailija
7/87 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalossa asuneen kaverini pääsi joku remonttimies yllättämään. Kaveri oli makoillut sängyllä aluvaatteisillaan, kunnes kuuli mukahauskaa huutelua ikkunan takaa. Kuulemma ikkuna oli vielä sellaisessa paikassa, ettei sen läpi olisi pitänyt nähdä ellei erikseen kurotu kurkkimaan.

Joidenkin ihmisten päässä ei tunnu liikkuvan juurikaan mitään.

mitä tässä yritettiin sanoa?

Vierailija
8/87 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo muutama vuosi kun tulin töistä ja ihmettelin koiran käytöstä kun oli ihan vauhkona. Rupesin laittamaan ruokaa ja ihmettelin kun hanat keittiössä väänetty vinksinvonksin ja sama kylppärissä. Itse jätän ne aina samaan asentoon. Silloin en voinut kuvitella että kodissani joku kävisi omin lupineen vaan ajattelin vaan että parempi unohtaa koko juttu ennenkuin rupean epäilemään omaa mielenterveyttäni. Eikö noista pitäisi jättää vähintään lappu että olemme joutuneet käymään kodissanne siitä ja siitä syystä?ap

Vierailija
9/87 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot nainen?

Vierailija
10/87 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran huoltomies tuli parvekkeelle nosturilla. Neljäs kerros.

Vierailija
11/87 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei mene nallekarkit:( Itse istunut sohvalla kommandona odottaen naisten hyökkäystä, hiljaista on ollut.

Vierailija
12/87 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämähäkkimies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli jonkun siiman varassa. Oli musta maski päässä ja tiukka trikoo puku.

Vierailija
13/87 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitty aloitus. Mutta olisit ollut luovempi, ap, ja kehitellyt vielä fantasian kimppakivasta huoltomiesten kanssa.

Vierailija
14/87 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot nainen?

Olen 37v nainen ja mitä enemmän ajattelen asiaa niin sitä enemmän raivostuttaa. Minulla on wc/suihkutila heti ulko oven vieressä että varttia aikasemmin kun olisivat rynnineet sisään niin olisin häärinyt siinä suihkun jälkeen ihan ilkosenalasti. Pytyltä eivät sentään olis päässyt yllättämään koska silloin suljen oven.ap

Vierailija
15/87 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin poliisit, kun ei mitään huoltomiehiä ole.

Vierailija
16/87 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämähäkkimies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parvekkeen oveen saa erilaisen mekanismin. Turvaketju ei käy kaikkiin parvekkeen oviin. Minulla on 3 lukkoa pääovessa ja 3 parvekkeen ovessa + 2 säppiä. Naurakaa vaan, mutta kerran yöllä on yritetty murtautua sisään ja nuo huoltomiehet ovat oma ongelmaryhmänsä. Sen jälkeen on lukot ovissa ja siinä pysyvät. Ymmärrän hyvin amerikkalaisia sarjoja ja elokuvia kun ovet on lukotettu ja säpitetty ylhäältä alas.

Vierailija
17/87 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot nainen?

Olen 37v nainen ja mitä enemmän ajattelen asiaa niin sitä enemmän raivostuttaa. Minulla on wc/suihkutila heti ulko oven vieressä että varttia aikasemmin kun olisivat rynnineet sisään niin olisin häärinyt siinä suihkun jälkeen ihan ilkosenalasti. Pytyltä eivät sentään olis päässyt yllättämään koska silloin suljen oven.ap

Kiihottavaa. Kiva että huoltomiehilläkin jotain luontaisetuja.

Vierailija
18/87 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksitty aloitus. Mutta olisit ollut luovempi, ap, ja kehitellyt vielä fantasian kimppakivasta huoltomiesten kanssa.

Totisinta totta on! Minun fantasiat on kaukana kimppakivasta kahen isäni ikäsen ukon kanssa.ap

Vierailija
19/87 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin vaatetuksestani riippumatta olisin loukkaantunut, jos tuolla lailla rynnättäisiin yllättäen sisään. Reklamoisin kyllä.

Saavat olla ryntääjät iloisia, ettei oven takana ollut lauma sakemanneja tai cane corso.

Vierailija
20/87 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei sun tissis kiinnosta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi