Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-tyttöystävä raskaana

Vierailija
20.11.2014 |

Exä oli eilen koittanut soittaa muutaman kerran mutta koska erottiin aika myrkyisesti en vastannut. Tänään tuli sitten työpaikalle ja ennen uutisia, aloimme jo riitelemään. Se sitten ryntäsi ulos ja tokas ennen lähtöään olevansa raskaana. Meenkö kukkien ja suklaan kanssa pyytämään anteeksi käytöstä vai mitä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluat niin mene. Jos et halua olla missään tekemisissä lapsen kanssa tulevaisuudessa niin älä mene.

Vierailija
2/14 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene.

Vierailija
4/14 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raskaana oleva tarvitse mitään erityiskohtelua. Et tiennyt riidan aikana hänen olevan raskaana. Jos normaalitilanteessa menisit kukkien ja suklaan kanssa pyytämään anteeksi, niin tee toki niin nytkin. Mutta joka tapauksessa kasvokkain keskustelu olisi paikallaan.

Vierailija
5/14 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hänen raskaudessaan sua kiinnostaa?

Vierailija
6/14 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle se on raskaana? Muista vaatia dna-testi ennen kuin tunnustat isyytesi.

Vierailija
7/14 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 14:57"]

Kenelle se on raskaana? Muista vaatia dna-testi ennen kuin tunnustat isyytesi.

[/quote]

Tarkistuta myös kaikki aminohapot: Sytosiini, tymiini, adeniini ja guaniini, kaikki pitäis löytyä!

Vierailija
8/14 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et akasta enää välitä, niin anna olla.

Vierailija
9/14 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luokassa oli sama tilanne tänään :D Paitsi tyttö ei tullut paikan päälle, vaan huuti puhelimeen asian. Herää pieni epäillys, että onko kyseessä sama tilanne mut tänne hieman muuteltu versio, vai onko kaks eri jätkää kusessa :D

Vierailija
10/14 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ei edes ole raskaana. Aika alhaista tokaista asia noin jos on totta, onneksi pääsit naisesta eroon. Harmi tietenkin jos oikeasti on raskaana ja joudut hänen kanssaan kasvattamaan lapsen, mutta kyllä sekin varmasti onnistuu. 

Vierailija
11/14 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mitään joudu. Jos mies haluaa abortin ja nainen ei suostu tekemään, niin nainen joutuu ihan itse vastaamaan piltistään. Elatusmaksun mies joutuu maksamaan, halusi isäksi tai ei. Mikä sekin on helvetin väärin.

Vierailija
12/14 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 15:04"]Todennäköisesti ei edes ole raskaana. Aika alhaista tokaista asia noin jos on totta, onneksi pääsit naisesta eroon. Harmi tietenkin jos oikeasti on raskaana ja joudut hänen kanssaan kasvattamaan lapsen, mutta kyllä sekin varmasti onnistuu. 
[/quote]

Minä olen ilmoittanut asian just noin. Koetin mennä kertomaa sen asiallisesti, mies pisti mut nähtyään shown pystyyn äitinsä kanssa ja sotahan siitä syttyi. Lähtiessäni tokaisin tulleeni kertomaan vain olevani raskaana ja hän on isä. Suhde päättyi kun mä en enää jaksanut hänen jatkuvaa ryyppäämistään ja käytöstään ja mies sen jälkeen alkoi syyttää mua hänen hylkäämisestään, kun hän sai potkut eikä enää tienannut ja joutui muuttamaan kotiin, kun ei saanut yksin vuokraa maksettua.

Vierailija
13/14 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 15:08"]

Kukaan mitään joudu. Jos mies haluaa abortin ja nainen ei suostu tekemään, niin nainen joutuu ihan itse vastaamaan piltistään. Elatusmaksun mies joutuu maksamaan, halusi isäksi tai ei. Mikä sekin on helvetin väärin.

[/quote]

Siinä ei ole mitään väärin. Jos et ole ikinä aiemmin kuullut, niin seksiä harrastamalla on hyvät mahdollisuudet tulla raskaaksi. Vaikka oisitte käytäneet ehkäisyä, se on silti ollut sun oma valinta panna sitä naistas.

Lapsi ei ole syyllinen mihinkään joten oot aika onneton luuseri jos ei kiinnosta viatonta lastas elättää ees sen elatusmaksun verran.

Vierailija
14/14 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 15:14"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 15:08"]

[/quote]

Siinä ei ole mitään väärin. Jos et ole ikinä aiemmin kuullut, niin seksiä harrastamalla on hyvät mahdollisuudet tulla raskaaksi. Vaikka oisitte käytäneet ehkäisyä, se on silti ollut sun oma valinta panna sitä naistas.

Lapsi ei ole syyllinen mihinkään joten oot aika onneton luuseri jos ei kiinnosta viatonta lastas elättää ees sen elatusmaksun verran.

[/quote]

Hyvin pantu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi