Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Michael Phelpsin tyttöystävä on entinen mies :/

Vierailija
20.11.2014 |

kikuli mutta munat puuttuu

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että se on homo. .siis phelps.

Vierailija
22/47 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 07:55"]

[/quote]

ian thorpe on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette luultavasti niitä ihmisiä jotka uskovat nigerialiskirjeisiin ja spämmeihin jossa ilmoitetaan, että olet voittanut miljoonan, klikkaa linkkiä.

Vierailija
24/47 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 07:57"][quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 07:55"]

[/quote]

ian thorpe on
[/quote]

Ah, niinpä onkin. Sekoitin, kun en niin hirveen tarkkaan seuraa urheilua enää.

Vierailija
25/47 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassahan se ei koskaan ole ollut mies. On ollut intersukupuolinen(ennen puhuttiin hermafrodiiteista). Eiköhän silloin ole ihan normaalia että henkilö valikoi sen kumpaa sukupuolta kokee edustavansa. Ei se sen henkilön itsensä vika ole että on sattunut syntymään molempien välineistöjen kanssa.

Vierailija
26/47 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 10:43"]

Itse asiassahan se ei koskaan ole ollut mies. On ollut intersukupuolinen(ennen puhuttiin hermafrodiiteista). Eiköhän silloin ole ihan normaalia että henkilö valikoi sen kumpaa sukupuolta kokee edustavansa. Ei se sen henkilön itsensä vika ole että on sattunut syntymään molempien välineistöjen kanssa.

[/quote]

Jännä ettei ole lääkärit päättäneet 40v sitten kumpi vauvasta tehdään? Tai no poikana pidettiin ja pojan nimen saisi genitaaliensa perusteella.

Vierailija
27/47 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 10:48"]

[/quote]

Jännä ettei ole lääkärit päättäneet 40v sitten kumpi vauvasta tehdään? Tai no poikana pidettiin ja pojan nimen saisi genitaaliensa perusteella.

[/quote]

Eiväthän nyt herranisä lääkärit sitä päätä!

Vierailija
28/47 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 11:03"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kuka sitten? Vauvako itse?

Vierailija
29/47 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 11:05"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kuka sitten? Vauvako itse?

[/quote]

no miten ois vanhemmat..

Vierailija
30/47 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

40 v sitten yleensä lääkärit päättivät. Ja usein tehtiin päätös puhtaasti sen mukaan miltä ulkoisesti näytti. Tuolla tyypillä on erittäin todennäköisesti naisen kromosomit, mutta hormonihäiriö teki ulkoisista genitaaleista miesmäiset.

Vierailija
31/47 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 09:11"]Olen mies, ja ajattelin otsikon luettuani että phelpsin tyttöystävä on transnainen, mutta eihän siitä edes ollut kyse.

Mutta mitä sitten vaikka olisikin? Jos itse rakastuisin naiseen, ja saisin tietää että hän on syntynyt poikana niin.. mitä pitäisi tehdä? Olisiko teistä oikein vain juosta karkuun?

Kyllä minä heteromiehenä voisin ihan hyvin elää parisuhteessa transnaisen kanssa. Esim. seuraavat naiset ovat syntyneet miehinä:

https://38.media.tumblr.com/5803093bd458f5c63f6bbe4b4cd5d483/tumblr_n7r2k8FkGR1syyckoo1_500.jpg (bailey jay)

http://i.imgur.com/Tkzw6BR.jpg

http://m.imgur.com/a/r39qy (som may)

Ja kyllä, vaikka ylläolevissa kuvissa ei sitä näy, heillä kaikilla on pippeli jalkovälissä. Mutta voitteko silti väittää heitä miehiksi?

Olisi varmasti aluksi hämmentävää. Mutta ei ylitsepääsemätöntä.
[/quote]

Wau. Upeita naisia.
[/quote]

Komppi.
N33

Vierailija
32/47 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 13:48"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 06:18"]

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2841581/Michael-Phelps-girlfriend-admits-born-male-describes-amazing-sex-Olympic-swimmer.html

Miksi niin monia miehiä viehättää ladyboyt? Mikä siinä on se juttu??

