Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ei halua kun seksiä, mitä teen väärin?

Vierailija
19.11.2014 |

Jos ihastun johonkin ihmiseen niin sitten ne vain käyttää mua hyväksi, ja haluaa nähdä vain siksi että multa saa....Tollasta on jatkunut monta kuukauttakin, kun oon ajatellut että ehkä se myös tykkää musta. Nyt tuntuu että taas on sellanen ihminen, just kun oon päässyt aijemmasta eroon, tai aluksi vaikutti ihastuneelta mutta en tiedä enää...Mitä pitää tehdä toisin? Ja ikäähän on vasta 19v.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä anna sellaisille, jotka eivät ensin osoita oikeasti välittävänsä susta. Miten olis?

Vierailija
2/15 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millä tavalla tämä ilmenee? Ettekö näe muuten kuin seksin merkeissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ajattelit oppia, että römpsän jakamisella et saa rakkautta?

Vierailija
4/15 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet betanainen. Jos olisit mies et saisi edes seksiä. Ole onnellinen

Vierailija
5/15 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että... Nauti kun vielä voit. Sit kun olet 40 vuotias, niin kukaan ei vilkaisekkaan sinuun ja ilman vakikumppania (tai jopa silloinkin) koko seksielämäsi kuihtuisi olemattomiin. Olet vielä nuori. Jos et halua antaa, niin elä anna. Kyllä jossain vaiheessa miehet kiinnostuu myös sieluelämästäsi. 

Vierailija
6/15 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele tanssimaan paremmin. Edes ihan perustanssit: foxi, tango, valssi. Eipä tarvitse sitten lähestyä miestä aina pilperoinen etunojossa.

Vierailija
7/15 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vaiva oli mulla nuorena.

Vierailija
8/15 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että mieheni ei halua seksiä, mitä teen väärin. Kun täällä on tilanne se.

Vierailija
9/15 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minä teen väärin taas kun miehet haluavat lähinnä jutella? Olen miehille kuin sisko, jonka luokse voi tulla murheistaan juttelemaan, mutta ilonpitoon valitaan joku toinen. Olen miesvaltaisella alalla töissä ja en mikään ihan hirviön näköinen, mutta aina käy näin. N24

Vierailija
10/15 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset peruskauniit naiset tuossa iässä ovat samanikäisten pelimiesten mieleen... Ja kun naiset tunnetusti rakastuu renttuihin. Sinun pitää vain oppia tunnistamaan mies hyvissä ajoin... Ja oikeasti ei kovinkaan moni 18-25v. mies halua tuossa iässä mitään sitoutumisia ellei käy mieletön flaksi...

Vierailija
11/15 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 22:18"]

Voi että... Nauti kun vielä voit. Sit kun olet 40 vuotias, niin kukaan ei vilkaisekkaan sinuun ja ilman vakikumppania (tai jopa silloinkin) koko seksielämäsi kuihtuisi olemattomiin. Olet vielä nuori. Jos et halua antaa, niin elä anna. Kyllä jossain vaiheessa miehet kiinnostuu myös sieluelämästäsi. 

[/quote]Höpö höpö. Olen 40 vuotias ja vientiä olisi jopa enemmän kuin 20 vuotta sitten. Itsestä se on kiinni minkälainen on ja minkälaisen kuvan haluaa itsestään antaa muille ihmisille. Joten ap, mieti annatko miehille vääränlaisia signaaleja, pukeudutko tyrkysti tai mikä on vikana jos kerran et oikeasti seksiseuraa hae. Kysy vaikka jotakin vanhemmalta naiselta hänen mielipidettään asiasta.

Vierailija
12/15 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kuulemma kurvikas ja vaalea, niin ehdotellaan seksiä. En edes pukeudu tyrkysti, mutta naisellisesti. En minäkään tiedä mitä voisin tehdä toisin.

Vierailija
13/15 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna persettä heti. Älä lähde mukaan heti
mihinkään seksiviestittelyyn. Sano selvästi, että en ole sen sortin nainen, kun mies sanoo jotain seksiin viittaavaa liian aikaisin.

Kaikki lähtee syvältä sisältäsi. Arvosta itseäsi niin muutkin arvostavat.

Vierailija
14/15 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää ap jakaa sitä nahkalompsaa useammalle miehelle ja tiuhempaan. Todennäköisyys että joku niistä sitten kiinnostuu susta muutenkin luonnollisesti kasvaa kun ukkoja on enempi. ;) T: Setämies

Vierailija
15/15 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka haluaa muutakin kuin seksiä, EI tee aloitetta seksiin heti. Ja jos tyhmänä tekeekin, niin sitä ei haittaa jos sanot ei. Mies joka haluaa muuta, haluaa tutustua suhun ja tuntea sut, ja rakastella sua. Sitä ei tehdä ekoilla treffeillä. Pistä mies odottamaan ihan huolella. Jos mies ei ole edes sanonut tykkäävänsä susta erityisesti, miksi antaisit pillua. Helpot ei oo tyttöystäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän