Kannattaa lukea Iltalehdestä mitä isättömyys on
annan koskettava tarina siitä kun äiti valehtelee isästä jne
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 09:43"]
oliskohan ihan sinun tarinasi.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 09:34"][quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 09:27"]
[/quote]
Onko se nyt oikeasti niin saatanan vaikeaa linkittää juttua? Häh?
[/quote]
Luen paperilehteä. Linkki on Mannerheimintie 28, harmaa talo ensimmäinen kerros.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 09:43"]oliskohan ihan sinun tarinasi.
[/quote]
Ei, mulla isä vielä elossa.
Minusta naiset on jo pitkään toimineet vastuuttomasti kun hankkiudutaan raskaaksi ja sitten lapsella ei ole isää. Jokaisella lapsella tulee olla oikeus piolookiseen isään. Mutta myös miehellä tulee olla oikeus itse valita haluaako tulla isäksi vai ei ihan niin kuin äidilläkin.
Mielestäni naiset jotka hankkiutuvat raskaaksi vastoin miehen tahtoa tulis saada vankilatuomio, vähintään.
Keinohedelmöittäminen mielestäni ei palvele lasta vain äitiä ja isää. Ymmärrän että on kauheeta kun ei voi saada lasta. Mutta mielestäni lapsella pitäisi kuitenkin olla oikeus tietää kuka hänen biolookinen isä on.
Jos sen vuoksi luovuttajat vähenee niin mitä sitten. Aina pitää olla lapsen etu etusijalla.
Nämä ovat vaikeita asioita. Sillä esim. mies joutuu hankalaan tilanteeseen kun joutuu isäksi vasten tahtoaan. Ja sitten pitäsi olla hyvä isä lapselle. Tosin miestenkin olisi opittava pikkuhiljaa myös huolehtimaan ehkäisystä.
Mies voi laitattaa putket kiinni jos ei halua olla isä. Tai hankkia jonkin muun ehkäisyn. Mutta tää taitaa olla se ikuinen keskustelun aihe johon ei oikaa vastausta ole olemassakaan.
Jumankauta siitä miehestä ei vaan ollut isäksi! Ja minusta ei ollut tekemään keskeytystä.
Arvostele siinä sitten, pahempaakin on tässä maailmassa koettu.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 09:57"]
Jumankauta siitä miehestä ei vaan ollut isäksi! Ja minusta ei ollut tekemään keskeytystä.
Arvostele siinä sitten, pahempaakin on tässä maailmassa koettu.
[/quote]
Voi olla hyväkin isä eikä sillä isyydellä ole mitään tekemistä sinun kanssasi. Todnäk sinä olet se lapsen tuhoaja kieltämällä isän ja aiheuttamalla lopullisia ongelmia.
No, eiköhän tuo ole sama juttu kuin elämä ilman omaa huonetta, ilman sisaruksia, ilman autoa, ilman mummoa, ilman parkettilattiaa ja iphonea. Aina voi kitistä jostakin mikä puuttuu eikä elää onnellisena niiden asioiden kanssa jotka sinulla jo on.
Suurin osa ihmisistä tosin ei opi tuota taitoa ikinä joten kuolevatkin onnettomina ja katkerina.
Olen koko ikäni kärsinyt isättömyydestä. Häntä ei todellakaan ole koskaan ollut. Äitini lisäksi puhui aina pahaa isästäni. Olen vielä sen ikäinen, että oli tavatonta elää perheessä, jossa ei ollut miestä. Mieheni isä ei sitten taasen ollut läsnä, ura oli tärkeämpi. Vapaa-aikana lisäksi joi rankasti. Olisi onniteltu häntä isänpäivänä, oli sulkenut puhelimen. Miehestäni taasen tehtiin isä vastoin tahtoa. Joo kyllä, osa tietenkin hänen syytään, kortsut on olemassa. Tämä lapsi asuu luonamme, kun äiti ei halua murkkuikäistä poikaa omaa elämäänsä sekoittamaan.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 10:19"]
Olen koko ikäni kärsinyt isättömyydestä. Häntä ei todellakaan ole koskaan ollut. Äitini lisäksi puhui aina pahaa isästäni. Olen vielä sen ikäinen, että oli tavatonta elää perheessä, jossa ei ollut miestä. Mieheni isä ei sitten taasen ollut läsnä, ura oli tärkeämpi. Vapaa-aikana lisäksi joi rankasti. Olisi onniteltu häntä isänpäivänä, oli sulkenut puhelimen. Miehestäni taasen tehtiin isä vastoin tahtoa. Joo kyllä, osa tietenkin hänen syytään, kortsut on olemassa. Tämä lapsi asuu luonamme, kun äiti ei halua murkkuikäistä poikaa omaa elämäänsä sekoittamaan.
[/quote]
Ei saa vaatia miehiltä tuollaisia, että he tekisivät jonkun onnelliseksi ja olisivat vastuussa koko elämästä. Ihmisiä miehet vaan on. Sellaiset ei vain tajua joilla ei ole isää, että ei se ole mikään ihmeellinen juttu. Kuvitellaan mielessään jotain taruolentoa, kuin joulupukkia.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 10:24"]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 10:19"]
[/quote]
Ei saa vaatia miehiltä tuollaisia, että he tekisivät jonkun onnelliseksi ja olisivat vastuussa koko elämästä. Ihmisiä miehet vaan on. Sellaiset ei vain tajua joilla ei ole isää, että ei se ole mikään ihmeellinen juttu. Kuvitellaan mielessään jotain taruolentoa, kuin joulupukkia.
[/quote]
Mikäs se sinun mielenterveysongelmasi laatu on?
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 09:27"]
[/quote]
Onko se nyt oikeasti niin saatanan vaikeaa linkittää juttua? Häh?