[/quote]

Miehet hyväksyvät erilaisia ihmisiä. Naiset...

Miten sen nyt sanoisi. Naiset vaativat enemmän kumppanilta, kuin pelkkää rakkautta.

[/quote]

so true.

Vierailija
33/47 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin laajentaa tajuntaansa huumeella pössyttelemällä kannabista ja saa tuomion uintiliitolta. Sitten tajunnan laajennettua tajuaa vihdoin että ei ole syntiä tai muutenkaan pahaa rakastua tai harrastaa seksiä toisen miehen kanssa.

Kyllä tässä on varoitus kaikille muille uskovaisille siitä mitä saatanan juonet aiheuttavat. Huumeet ovat saatanasta!

Vierailija
34/47 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 07:03"]

Mitä sitten? No onhan tuo nyt aika erikoista! Harva tavallinen mies entistä miestä vaimokseen ottaisi. Vai onko teille tosiaan ihan sama vaikka miehenne olisi ennen ollut nainen... Huh! 

[/quote]

Nykyään normaalit miehet ottaisivat koska vain, asenteet eivät ole enää niin konservatiiviset tai kristilliset.

Onneksi maailma muuttuu. Phelps on tehnyt paljon työtä myös kannabiksen hyväksi. Nykyään myös urheilijakin voi ottaa hatsit häpeilemättä.

Vierailija
35/47 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 11:22"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

40 v sitten yleensä lääkärit päättivät. Ja usein tehtiin päätös puhtaasti sen mukaan miltä ulkoisesti näytti. Tuolla tyypillä on erittäin todennäköisesti naisen kromosomit, mutta hormonihäiriö teki ulkoisista genitaaleista miesmäiset.

[/quote]

Ja toisinaan lääkäreiden, vanhempien päätös oli väärä. Tästä aiheesta on tullut telkkarista dokkareita, joissa nämä lapset myöhemmällä iällä kertovat kokemuksistaan. Nykyään ymmärteekseni odotetaan että lapsi itse aikanaan kertoo kumpaa sukupuolta tuntee olevansa. 

Vierailija
36/47 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Interseksuaali jota kasvatettu poikana. Itse kokenut teini-iässä olevansa tyttö/nainen.

Katsoin sen naisen kuvia ja totesin että kovasti pitää todistella niillä silikonitisseillä olevansa nainen :)

No siis kyllähän naiselta näyttää mutta kovin tyrkky ja heruttava sellainen.

Vierailija
37/47 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan pihtaa pakoputkeaan kuten eräät...

Vierailija
38/47 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
39/47 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

no ei ole todellakaan lääkärien tehtävä päättää noin tärkeästä ja isosta asiasta! Nykykäytännön mukaan intersukupuolisen sukupuoli määräytyy mahdollisimman myöhään eli parhaimmassa tapauksessa vasta murrosiän kynnyksellä, jolloin henkilö itse voi päättää "suuntautumisensa". Tämä käytäntö turvaa parhaiten myös psyyken eheyden. Mika Venhola on suomalainen aiheen asiantuntija http://yle.fi/aihe/artikkeli/2012/11/14/puheenvuorossa-lastenkirurgi-mika-venhola-intersukupuolisen-lapsen-oikeudet

Vierailija
40/47 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut joitain dokkareita näistä ja lukenut artikkeleita. Ei voi kuin nostaa hattua niille, jotka ovat transsukupuolisia ja haluavat leikkaukseen. Elämä ei ole helppoa. Toisaalta intersukupuoliset on ennen tosiaan "väkisin väännetty" johonkin sukupuoleen. Yhteiskunta ja ihmiset ovat vaikeana intersukupuolisen ihmisen edessä. Mikä se on? Kala vai lintu? Ehkä kuitenkin vain ihminen ja ihan ok sellaisenaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi