Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ovulaatio testistä

Vierailija
19.11.2014 |

Hei.. mistä voi johtua että eilen ovulaatio testi oli jo melkein plussa eli vain vähän vaaleampi viiva ja tänään iltapäivällä testiin ei ilmesty edes haamun haamua.. vaikka tänään tuli ovis limat ja toinen muna sarja vihloo inhottavasti. Onko kellään kokemusta? Eikö minulla sitten tapahdu ovulaatiota.. ja tosiaan kp 17 jo...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy niin et aamulla monesti melkein vahvat viivat. Illalla on yhtä vahvat tai jooa vahvempi. Sit seuraavana aamuna jo hailakka. Eli sää et oo luultavasti ehtiny saada sitä tikkuun :-) ja jos ny ovislimat niin hyvin tänään tai huomenna ovis sulla. Joten seksiä kehiin jos vauva toive :-)

Vierailija
2/8 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se oli eilen jo menossa ohi. Joka kierrossa ei myöskään irtoa munasolu. minä luotan vain digitaalisiin testeihin nykyisin. tavalliset on niin epäselviä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ! Sitten mietin myös että olin pissannut tunti sitten kun tein testin, eikö se vain siksi näkynyt ? Tai jos ovulaatio ei vielä tullut niin voiko se tulla vielä vaikka nyt ei näy mitään tikussa? ☺ anteeksi huono kirjoitus taitoni, olen vain ihmeissäni kun olin ihan varma että nyt on vahva plussa ja sitten ei olekkaan yhtään mitään....

Vierailija
4/8 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu pissan laimeus voi myös vaikuttaa. Melko varmaan sul ovis on tänään tai huomenna. Jos kerta ovuslimaa on.

Vierailija
5/8 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa tikkuun ovisviivat niin se ovis tulee 48h kuluessa. Joillaki jo samana päivänä. Toisillä vrk ta 2 ovisplussan jälkeen.

Vierailija
6/8 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä... ainakin mä lasken tän ovislimaksi kun koko aika olen märkänä ja tuntuu että hulahtaa jotain pöksyihin.. ei kyllä ole ihan mitään venyvää kamaa vaan enemmänkin tosi vetistä, mutta mitäköhän muutakaan se olisi...

Vierailija
7/8 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon mukaan sinulle on tullut ovulaatio jostain testistä. Mitä hittoa se tarkoittaa?

Vierailija
8/8 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 15:45"]

Otsikon mukaan sinulle on tullut ovulaatio jostain testistä. Mitä hittoa se tarkoittaa?

[/quote]

Tiedäthän sä nuo kaikki nettitestit. Mikä eläin olisit ja ketä julkkista muistutat. Nyt myös mikä aika kuukautiskierrosta olisit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi