Jotenkin tosi kireä tunnelma oli yökylässä Veitola Janne Kataja -jaksossa. Ei tuo Veitola osaa olla yhtään mukava
Kauhea snobi vaikka itse on jostain landelta kotoisin
Kommentit (43)
Veitola on kamala ihminen. Meetoo juu!
Vierailija kirjoitti:
Mä en yhtään tykkää siitä Veitolasta. En päästäisi sitä kotiini edes maksusta. Se on ihan kiusaajan oloinen, sori nyt vaan.
Itse en lakkaa ihmettelemästä, kuinka moni julkkis on avannut kotinsa oven Marialle. Mielestäni kylmän ja salakavalan oloinen nainen. En kuuna päivänä päästäisi kotiini.
Veitola on vastenmielinen. En pysty katsomaan mitään ohjelmia, joissa hän esiintyy
Vierailija kirjoitti:
Mä en yhtään tykkää siitä Veitolasta. En päästäisi sitä kotiini edes maksusta. Se on ihan kiusaajan oloinen, sori nyt vaan.
Tulee myös kiusaaja mieleen. Hyvin ilkeän oloinen ihminen
Ilkeä on ja wannabe punavuorelainen. En ymmärrä, mihin hänen suosionsa perustuu. Ehkä muualla Suomessa luullaan, että Veitola edustaa helsinkiläisyyttä? Tuntemani syntyperäiset helsinkiläiset eivät tee numeroa itsestään, ovat Suomen ainoita suurkaupunkilaisia käytökseltään ja olemukseltaan. Eivät todellakaan suhtaudu alentuvasti muualta tulleisiin tai erilaisuuteen. Anu Saagim teki oikein, kun sanoi Veitolalle suorat sanat.
veitolan hyvä puoli on et kysyy suoraan ja rohkeesti ja epätavallisesti.
huono et on selkeesti viher-vassari ja on ikävä niille, jotka poliittisesti lähellä tavallisia ihmisiä.
myös joku hienotunteisuus puuttu ja halu ymmärtää tavallista elämää eläviä ihmisiä.
veitolahan on tukenut esim.vaalaissa näkyvästi ihmisiä, joista paljastunu creepy juttuja. se ihmistuntemus!
Olisi paljon mielenkiintoisempi ohjelma jos yökyläilijä olisi joku täysipäinen.
Vierailija kirjoitti:
Ilkeä on ja wannabe punavuorelainen. En ymmärrä, mihin hänen suosionsa perustuu. Ehkä muualla Suomessa luullaan, että Veitola edustaa helsinkiläisyyttä? Tuntemani syntyperäiset helsinkiläiset eivät tee numeroa itsestään, ovat Suomen ainoita suurkaupunkilaisia käytökseltään ja olemukseltaan. Eivät todellakaan suhtaudu alentuvasti muualta tulleisiin tai erilaisuuteen. Anu Saagim teki oikein, kun sanoi Veitolalle suorat sanat.
Jos joku luulee että helsinki on joku suurkaupunki niin sitten pitää nähdä vähän maailmaa.
Ovat kyllä silminnähden jännittyneitä nuo tottuneet esiintyjät tässä ohjelmassa. Eija Vilpasta jännitti tarjota perunoita Marialle, Vesala kikatteli hermostuneesti, Kaulasillakin siilipuolustus päällä ja samaa jännäkikattelua.
Satu Silvo unohti jännitykseltään laittaa osia mehulinkoon jota päivittäin käyttää.
Sivuhuomautus. Haluaisin isona olla Satu Silvo ja Reidar Palmgren.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku luulee että helsinki on joku suurkaupunki niin sitten pitää nähdä vähän maailmaa.
Todellakin!
Jannehan vaikuttti tosi sympaattiselta ihmiseltä.
Katajan luona kyläillessä -28 pakkasta. Silvon ja Palmgrenin luona kesällä ja varmaan +28 tais olla.
Veitola on kiusaajan oloinen, mutta eniten puistattaa se, että sanoo olevansa TOIMITTAJA.
Toimittajan pitäisi olla PUOLUEETON, sitä hän ei ole. Juurikin Yökylässä kohtelee ihmisiä eri tavoin, omien mieltymystensä mukaisesti "ihanasti" tai "ilkeästi", ja se näkyy.
Metsäkedon juttu on oma lukunsa, itse oisin hänenä haastanut Veitolan oikeuteen (kunnianloukkaus/maalittaminen/väärän tiedon levitys jne.)
En pysty katsomaan Veitolan ohjelmia, kun välittyy aina niin teennäinen olo hänestä. Sellainen tunne, että on kahdet kasvot.
Outoja kommentteja, ilmeisesti vaan haluatte olla negatiivisia?
Itse en havainnut jaksossa mitään outoa, mutta en tarkastelekaan maailmaa negatiivisten lasien läpi.
Ainoa mitä olen näissä jaksoissa nyt havainnut oli se, että Veitola aluksi ehkä hetken loukkaantui, kun S. Silvo sanoi häntä tontun näköiseksi kun oli sellainen hassu hattu päässä.
En tosin tiedä oliko näin, mutta näytti hetken siltä.
Tuli myös sellainen viba, että Maria ehkä henkisesti vähän yski kun Silvo korosti naiseutta niin paljon.
Ei voi kuin nauraa näille kommenteille täällä palstalla taas 😄. Mistä ihmeestä te tällaisia saatte päähänne? Minä näin kaksi hyväntuulisia ihmistä, keskustelivat asiallisesti. Janne tuntuu olevan harvinaisen rohkea suomalaiseksi, elää täyttä elämää ja uskaltaa mennä ja tehdä. Taitaa suurin osa kommentoijista projisoida omaa surkeaa elämäänsä julkkiksiin. Hauhauhau joka ihmisen kohdalla.
Jännnnä juttu kyllä, kun itselläni ei tule Veitolasta mitään ikäviä viboja.
En myöskään ole huomannut, että hän kohtelisi ihmisiä eri tavoin. Ainakaan mitään selkeää sellaista ei ole näkynyt, vaikka kyllähän henkilökemiat aina vaikuttaa jokaisessa kohtaamisessa jotenkin.
Täällä on selvästi tietyn mielisiä ihmisiä paikalla. Sellaisia, jotka ovat päättäneet inhota.
En ole ikinä katsonut kys ohjelmaa. Eikä tule mieleenkään katsoa, kuulostaa hölmöliä.
Vierailija kirjoitti:
Oisko molemmat kaapissa? Toinen haluais asua Akun komerossa ja toinen Maisan. Se sitte lyö kitkaa väleihin. Mistä näitä tietää.
Luin että "syö klittaa välillä", mutta voihan se olla niinkin?
Veitola on aivan kamala.