G.Mitä vauvasi on ehtinyt syömään, mitä ei todellakaan saisi?
G.Mitä vauvasi on ehtinyt syömään, mitä ei todellakaan saisi?
Kommentit (33)
Mun vähän alta 1 -vuotiaalla oli pari viikkoa sitten suussaan sellainen ilmoitustaulun nasta... Nappasi julkisen tilan ilmoitustaululta, ennen kuin ehdin väliin. Onneksi sain välittömästi pois! Myös vessaharjaa yrittänyt natustaa, samoin isoveljen superpalloa jne...
Kerran maiskutti onnellisena huulirasvaa, kerran imeskeli tussia. Kakkaakin kokeili kerran maistaa.
Keskimmäisen yllätin vauvana koiran kakkapökylää syömästä ja pienemmän koiran ruokakupilta + kerran oli ilmakylvyn aikana onnistunut kierimään oman kakkansa päällä ja sitä mutusteli onnessaan :/
Piparkakkua (kaneli), sohvatyynyjen sisuksen täytekakku, kasvien lehtiä, hiekkaa, vessaharjaa. Melkoisen ehtiä kahdeksamkuukautinen ja kun on muitakin lapsia, välillä ehtii yllättävän pitkälle kotona ennenkuin tämän saa napattua kiinni.
Nakkikastiketta ja ämpärillisen pottumuussia.
Eikö vauvat saa syödä kanelia??
Mä oon varmaan piparkakkuja syöttänyt veljen lapsille. No, elossa ainakin ovat:). Kaikkea uutta lapseton oppii:).
Saunatuoksupurkkia, onneksi tyhjää, imeskeli. Putilo oli pudonnut kylppärin lattialle ilman korkkia, ja neitokainen sitten löysi sen ja ehti tunkea suuhun. Huh ku mä sillon säikähdin, ja kiireellä soitin myrkytyskeskukseen. Onneks selvittii säikähdyksellä. :)
Toinen, äklömpi juttu sattui kun oltiin ystäväpariskunnan luona vierailulla. Siellä oli myös muutama muu pari. Miehet lähti käymään pihalla jotai autoa kattomassa, ja minä menin vessaan. Lapsi oli pakko ottaa mukaan kun vierastaa nii paljon. Ja arvatkaas mikä sieltä (roskiksen vierestä!!) lattialta löytyii, käytetty tamponi. *Kuvotus*. Neiti ehti sillä ainakin huuliinsa koskea, ja ku näin tän nii meinas kyllä laatta lentää. Hyi sianleuka!
Post-it lapun. Isänsä sylissä oli vielä, eikä mies huomannut! :/
Keraamiseen lietteen tarkoitettua puhdistusainetta ja kylpyhuoneen lattialastasta jyrsi palasen. Toinen lapsi söi pienen lelu porkkanan (littlest pet shop sarjaa), Brion labyrintti pelistä kuulan. Yllätin pojan myös kerran likaisen wc -harjan kimpusta, mut niin toivon ettei ois suussa käynyt, yök!
Tyttäreni söi tuomenmarjan pihalla ollessamme... Onneksi yhdestä ei ollut vielä haittaa hänelle! Pikkusiskoni pisteli pikkuisena poskeensa purkillisen fluoritabletteja. Argh!
Hamahelmiä