Pörssit rommaa, kaikki lähti nyt myyntiin
Kommentit (22)
Silloinhan pitää ostaa, kun kurssit sukeltaa.
Halvalla ostetaan, kalliilla myydään, niin se kauppa kannattaa.
Pelkoindeksi huitelee yläilmoissa.
Joo kannattaa myydä pohjilla. Voit sitten ostaa myöhemmin kalliimmalla takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Silloinhan pitää ostaa, kun kurssit sukeltaa.
Halvalla ostetaan, kalliilla myydään, niin se kauppa kannattaa.
Ostaminen oli fiksua vielä puoli vutta sitten ehkä....
Sell low, buy high.
Repeat until you are broken.
Asuntojen hinnat nousseet hurjasti kasvukeskuksissa viimeisen vuoden aikana. Onkohan jotkut jo siirtäneet rahansa asuntoihin?
Myös Nordean kansanrahastot tulleet alas nyt.
Nousevilla myydään ja laskevilla ostetaan
Onneksi ei ole mitään menetettävää.
Tilanne ei helpota. Yhdysvalloista kaikki lähtee taas. Siellä on nyt paniikki päällä velankoroista, kasvavasta inflaatiosta, valtion osto-ohjelman päättymisestä jne. Kun yksi paniikki vähän rauhoittuu, toinen on jo alkamassa. Ja tätä tulee kestämään nyt tiedä, miten kauan. Varmasti hyvä aika myydä. Itse en pysty, liian miinuksilla kaikki :(
Minä myin kaiken muutama viikko sitten. Nyt vain pitäisi bongata se pohja, niin ostan samat takaisin. Kun vain tietäisi, milloin se on.
Mitä te kuvittelette että tämän pörssinousun ja tulevan romahduksen taustalla on?
Vinkki: Kaikesta maailmassa kierrossa tällä hetkellä olevista USA dollareita 70% laskettiin liikkeelle vuonna 2020.
Että mitenkähän tässä käy? Koska dollarin ja euron suhde ei järkyttävästi ole muuttunut se tarkoittaa että EU on tehnyt täysin samoin. Rahanne todellinen arvo on alle puolittunut. Kun Kiinan jättimäiset kiinteistösijoittajat romahtavat, meno tulee olemaan sievästi sanottuna helvetillistä.
Siihen voi tuudittautua, että teitä mitä tahansa niin kaaoksessa olet yhtälailla mukana.
Ehkä vuoden päästä voi olla taas ostajan markkinat.
Ne jotka osaa ja viitsii, niin voi toki käydä johdannaisilla kauppaa myös laskevillä markkinoilla, mutta se on sitten jatkuvaa näytön tuijottamista ja käppyröiden seuraamista.
Miksi minulla ei näy käyrissä mitään rommausta?
Ai niin, seuraan viiden vuoden näkymästä.
Jos pörssit ovat toimineet jo yhtäjaksoisesti jo luomisestann lähtien, niin on se ny perkutarallaa jos ne nyt romahtavat lopullisesti
Jos taksikuskit rupeavat puhumaan sijoittamisesta, niin silloin pitäisi kaikilla viimeistään hälytyskellojen soida. : )
Vierailija kirjoitti:
Miksi minulla ei näy käyrissä mitään rommausta?
Ai niin, seuraan viiden vuoden näkymästä.
Kiinan asuntomarkkinoilla on valtavat riskikeskittymät. USA ja EU ovat pitkään jo tekohengittäneet talouskasvua. USA:n julkinen alijäämä on n. 20 000 miljardia euroa.
Nousussahan nuo omani ovat.