Mitä kuuluu Ylen sinkkuohjelman naisille?
Erityisesti kiinnostaa se lyhythiuksinen poikatyttö ja professori!
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 18:45"]
Oliko se muka professori?
Muistelisin, että oli kyllä joku höpöhöpö-tohtori ja teki satunnaisia käännöstöitä tmv.
[/quote]
Mitä vittua alapeukutatte? Eihän se ollut professori. Kai se tuossa hs:n kirjoituksessa olisi mainittu jos olisi ollut.
Jos hän on ennen yrittänyt itsemurhaa ja nyt kuolee joulukuun lopussa, yksin vietetyn joulun jälkeen, niin herää iso epäilys...
Itsemurhan tekijöistä taitaa olla 80% miehiä. Ikävä ilmiö Suomessa.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:14"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:11"]
Naisvihaajat haukkuivat ohjelman naisia rankasti. Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta, kun joku päättää päivänsä nettikiusaamisen takia.
[/quote]
Turha syyllistää. Seurasin itsekin sarjan aikanaan ja kyllä siinä miehiä tylytettiin aika rankasti. Ei ole minusta ihme jos joku kimpaantuu antamaan takaisin (huom! silti vain netissä, ei kansallisella tv-kanavalla).
[/quote]
Ihan totta, aikamoista tylyttämistä.
Mitä sitten kuuluu poikatyttö-Emmalle? Tämä kiinnostaisi myös, koska hän oli vähän erilainen sinkku, rempseä ja tosiaan jotenkin poikamainen. Hyvällä tavalla kuitenkin. Ilmeisesti taustalla hänelläkin rankkoja asioita, kiusaamista tai jotain sellaista.
ap
Miksiköhän ap halusi alustaa tämän keskustelun, koska selvästi Riitan kuolemasta tiesi (viesti 17). Halusi siis vain rääpiä asiaa (tyyliin "tiedättex te ny varmasti kaikki").
Emma taitaa elellä sinkkuna edelleen, samoin Leni. Meskun facebook-kuvassa on tyttövauva, eli ilmeisesti hän on perheytynyt ohjelman jälkeen.
Professoi menehtyi joku vuosi sitten :(
Mitä? Oman käden kautta vai? Kertoi ohjelmassa yrittäneensä.. :(
Yksi on ainakin mennyt naimisiin. En muista nimeä, mutta se joka suunnitteli muuttoa kotiseudulleen.
Mitä? En mä muista ketään, joka olisi kertonut itsemurhayrityksestä? Minkä näköinen se oli?
Ei ole uutta tietoa, mutta sarja ei unohdu. Kauheaa yleläistä ankeaa ja pessimististä paatosta. Itsari oli lähellä kotikatsomossakin.
Miten minä olen ymmärtänyt, että niistä bloggareistakin on 3 nuorta jo kuollut. Nuori tyttö Vuosaaresta hirtti itsensä omassa huoneessaan ovenkahvaan.???
Vierailija kirjoitti:
Miten minä olen ymmärtänyt, että niistä bloggareistakin on 3 nuorta jo kuollut. Nuori tyttö Vuosaaresta hirtti itsensä omassa huoneessaan ovenkahvaan.???
Siis mikä tää oli?
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:11"]
Naisvihaajat haukkuivat ohjelman naisia rankasti. Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta, kun joku päättää päivänsä nettikiusaamisen takia.
[/quote]
Turha syyllistää. Seurasin itsekin sarjan aikanaan ja kyllä siinä miehiä tylytettiin aika rankasti. Ei ole minusta ihme jos joku kimpaantuu antamaan takaisin (huom! silti vain netissä, ei kansallisella tv-kanavalla).