Help! Peräsuolesta tulee verta !
Ei siis paperiin pyyhittäessä vaan kun laitan paperin sinne.. Kyllä, uloste ei tullut joten piti sormella auttaa paperin kera ja se oli ihan verinen? Menenkö lääkäriin vai antaako joku mulle diagnoosin nyt heti?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paksunsuolen tähystykseen ja heti. Voi olla syöpä..
Just näin, verenvuodon syy pitää aina selvittää. Ihmeesti alapeukkuja.
Mulla tuli verta ja sanottiin että ei tartte huolestua kirkaaasta verestä, pukamia vain. Tähystyksessä olikin jo iso kasvain, mutta niin alhaalla että veri tuli punaisena. Se pelasti luultavasti henkeni.
Minkä ikäisenä sairastuit?
Voi olla vakava oire.Nyt heti yhteys lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Kirkkaasta pienestä määrästä verta ei tarvitse huolestua. Tummasta vuodosta yhteys päivystykseen.
Tää^ on oikea ohje. Oli se sormi kynnellinen tai kynnetön, niin se ei oo vaarallista. Musta uloste on.
Jos kakka niin kovalla, että täytyy kaivaa ja tulee verta.. niin kai sieltä pepusta verta tulee, jos sitä kaivaa.. suolenpehmikkeitä apteekista ens alkuun?
Taiteen taso. Mikä tämän arvo on itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei vuoda valumalla, en olisi kovin huolissani, haavoja voi tulla peräsuoleenkin. Pukamat?
Ei vuoda valumalla. Ainakaan mitään näkyviä pukamia ei ole.. Ap
Pukatmay voivat olla sisäpuolella, siis peräsuolessa.
Just näin, verenvuodon syy pitää aina selvittää. Ihmeesti alapeukkuja.
Mulla tuli verta ja sanottiin että ei tartte huolestua kirkaaasta verestä, pukamia vain. Tähystyksessä olikin jo iso kasvain, mutta niin alhaalla että veri tuli punaisena. Se pelasti luultavasti henkeni.