Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttuva rakentaa taloa miehensä kanssa, lapset harrastaa kalliisti ja itse ei käy töissä

Vierailija
29.09.2021 |

En tajua! Ja kyllä, kateellinen olen. Isohko omakotitalo tulossa, rakentavat itse kuulemma paljon sitä. Lapsista kaksi ratsastaa ja yksi yleisurheilee ja tuttava itse harrastaa musiikkia. Tiedän, että ovat matkustaneet jonkun verran.

En vaan tajua, millä rahalla. Ja en tajua, miksi hän ei käy töissä kun vaikuttaa ihan maanläheiseltä ja järkevältä ihmiseltä (sekin ärsyttää kun ei ole sellainen jota olisi helppo haukkua ja kokea itseään jotenkin paremmaksi).

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä tarpeeksi hyvä palkka, joka riittää kaikkeen tuohon?

Vierailija
2/10 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tarkasti nyt kuvailit tuttavasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käydä töissä, jos ei ole tarvetta? Eikö se ole vain hyvä, että jättää senkin työpaikan sellaiselle, joka sitä oikeasti tarvitsee?

Vierailija
4/10 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä hyvä palkka. Saatu perintöä tai veikkausvoitto. Nainen tekee työtä kotoota, voi vaikka olla blogi tai nettikauppa tai kirjanpitäjä jne jne. Sijoittajia ja sitä kautta keränneet varallisuutta, jos se onkin se työ mitä nainen tekee kotoota käsin.

Vierailija
5/10 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on niin, että jotkut hanskaa tämän elämän paremmin. Ei kannata kadehtia, ole vain iloinen heidän puolestaan ja keskity omaan onneesi.

Vierailija
6/10 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinun tarvitse tajuta. Mies mitä ilmeisemmin ansaitsee tarpeeksi. Ja hehän ovat perhe. Jos ei ole perheessä lisärahan tarvetta, voi ihan hyvin olla menemättä töihin. Oma tilanteeni on aika samanlainen. Asun uudehkossa isossa talossa, mies tienaa erittäin hyvin, lapset harrastavat kallita juttuja, matkustelemme paljon mikäli korona sallii yms. Mutta teen koulutusta vastaavia töitä kotoa käsin yhden päivä viikossa. Saavat muut tajuta tai olla tajuamatta.

Vierailija
7/10 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi ap. Kyllä sinua nyt kirvelee. Ihan kauheeta tollanen, toisille tulee niiiinnn paha mieli. Pitäisi ihan kieltää moinen touhu. Väärin on, niin väärin.

Vierailija
8/10 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu kaverillesi. Itse erosin miehestäni, kun hän aina säilyi pienituloisena enkä jaksanut asua epämukavasti.

Vierailija
9/10 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vain ap:n kaveri ei yrityksistä huolimatta ole saanut työtä tai on eläkkeellä. Kaveri ei vaan ap:lle asiasta ole avautunut.

Äärimmäisen harvinaisia Suomessa ovat kotirouvat.

Vierailija
10/10 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisperhe vähän samanlainen tapaus, lapsia vaan yksi enemmän. Ja heillä kaupan päälle vielä muutama kesämökki. Miten toi on mahdollista? Mies tekee ihan hulluna töitä ja lisäksi vaativan päivätyön lisäksi tekee lisärahaa erittäin aikaa vievällä tavalla, johon en nyt sen tarkemmin mene (eli ei juurikaan ole perheensä kanssa). Kaikki vaatteet ostetaan käytettynä, ruoka tukusta, vaimo tekee paljon itse ruokaa (siis leivät jne, no aikaahan hänellä on). Ja lainoja lyhennetään niin pienesti kuin vaan voidaan, kaikki lyhennysvapaat käytetään jne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä