Tarvitsisin rahoitusta jotta voisin tehdä jotain
Tällä rahalla mikä minulla on niin ei saa mitään tehtyä jos on ekonomia näin surkea.
Se mitä minä haluisin niin on totuus ja teen töitä totuuden eteen.
Kommentit (13)
Kannattaa hakea apurahoja eri säätiöiltä tärkeään työhösi totuuden puolesta.
Mene töihin. Kuluta vähemmän kuin tienaat ---> säästöjä kertyy
mene siivoamaan niin olet siivooja ja se on totta
mäkin voisin tehdä jotain (hauskaa) jotain (hauskaa) kun joku vähän rahottais!!!!!
Eikös suomipopissa laulettu jotain että "tottus löytyy kaurapuurosta", ei tuohon paljoa rahoitusta tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo töissä, en vain viittii oikein kertoa työstäni koska jotkut ovat sitä mieltä että hengittämiseni on liian työläistä niin ne haluaa viedä myös ilman pois minulta jotta työni loppuisi hengittämisen osalta.
Et saa euroakaan jos et määrittele tarkkaan mitä haluat niillä euroilla tehdä. Aloita tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo töissä, en vain viittii oikein kertoa työstäni koska jotkut ovat sitä mieltä että hengittämiseni on liian työläistä niin ne haluaa viedä myös ilman pois minulta jotta työni loppuisi hengittämisen osalta.
Nyt alkaa vaikuttaa siltä, että tarvitset psyk puolen anmattiauttajaa
Vierailija kirjoitti:
Et saa euroakaan jos et määrittele tarkkaan mitä haluat niillä euroilla tehdä. Aloita tuosta.
No itse määritellä hyvinvointia haluan euron tarkkuudella hyvinvoinnin eteen.
Miksi muuten et lisännyt kysymykseesi kysymysmerkkiä?
Olenko liian symboloiva ap koska jätit pois erittäin symboloivan merkin nimeltä kysymys?
Vierailija kirjoitti:
Eikös suomipopissa laulettu jotain että "tottus löytyy kaurapuurosta", ei tuohon paljoa rahoitusta tarvita.
Merkillistä että siitä mistä tein aloituksen niin ei ole Ap:n heiniä, onko lojaalisuudessasi jotain merkillistä meille kuin oletat jotain .... liian sekavaa.
Time out! T: Ap
Tulkaa teelle! Soittakaa!
Aukasin äsken viimisen pussin liptonin keltaista etikettiä ja arvatkaa mikä teksti siinä oli? Aukaisin sen yhdellä kädellä ja se oli kuudes pussi, no siinä luki TIME.
REPIKÄÄ SIITÄ!
Haluaisin*