Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin juuri, että tunnen vain yhden ulkomaalaisen ihmisen

Vierailija
20.11.2014 |

... tämä lienee aika harvinaista tänä päivänä? En ollut edes ajatellut asiaa, kunnes tänään tuli tästä työkaverin kanssa puhetta. Tämäkin yhden ainoan ulkomaalaisen kanssa on etelänmatkalla ystävystytty ja hän asuu siis siellä, ei Suomessa.
Ja ei, en ole millään lailla rasisti, ei vaan ole tullut tutustuttua missään ulkomaalaisiin/ ulkomaalaistaustaisiin henkilöihin, esim. kouluissani tai työpaikoillani ei ole ollut heitä samaan aikaan. Olen n. nelikymppinen kuitenkin jo. Ja nyt siis tarkoitan tuntemisella ihan ystävyys/tuttavuussuhdetta... olenko jo ainoa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 30 ja totesin joku aika sitten, etten mä ole ulkomaalaisten kanssa ollut ikinä kunnolla tekemisissä täällä Suomessa ihan normiarjessa. Koulussa olin samalla luokalla pari vuotta yhden kanssa ja vapaa-ajalla joskus tulee vastaan yksi äidin työkaveri. Mun kouluissa on ollut tosi vähän ulkomaalaisia ja joskus joku oli samalla kurssilla, mut ei kuitenkaan mun kavereita.

Vierailija
2/2 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Eli et ole ainoa. Myös minun (aikuis)opiskelukaverini oli suorastaan järkyttynyt, kun kerran tuli puhetta englannin kielen käytöstä. Totesin, että ruosteessa on kun ei koskaan sitä pysty arjessa käyttämään. Kaveri siihen, että kai sä nyt ulkomaalaisten kavereiden kanssa puhut... No, en, kun niitä ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi