Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ostatteko joululahjaksi Tom of Finland -lakanat?

Vierailija
20.11.2014 |

Finlaysonin uutta mallistoa.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko saada nuo lakanat :). Maksoi mitä maksoi.

Vierailija
62/86 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 20:55"]Kauhea myötähäpeä. Kaikki niin innoissaan kun on muka jotain niin kauhean kapinoivaa ku hinttejä lakanoissa! Uuh Oletpa nyt oikein rohkea ja erilainen uuuu! Säälittävää lähinnä.
[/quote]
Häpeä! Olet nolo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi keino tolloille yrittää osoittaa jotain ylivertaista paremmuutta, kattokaa mä oon näin suvaitsevainen mulla on homo lakanat. Voi sitten haukkua kaikkia muita junteiksi, koska tosi suvaitsevaisella on koko kämppä täynnä homojen kuvia pussilakanoista lähtien.

Onnea!

Vierailija
64/86 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 20:28"]

Kohta nää on kärsiny samanlaisen inflaation kuin Unikko -kuosi. Kukaan ei kohta enää runkkaile näiden kanssa.

[/quote]

En jotenkin osaa kuvitella, että kukaan olisi alun perinkään runkkaillut unikkokuosille.
[/quote]

Uniklokuosi ja runkkaus. Kultti. Klassikko.

Vierailija
65/86 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 20:55"]

Kauhea myötähäpeä. Kaikki niin innoissaan kun on muka jotain niin kauhean kapinoivaa ku hinttejä lakanoissa! Uuh Oletpa nyt oikein rohkea ja erilainen uuuu! Säälittävää lähinnä.

[/quote]

Hiekkaa pillussa? :D Jos ei homot miellytä, niin tue kotimaista käsityötä ja sisusta pimppikuosilla: http://mariannevalola.com/nettikauppa/

Vierailija
66/86 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta. Ja pistän koko putiikin muutenkin boikottiin. Lakanoita ja pyyhkeitä saa muiltakin.

Vierailija
67/86 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppejä ja peniksiä pullistuneina kireissä farkuissa, ihmisillä ei ole näköjään mitään tyylitajua. Se, että hyppii muoti-ilmiöstä trendistä toiseen oli ne kuinka mauttomia tahansa, antaa minulle mielikuvan ihmisestä joka epätoivoisesti yrittää mielyttää toisia ja menee joka asiassa massan mukana.

Vierailija
68/86 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tämä on uskomattoman erottista taidetta. Minuun kyllä puree. Muutenkin 80-luvun machotrendi oli hienoa. macho, macho man....

Vierailija
69/86 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suihkuverhon ihan ehdottomasti kuten myös olkkariin verhot, jos vaan löytyy 

Vierailija
70/86 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 21:38"]

Pimppejä ja peniksiä pullistuneina kireissä farkuissa, ihmisillä ei ole näköjään mitään tyylitajua. Se, että hyppii muoti-ilmiöstä trendistä toiseen oli ne kuinka mauttomia tahansa, antaa minulle mielikuvan ihmisestä joka epätoivoisesti yrittää mielyttää toisia ja menee joka asiassa massan mukana.

[/quote]

Tää on niin totta.

Voi kannattaa tasa-arvoa ja sukupuolineutraalia avioliittolakia ja silti pitää näitä tuotteita ällöttävänä ja järkyttävänä. 

Eikä muuten kiristä nuttura vaan pitkä tukka hulmuaa vapaana ja onnellisena :D

Vierailija
71/86 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voida vaatia että räsänenkään näistä tykkäisi 

Vierailija
72/86 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Homot rules!  Tää alkaa kyllä jo muistuttaa farssia! Myötähäpeän määrää ei voi sanoin kuvata.. Ei voi muuta sanoa kuin että pohjanoteerous Finlaysonilta! Oikea malliesimerkki siitä kun jostain asiasta tulee pakkomielle, se on sitten painettava mustaa valkoiselle vaikka lakanoihin.. Hyi oksennus!!! 

Vierailija
73/86 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 21:49"]

ja suihkuverhon ihan ehdottomasti kuten myös olkkariin verhot, jos vaan löytyy 

[/quote]

Ja tapetit, astiat, kattomaalaus, mosaiikkilaatat kylppäriin, puhumattakaan kaikista vaatteista,päiväpeitteistä,tyynyistä,matoista jne.

Sitten vain faceen kuvia kodista ett "Tadaa olen NIIN tätä päivää ja ratsastan trendien aallon harjalla! Ah, tätä tunnetta!"

Voisin tietysti julkaista vielä oman "DIY-pimppi kamelinvarpaalla" malliston blogiini. Ihan itse piirtäisin omilla pikkukätösillä..

Vierailija
74/86 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

IIK! On ne vaan niiiin hienoja, IIK 

Vierailija
75/86 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää!!! Myötähäpeän määrä on sanoinkuvaamaton!

Vierailija
76/86 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin meille joulupakettiin. Saa nähdä, mitä mies sanoo, kun sillä synttärit jouluaattona ja nukutaan uusissa lakanoissa. Hih! :P

Vierailija
77/86 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo varmaan hinttareille kaupaksi menee, siinä kuin teräsmieslakanat lapsille. Itseäni inhottaa, mutta ketäs se sitten kiinnostaa.

Vierailija
78/86 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi nousee ja lama loppuu. Finlayson on suomen seuraava nokia

Vierailija
79/86 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille Suomen sotaveteraaneille oma setti!

Vierailija
80/86 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:18"]

Kaikille Suomen sotaveteraaneille oma setti!

[/quote] 

Hyvä idea. Nykymiesten kuvat ei oikein kelpais kun ovat jompppi kumpppi niin mahottoman pulskia tai laihoja  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän