Millaisia teidän 20-vuotiaat teininne ovat?
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 16:11"]
Trolli
[/quote]
Niin taitaa olla. Ensin luulin, että Ikis ilmestyi meille, mutta ei taida olla. Ap odottelee ilmeisesti jotakuta tärkeänä selittämään, että teini-iän viimeinen vuosi on 19.
Millainen sinun neitsyt-äitisi on?
Ei ole teini enää vaan aikuinen poika. Muutti juuri tyttöystävänsä kanssa yhteen asumaan ja opiskelee. Hyvin menee mutta menköön.
No, ihan kakara kuitenkin, jollei termisesti teini.
eikö teillä ole muuta tekemsitä kuin kiistellä siitä, onko 20 v enää teini?
no ei oo, kun twenty ei lopu teen!
voi jeesus onko täällä mitään älyllistä toimintaa?!?
Upea ja määrätietoinen. Ei harrastuksia, opiskelut sujuu erinomaisesti.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 16:26"]No, ihan kakara kuitenkin, jollei termisesti teini.
[/quote]
Tuollaisten sinun kaltaistesi tanttojen mielestä toki. Minulla on aikuinen 20-vuotias poika, joka on hyvin fiksu ja hoitaa hyvin opiskelunsa ja elämänsä.
mä odotan innolla, mitä maagista tapahtuu kun kuopus täyttää 13 v, eli siitä tulee -teen
on varmaan ihan eri ihminen kuin twelvinä
Meidän 20v teini on nyt 4,5vuotta asunut omillaan, on naimisissa, ostivat keväällä oman asunnon, odottaa esikoistaan ja opiskelee ammattikorkeakoulussa. Koulun ohella kävi töissä, kunnes erinäisten raskauskomplikaatioiden vuoksi joutui jättäytymään pois (teki hanttihommia, siivosi yms.) nyt kuulemma lukenut yliopiston pääsykokeisiin, mutta saa nähdä hakeeko/pääseekö. On hoitanut raha-asiansa aina mallikkaasti ja näyttävät tulevan hyvin toimeen vähemmälläkin. Ainoa mistä olen ollut hieman huolissani on, ettei hänellä tunnu olevan lähes yhtään kavereita/en ole kuullut että viettäisi aikaa oikeastaan kenenkään kanssa. Mutta tuntuu olevan melko tyytyväinen elämäänsä, joten se kait pääasia!
opiskelevat, toinen asuu kotona, toinen ulkomailla. ihan normaaleja ikäisiään, poika käy salilla, tyttö joskus lenkkeilee. tytöllä ei paljon jää vapaa-aikaa koulun ja kotitehtävien jälkeen. poika lukee opiskelee lakia, tyttö mainos-alaa ja muotoilua.