Jonotetaan yhdessä psykiatrian polille
Koska psykiatrian poliklinikalle on järkyttävän pitkät jonot, niin ajattelin tehdä ketjun meille jonottajille.
Mun eka aika on maaliskuun puoleen väliin mennessä ja diagnoosina toistuva masennus. Muita jonottajia täällä?
Kommentit (12)
Maaliskuun puoleenväliin...? Mielenkiintoista miksi mt-jonot ovat noin pitkiä, miksi ne halutaan pitää pitkinä.
Vierailija kirjoitti:
Ai, mä toivoin että tää ois ollut sellainen mielikuvitusketju, jossa ollaan yhdessä psykiatrisen polin odotustilassa ja pölistään hölmöjä…
Eikös tämä koko palsta ole juuri sellainen?
Vierailija kirjoitti:
Maaliskuun puoleenväliin...? Mielenkiintoista miksi mt-jonot ovat noin pitkiä, miksi ne halutaan pitää pitkinä.
Et ole koronasta kuullut?
Vierailija kirjoitti:
Ai, mä toivoin että tää ois ollut sellainen mielikuvitusketju, jossa ollaan yhdessä psykiatrisen polin odotustilassa ja pölistään hölmöjä…
Mä ajattelin, että tässä jonotetaan puhelimessa ap:n kanssa.
Lähinnä ajattelin et olis joku paikka mihin valittaa siitä jonottamisesta ja sen tuomasta tuskasta:D
Apua, missä tilanne on noin paha? Itsellä vasta laitettiin lähete joten odottelen vielä vastausta. Jouduin sairauslomalle töistä masennuksen takia ja työterveydessä todettiin että siirretään julkiselle puolelle psykiatrialle tilanne arvioon. Jos aika menisi jonnekin keväälle niin mitä ihmettä minä tekisin... Olisin saikulla puoli vuotta odottamassa että saisin edes arvion siitä mitä hoitoa voisin saada?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole koronasta kuullut?
Muut polit vetää koronasta huolimatta. Mt-puolella on ollu aina enemmän jonoa ennen koronaakin.
Pirkanmaalla tuli just mulle se lähetteen vastaus, missä oli että lähete hyväksytty ja eka aika viimeistään tuolloin maaliskuussa.
Veikkaan et jono ei paljon sitä ennen ratkea kun meitä oli joidenkin uutisten mukaan 2300 odottamassa ekaa aikaa. Saavat työstää aika monta käyntiä siellä ennen mua.
Mun kiireellisyysarvio on ei-kiireellinen, toistuva masennus. Joillain voi olla kiireellisempi, jos tarvii esim.sairasloman takia lausuntoja tai kunto on huonompi. Et en halua lannistaa ketään jos on paha tilanne, aina kantsii hakea apua!
Ei ole taukit kuulleet sellaisesta operaatiosta kun tahallinen eristäminen tai mikä se nyt virallisesti on. Tuollainen tilanne voidaan manipuloida jollekin. Voi toimiakin esim. tiedän ihan käytännön tilanteita miten on yritetty. Liittyy henkiseen manipulointiin ja osittain joskus myös asioiden vääristelemiseen tai valehteluun. Aina tuo ei onnistu tietenkään. Esim. voidaan yrittää sabotoida sukulaissuhteita, esim. yrittää pilata vanhemman ja lapsen välit tai joidenkin muiden välit tahalleen.