mikäköhän guessista tekee wt-merkin?
Kommentit (31)
Mä olen aina katsonut, että Suomessa lähinnä käytös tekee ihmisestä wt:n.
Av-mamma tekee kaikista valkoroskaa. Jos joku on av-mamin mielestä nolo, mauton, köyhä, mainstreamia jne. Niin se on wt.
Mutta itse asiaan. Mulle on aivan sama käyttääkö joku guessia tai luikkaria . Kumpikaan merkkinä ei luo mulle mitään mielikuvaa sen käyttäjistä . Ja, jos jollain guessin laukku sattuu olemaan, niin harvemmin pelkän laukun perusteella ajattelen ihmisen olevan esim. Wt.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 18:36"]
Uusi pissiten suosikkihan on Kors. Se on vahvasti ehdolla seuraavaksi wt-almojen kassiksi. Ikävä kyllä, sillä ne laukut ovat olleet ihan ok näköisiä.
[/quote] Kyllapa Suomessa taas ollaan muotitietoisia ja rahakkaita. Kummasti vaan Guess ja Kors mainostavat kaikissa USAn parhaissa muotilehdissa. Ai niin, eihan niita Suomesta saakaan luettavakseen joten pitaa luottaa bloggaajien makuun. :D
[/quote]
Höpölöpö! Tietysti mainostavat. Kaikki mainostavat. Miksi eivät mainostaisi, kai ne nyt haluaa tehdä businesta siitä huolimatta että merkki on menettänyt uskottavuutensa. Itse en moisia käytä mutta toin taas viime reissulta niitä kasseja USAsta tyttöjen koululaukuiksi.
Jännä kans kun ite oon käyttänyt 12-vuotiaasta asti guessin vaatteita ja viimeisen kolmen vuoden aikana siitä on tullut wt. Av-mammat on kyl ääliöitä.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 18:39"]Kukaan ei voi väittää että Vuitton on wt, sillä aitoina ne vain ovat sen hintaisia, että duunarit ei niitä voi hankkia. Mutta lähiödaamit kantavatkin kopiolaukkuja, ja se on wt-tyyliä jos mikä.
[/quote]
Tottakai duunari voi hankkia, vaikka fiksu ei hankikaan. Valitettavasti on ihmisiä, jotka jopa kulutusluotolla ostavat merkkikrääsää, ja luulevat, että se saa heidät näyttämään hienommilta.
Mauttomia ovat näkyvät logot, oli ne logot mitä hyvänsä. Ei siinä mitään väärää silti ole, mutta on hyvä ymmärtää, ettei logot tee koskaan ketään tyylikkään näköiseksi.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 18:47"]
Jännä kans kun ite oon käyttänyt 12-vuotiaasta asti guessin vaatteita ja viimeisen kolmen vuoden aikana siitä on tullut wt. Av-mammat on kyl ääliöitä.
[/quote]
olet aika nuoresta ollut pissis
Höh. Mielestäni Guessin Luxe-mallistossa on ihan kivoja laukkuja ja lompakoita. Itsellä esim.konjakinvärinen shopper. Hyvä, tilava perusnahkalaukku. Wt?!? Wtf?!? Aivan sama kun veska toimii.
Palstalaiset on itse niin köyhiä, ettei heillä ole vara "edes" Guessin laukkuun:D, siksi se on wt.
USAssa ehkä mainostetaan, mutta mainostaahan h&m myös. Guess on hinnaltaan usassa melkein yhtä halpa kuin h&m meillä. Se ei yksinkertaisesti ole mikään laadukas merkki. En pidä mitään wt:nä, mutta guessiä en osta, koska on hinta-laatu suhde huono. Mielummin ostan vaikka h&m vaatteita :)
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 18:47"]
[/quote]
olet aika nuoresta ollut pissis
[/quote]
en ollut pissis. 11 vuotta sitten kukaan ei edes tiennyt täällä guessia.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:02"]
Palstalaiset on itse niin köyhiä, ettei heillä ole vara "edes" Guessin laukkuun:D, siksi se on wt.
[/quote]
juu kerran oli yksi mutta heitin sen roskiin. Nyt on kaksi Vuittonia, Furlaa, Longchampia, pari DKNY jotka on kans vähän wt
Mitas mielta palstan fashionistat ovat sitten naista merkeista: Lana Marks (Angelina Joliella, Jennifer Anistonilla, Paris Hiltonilla), Judith Leiber (useamman maan First Ladylla), Marc Jacobs, Fendi, Prada? Ei varmaan kannata ostaa kun kukaan ei tunnistaisi ja kadehtisi. :D
Huono laatu, bling bling ja näkyvät logot.
Ei mikään. Joidenkin mammojen mielestä vain mikä tahansa epätrendikäs tai mauton on wt.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 18:17"]Huono laatu, bling bling ja näkyvät logot.
[/quote]
Kummasti mun guessin laukut on pysynyt hyvinä sen kymmenen vuotta, eikä läheskään kaikki ole bling blingiä, saati sitten kaikissa ole näkyviö logoja.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 18:19"]Ei mikään. Joidenkin mammojen mielestä vain mikä tahansa epätrendikäs tai mauton on wt.
[/quote]
no ilmeisesti. Ja ilmeisesti suurin osa näistä on yli-ikäisiä guessille. :D
Laukut ja kengät: Kiiltävä muovi, feikki eläimennahkakuviot, värit, huono metalli, muovisuus, teinyys = epävarmuus, "kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää", pastellit, materiaalit, haju, saatavuus, hinta, laatu, feikit ja niiden käyttäjät laskee laatua entisestään.
No mä pidän vähän yksinkertaisena ihmistä, joka maksaa keinonahasta tai "korumetallista" sellaisia summia, joilla saisi helposti oikeaa nahkaa ja hopeaakin.
2