Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RFSU raskaustesti,onko kokemusta?

03.09.2006 |

oletteko tehneet kyseistä testiä ja oletteko siitä saaneet tosi haaleaa haamuviivaa ja olleet oikeasti raskaana sitten? vai onko vain viivan paikka johon pos tulos olis pitänyt tulla? sain haamu viivan ja nyt epäröin sen luotettavuutta kun ollut puhetta vauvakuume puolella et olis antanut viivoja muillekin eikä olleet silti raskaana... kiitos jos vastaat! nyt kp 25 mulla vasta ja norm kierto 28-32 päivää..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näytti tooooooosi himmeää plussaa. Tein vielä uuden ja sekin näytti samanlaista haaleaa plussaa joka oli hyvällä tahdolla havaittavissa. Kyllä se sitten paikkansa piti, ultrassa selvisi että olin tehnyt testin raskausviikolla 3+4 joten siksi se viiva oli tuskin havaittavissa. Mutta siis tosi aikaisessa vaiheessa näytti kuitenkin positiivista :-)

Kaisu rv 11+1

Vierailija
2/3 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo minulla se näytti muutaman päivän jälkeen kun menkat olisi pitänyt jo alkaa niin edelleen todella haaleeta ja nyt se on jo tosi tumma viiva.jotta raskaana olet, onnee!

prinsessaäiti 6+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkat ei ole vielä alkaneet, mutta en uskalla testailla vielä uudestaan.Kp26 ja ehkäpä kp 28 uusi testi jolleivat ala sitä ennen. rinnat ovat nyt alkaneet kipeytyä joten kaipa jotain positiivistakin tämä voisi tarkoittaa.