Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon nauratte päivässä?

Vierailija
20.11.2014 |

Siis ihan aidosti nauratte? Huomasin, että minä yhä harvemmin ja harvemmin... :( Kaipaan iloa ja naurua. Sellaista välitöntä ja positiivista eikä vahingoniloista.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset saavat minut aika usein nauramaan. Samoin mieheni, jonka sutkaukset naurattavat. Välillä kyllä stressi ja pimeä vuodenaika saavat olon ilottomaksi. Todella ihanaa on tavata aidosti iloisia ihmisiä, vahingonilo ei naurata kovinkaan pitkään..

Vierailija
2/12 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kyse ei edes ole vuodenajasta (olisikin). Ihan kuin olisin menettänyt elämäniloani vastoinkäymisten myötä. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran todella harvoin aidosti nykyään. Feikkaan kyllä sujuvasti tilanteissa. Eilen kuitenkin nauroin niin että mahaan sattui, kun mies sanoi jotain tarpeeksi hassua ja olin tosi väsynyt. Mitäköhän se oli... en voi muistaa enää. Kaipaan kyllä välillä sitä aikaa, kun joku tilanne saattoi yltyä ihan hysteeriseksi nauruksi, mutta siitä on suunnilleen ihmiselämä jo kohta aikaa.

Vierailija
4/12 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lisää: niin mäkin kaipaan. Olin joskus niin nauravainen. Tuli joskus jopa kuittailua siitä, kun hymyilen niin paljon. Ylipäätään elämä ryvettää aika tehokkaasti ihmisen, että kaipa sitä vain jotain kautta tullaan tavalla tai toisella tähän kohtaan. No, ehkä kevät pistää taas naurattamaankin vähän enemmän.

Vierailija
5/12 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotioloissa aikamoinen hekottelija ja turhan nauraja... aika usein ainakin. Olen kotoisin Savon sydänmailta ja semmoinen sanoilla vääntely ja kuljailu oli lapsuuden kodissani jokapäiväistä. Isäni on aina ollut hyvä suustaan. Nyt asun Lapissa ja peruselämässä saa elellä tylsää arkea. Arvostan huumoria kovasti, pitäisikin tehdä itselleen lupaus etsiä naurunaihetta koko perheelle jokapäivä. Nettiaikanahan tuo on helppoa. Vaikka siis en ole yhtä kova käkättäjä nykyään kuin lapsena, sopivassa mielenlaadussa taas höpötykset eivät meinaa loppua puheestani ollenkaan. Lämpimiä ajatuksia kaikille kuljalijoille ja muille naarajille ja naarattajille. Eekös vuan sua toeinnaan jopa riähkäkkii olla? ;)

Vierailija
6/12 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 14:54"]

4 lisää: niin mäkin kaipaan. Olin joskus niin nauravainen. Tuli joskus jopa kuittailua siitä, kun hymyilen niin paljon. Ylipäätään elämä ryvettää aika tehokkaasti ihmisen, että kaipa sitä vain jotain kautta tullaan tavalla tai toisella tähän kohtaan. No, ehkä kevät pistää taas naurattamaankin vähän enemmän.

[/quote]

Minullekin nuorempana huomautettiin, että nauran aina. Silloin jaksoin olla iloinen ja toivoa täynnä vaikka kotiolot olivatkin kamalat hullun isän vuoksi. 

Ap

Vierailija
7/12 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallisesta nauramisesta voi joutua hoitoon, joten pidättelen!

Vierailija
8/12 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi en ole elämässäni nauranut kertaakaan. Enkä ole synkkä enkä surullinen tai masentunut tms. En vain naura.

Vierailija
9/12 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 15:03"]

Toistaiseksi en ole elämässäni nauranut kertaakaan. Enkä ole synkkä enkä surullinen tai masentunut tms. En vain naura.

[/quote]

Susta tais sit tulla - mies!?

Vierailija
10/12 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tämä on minusta hämmentävää. Ilo ja nauru ovat mielestäni ihmisyyden upeimpia asioita.

Ap

Vierailija
11/12 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 15:06"]

[/quote]

Tämä on minusta hämmentävää. Ilo ja nauru ovat mielestäni ihmisyyden upeimpia asioita.

Ap

[/quote]

Iloa ja onnea minulla riittää, mutta se ei purkaudu nauruksi. 9.

Vierailija
12/12 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 15:09"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 15:06"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Iloa ja onnea minulla riittää, mutta se ei purkaudu nauruksi. 9.

[/quote]

Aika erikoista. Tai siis en ole kuullut vastaavasta aiemmin. Onko sinua tutkittu asian johdosta? Onko kyseessä jonkinlainen lääketieteellinen ilmiö? 

Ap