Lue keskustelun säännöt.
Minkä ikäselle olette antaneet maissinaksuja?
03.09.2006 |
Siis niitä isoja missä ei ole rasvaa ja sokeria?
Kommentit (2)
ja eilen ostin noita naksuja. Olen kai vähän liian " hössö" kun koko ajan kyttään ettei vaan tukehdu. Mut hyvinhän nuo tuntuu " sulavan" . ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
laittelen vähän pienemmiksi paloiksi ja huikautan vettä välissä. Tykkää kovasti!