Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meille vai teille? pröblëm

Vierailija
19.11.2014 |

Jos poikaystäväni lukee tämän niin hän tunnistaa heti... moikka vaan sinulle.

Ongelma on se että minua vituttaa, että poikaystäni pitää itsestäänselvänä sitä että olemme hänen luonaan. Okei, sieltä on paremmat yhteydet julkisilla, lyhyemmät matkat myös ja poikaystävällä on dvd-soitin ja pleikka, itselläni ei kumpaakaan. Siispä esim. leffoja on helpompi katsoa kun ei ole sidottu tv:n tarjontaan. Pleikkaa en itse henkilökohtaisesti kaiöaa, vaikka kivaa vaihteluahan sekin on silloin tällöin. Vituttaa vain niin ankarasti, kun kyselen illan suunnitelmista ja lähestulkoon aina poikaystävän vastaus on: No... eiköhän me nyt täällä (hänen luonaan) olla.

Suellä on kuulemma kätevämpää tehdä ruokaa, ahaa kiitos? Minä omistan kyllä laajan skaalan keittiövälineitä, ihan laadukkaita veitsiä jotka eivät todellakaan ome ruosteessa tai tylsiä. Poikaystävältä tässä puuttuu ruuantekovälineet, jos joltain.
Häntä lähellä on toki halpoja kauppoja, itselläni tässä kävelymatkan päässä pari "huonompaa."

Kuitenkin minua vituttaa niin suunnattomasti tuo poikaystävän asenne. "Olenhan minä ollut siellä sinun luonasikin monta kertaa, älä nyt jaksa taas." Niin, mutta emme me täällä pahemmin HENGAILE. Joskus nukutaan yön yli ja joskus poikkis käy tunnin-parin visiitillä keskellä yötä. Tämä ei siis haittaa yhtääb, olen itsekin yöeläjä.

Nyt minua ei kiinnostaisi enää mennä poikaystävän luo ja jättää aina omaa kotiani tyhjilleen vain siksi, että poikaystävä olettaa niin.

Ennen kuin kulaan luulee, niin minun luonani ei ole saastaista. Olen perussiisti ihminen eikä kotini ole mikään ruma läävä. Tämä poikaystävän käytös ei siis todellakaan voi johtua mistään "en halua viettää aikaani paskaisessa läävässä" -jutusta. Ärsyttää!!!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusvirheitäkin eksyi joukkoon näköjään... ap

Vierailija
2/7 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kysele, vaan sano suorsan että tänään mennään illaksi meille. Ja sitten menet etkä mene poitsun luo ennenkuin se on ollut sinun luona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!

Vierailija
4/7 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 18:03"]Älä kysele, vaan sano suorsan että tänään mennään illaksi meille. Ja sitten menet etkä mene poitsun luo ennenkuin se on ollut sinun luona.
[/quote]

Haluaisin että hän tulee tänne omasta tahdostaan. Mutta toisaalta minua ei huvita lähteä hänen luokseen jos se on hänelle itsestäänselvyys. Voisin siis kokeilla... silläkin uhalla ettei siitä seuraa mitään hyvää... Hän ei tosin ole poitsu enää :D

Vierailija
5/7 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mielelläni menisin poikaystävän luokse. Ärsyttääkö siis se että sinun pitää lähteä hänen luokseen (matkat) vai mikä. En oikein ymmärrä jos poikaystävän kotona on enemmän tekemistä ja itse en ainakaan jaksaisi omassa kämpässä hillua. Kyllä ymmärrän, että ei koko aja jaksa lähteä sinne eli kyllä hänkin voisi tulla luoksesi.

Vierailija
6/7 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 18:13"]Itse mielelläni menisin poikaystävän luokse. Ärsyttääkö siis se että sinun pitää lähteä hänen luokseen (matkat) vai mikä. En oikein ymmärrä jos poikaystävän kotona on enemmän tekemistä ja itse en ainakaan jaksaisi omassa kämpässä hillua. Kyllä ymmärrän, että ei koko aja jaksa lähteä sinne eli kyllä hänkin voisi tulla luoksesi.
[/quote]

Toki viihdyn sielläkin. Vihaan vaan tuota asennetta että "eiköhän me nyt täällä olla." No niin, eiköhän, missäs muuallakaan?
Ja koska minun luonani ei voi katsella leffaa (ellei tv:stä satu tulemaan jotain huvää) niin sen ajan voisi vaikka jutella. Mielestäni se on parisuhteen kannalta parempaa tekemistä kuin pleikka. Ja vituttaa tuo ruokajuttukin, kun minä olen täs se jolla on paljon enemmän välineitä ruuantekoon. Poikaystävällä yksi terävä kunnon veitsi ja loput jotain ikivanhoja romuja.

Vierailija
7/7 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin lisää kommentteja.