Onko väärin, jos varattu hieman "paistattelee" ihastuksen kohteen?
Eli minuun on pari tyyppiä ihastunut, kai saan nauttia tästä. En anna mitään signaalia, että meistä voisi tulla jotakin. Se on siis sellaista viatonta flirttiä, mutta kyllähän ihastuksen huomaa.
Oma mieheni ei osaa kamalasti antaa huomiota, mitä nainen tarvitsee niin siksikin ajattelin nauttia.
Kommentit (18)
Ja siitä se lähtee. Pian huomaat olevasi sängyssä toisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 10:21"]Ja siitä se lähtee. Pian huomaat olevasi sängyssä toisen kanssa.
[/quote]
Jep, tämän voisin allekirjoittaa. ;)
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 10:21"]Ja siitä se lähtee. Pian huomaat olevasi sängyssä toisen kanssa.
[/quote]
Jep. Kokemusta on.
Sama tilanne, paitsi ihailijoita vain yksi. Paistattelen ja nautin rauhassa, omaa miestä rakastan ja hänen kanssaan olen kumminkin. Sallittua on nauttia ihailusta ja vähän flirttaillakin. Kukapa ei ihailusta nauttisi?! Mullakin oma mies huono kehumaan, rakastavansa sanoo kyllä päivittäin, onneksi. Mutta se hymyily, kauniit sanat ja kiinnostus toiselta, totta ihmeessä otan sen vastaan, vaikken mitään lupaile :)
Senkus paistattelet mutta tietääkö nää ihastuneet että seurustelet etkä halua mitään muuta heistä kun egon buustausta? Nuori taidat vielä olla.
Vaarana on, että rakastuu ihan oikeasti. Kokemusta on :(
Ei ole väärin, jos ihastunut tietää että olet varattu ja et lupaile tälle kuuta taivaalta. Ja tietenkin ettet hyppää tämän kanssa sänkyyn, mutta siitä tässä ei kai ollut kyse?
eiköhän flirttailua harrasta melkein kaikki, harmitonta mielestäni.
No ei ole väärin, mutta vaarana tietysti on, että ihastuu itsekin tähän toiseen ja sitten voikin olla vaikea jatkaa enää vanhassa suhtessa. Riippuu ihan tilanteesta.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 10:23"]
, rakastavansa sanoo kyllä päivittäin, onneksi.
[/quote]
Mun mies ei sano, mutta tekemisillään näyttää. Mutta usein on tosi ärsyttävä ja sellainen kiukkuinen.
ap
Mun poikaystävä kiusas mua pari vuotta sitten, kun 16-vuotias poika oli ihastunut muhun :D olin tällöin 21-vuotias.
Ja mitä sitten tapahtuukaan seuraavissa pikkujouluissa.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 10:17"]
Eli minuun on pari tyyppiä ihastunut, kai saan nauttia tästä. En anna mitään signaalia, että meistä voisi tulla jotakin. Se on siis sellaista viatonta flirttiä, mutta kyllähän ihastuksen huomaa.
Oma mieheni ei osaa kamalasti antaa huomiota, mitä nainen tarvitsee niin siksikin ajattelin nauttia.
[/quote]'
Saa nauttia.Itse olen olen ollut varattuna ihastunut muihin,ja sain hyvän neuvon ystävältäni:"saa ihastua,kunhan ei ruoki ihastusta." Nauti rauhassa ap,jos se tosiaan jää siihen :)
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 20:24"]
Ja mitä sitten tapahtuukaan seuraavissa pikkujouluissa.
[/quote] He he, enpä ole menossa pikkujouluihin :/
ap
No oletpa vittumainen ämmä. Tietävätkö nuo miehet että olet varattu?
Itse tuhlasin ihan hemmetisti aikaa miespuoliseen sinuun, joka ei missään vaiheessa kertonut seurustelevansa vakavasti. Hitto mikä mulkkku se ääliö oli! Ja niin olet sinäkin:itsekäs paska.
Ajattelematonta käytöstä. Nostat omaa egoasi välittämättä toisten tunteista.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 11:54"]
No oletpa vittumainen ämmä. Tietävätkö nuo miehet että olet varattu?
Itse tuhlasin ihan hemmetisti aikaa miespuoliseen sinuun, joka ei missään vaiheessa kertonut seurustelevansa vakavasti. Hitto mikä mulkkku se ääliö oli! Ja niin olet sinäkin:itsekäs paska.
[/quote]
No vähän brutaalia kielenkäyttöä sinulta nyt tässä, jos toinen ei kuitenkaan anna ymmärtää että heistä olisi tulossa mitään. Minkä sille voi jos huomaa toisen olevan ihastunut mutta silti pitää tästä ihmisenä ja haluaa viettää aikaa hänen kanssaan? Yrmistelee ja välttelee seuraa? Puhuu koko ajan miehestään ettei pääse unohtumaan? Ei muutenkaan kannata tuhlata hirveästi aikaa johonkuhun joka kevyesti flirttailee, mutta tuntuu haluttomalta viemään asiaa eteenpäin, noin niinkuin vastaisuuden varalta.
Itse olen nauttinut jo kuusi vuotta harmittomasta flirttailusta ja fb-viestittelystä, joka alkoi ennen kuin tapasin nykyisen mieheni. Mieheni tietää että kirjoittelen toiselle, mutta ei tiedä viestien ajoittaista sävyä (ei mitään nettiseksiä). Ja tää viestikumppanini asuu toisella paikkakunnalla, ja on myös tahollaan varattu.
Saa nauttia, mutta älä vaan kerro miehellesi. Mun mies sai tietää, että eräs tyyppi työpaikalla on ihastunut ja harmittomasti flirttaan hänen kanssaan. Siitä sitten tietenkin suuttui ja on nyt mustasukkainen. Mitään ei tosiaankaan ole tekeillä eikä ole aikomustakaan edetä. Miten saisin miehen nyt normaaliksi?