Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku parantunut Heikkilän

Vierailija
19.11.2014 |

ruokaneuvoilla? Jos olet parantunut niin mistä ja kuinka nopeasti. Itselläni on vaikeita oireita ja lääkärit eivät löydä syytä, itsekin uskon kohta että minulla on masennus/ahdistus/paniikki jos kerran mitään ei löydy, mutta haluaisin ensin kokeilla vielä Antti Heikkilän suosittelemaa ruokavaliota jossa viljat ja sokeri jätetään pois.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parantunut ja parantunut, hmmmm.  Verensokerit nousivat tasaiseen tahtiin ja lääkäri ennusti mulle kakkosdiabetesta.  Vähähillarisella pysyvät sokerit kondiksessa ja paino putoaa.  Enää ei puhuta diabeteksesta..

Viljan ja sokerin poisjättäminen ainakin minulla auttoi kovasti.  Olen  myös iloisemmalla päällä, flunssat eivät vaivaa eikä ahdista niin paljon kuin ennen.

Kannattaa kokeilla.

Vierailija
2/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:09"]Kokeile : )
[/quote]
Nii mä kokeilenkin. Ei siinä mitään ainakaan menetä, tän huonompaan kuntoon ei oikeen voi päästä. Tästä on suunta vaan ylös:) ap

Vierailija
4/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuka tahansa voi paremmin ilman sokereita. Ne aiheuttavat jatkuvan tulehdustilan elimistöön.

Vierailija
5/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:09"]Kokeile : )
[/quote]
Nii mä kokeilenkin. Ei siinä mitään ainakaan menetä, tän huonompaan kuntoon ei oikeen voi päästä. Tästä on suunta vaan ylös:) ap
[/quote]: )

Vierailija
6/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin otsikon, että "Onko joku parantanut Heikkilän" ja mietin, onko maailman ainoa netissä trollaava ortopedi rauhoittunut.

Vierailija
8/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:18"]

Ihan kuka tahansa voi paremmin ilman sokereita. Ne aiheuttavat jatkuvan tulehdustilan elimistöön.

[/quote]

En minä ainakaan voinut. Kokeilin viljatonta, sokeritonta ja maidotonta useamman kuukauden, ja mitään hyötyä en havainnut. Pieniä haittoja koskien liikuntaharrastustani kyllä, kestävyyskunnon laskua erityisesti. Tavanomaisella hiilareista noin 50% päivän energiastani saavalla ruokavaliollani voin paljon paremmin.

Vierailija
9/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:28"]

[/quote]

En minä ainakaan voinut. Kokeilin viljatonta, sokeritonta ja maidotonta useamman kuukauden, ja mitään hyötyä en havainnut. Pieniä haittoja koskien liikuntaharrastustani kyllä, kestävyyskunnon laskua erityisesti. Tavanomaisella hiilareista noin 50% päivän energiastani saavalla ruokavaliollani voin paljon paremmin.

[/quote]

Mitä söit?

Vierailija
10/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama duunikaveri piti kauheaa meteliä Heikkilän puolesta muutama vuosi sitten ja kehui parantuneensa kaikista maailman sairauksista. Jostain syystä ovat kuitenkin nykyisin ihan hiljaa asiasta ja näyttää leipä ja pasta taas maistuvan. Yksi tosin selitteli silloista raivoamistaan sillä, ettei silloin ollut muka saatavana riittävästi lähiluomuviljaa.

Vierailija
11/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:18"]

[/quote]

[/quote]

ehkä maidon ja viljan poisjättö oli liikaa? Sokeria tuskin elimistösi jäi kaipaamaan.

Vierailija
12/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:05"]

Parantunut ja parantunut, hmmmm.  Verensokerit nousivat tasaiseen tahtiin ja lääkäri ennusti mulle kakkosdiabetesta.  Vähähillarisella pysyvät sokerit kondiksessa ja paino putoaa.  Enää ei puhuta diabeteksesta..

Viljan ja sokerin poisjättäminen ainakin minulla auttoi kovasti.  Olen  myös iloisemmalla päällä, flunssat eivät vaivaa eikä ahdista niin paljon kuin ennen.

Kannattaa kokeilla.

[/quote]Viljat ja sokerit pois niin mitään hyvää ei jää jäljelle. Vedätkö iltapäiväkaffeellakin jotain punakaalia?

Vierailija
13/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:34"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:18"] Ihan kuka tahansa voi paremmin ilman sokereita. Ne aiheuttavat jatkuvan tulehdustilan elimistöön. [/quote] En minä ainakaan voinut. Kokeilin viljatonta, sokeritonta ja maidotonta useamman kuukauden, ja mitään hyötyä en havainnut. Pieniä haittoja koskien liikuntaharrastustani kyllä, kestävyyskunnon laskua erityisesti. Tavanomaisella hiilareista noin 50% päivän energiastani saavalla ruokavaliollani voin paljon paremmin. [/quote] ehkä maidon ja viljan poisjättö oli liikaa? Sokeria tuskin elimistösi jäi kaipaamaan.

[/quote]

Kaikki viljat ovat pelkkää sokeria. Samoin esim. hedelmät; juuri hedelmien pakkosyötöllä on tämä kansa lihotettu ja sairastutettu.

Vierailija
14/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]Heikkilä ei suosittele kestävyysurheilua

Vierailija
15/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten voitte jättää sokerin kokonaan pois! Mä yritin ja musta tuntui etten vonut syödä mitään, kun samalla jätin jauhot. Pähkinöitä ja siemeniä joka väliin suositeltiin enkä mä tykkää niistä. Enkä pekonista. Pelkällä salaatilla, kanalla/kalalla on aika yksitoikkoista ruokavaliota.

Vierailija
16/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:37"]

[/quote]

[/quote]Heikkilä ei suosittele kestävyysurheilua

[/quote]

Eikä mukavia sänkyjä. Ohut ja kova vaahtomuovipatja sen olla pitää.

Vierailija
17/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:36"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:34"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:18"] Ihan kuka tahansa voi paremmin ilman sokereita. Ne aiheuttavat jatkuvan tulehdustilan elimistöön. [/quote] En minä ainakaan voinut. Kokeilin viljatonta, sokeritonta ja maidotonta useamman kuukauden, ja mitään hyötyä en havainnut. Pieniä haittoja koskien liikuntaharrastustani kyllä, kestävyyskunnon laskua erityisesti. Tavanomaisella hiilareista noin 50% päivän energiastani saavalla ruokavaliollani voin paljon paremmin. [/quote] ehkä maidon ja viljan poisjättö oli liikaa? Sokeria tuskin elimistösi jäi kaipaamaan.

[/quote]

Kaikki viljat ovat pelkkää sokeria. Samoin esim. hedelmät; juuri hedelmien pakkosyötöllä on tämä kansa lihotettu ja sairastutettu.

[/quote]Kerropa ruokavaliosi aamusta iltaan...

Vierailija
18/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:36"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:05"]

Kannattaa kokeilla.

[/quote]Viljat ja sokerit pois niin mitään hyvää ei jää jäljelle. Vedätkö iltapäiväkaffeellakin jotain punakaalia?

[/quote]

Jospa sulla on vaan huono maku?

Vierailija
19/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:32"]

[/quote]

[/quote]

Mitä söit?

[/quote]

Paleodieettiä harrastin. Söin valtavasti kasviksia niin kypsänä kuin raakana, sekä lisäksi lihaa, kalaa, kananmunaa. Pähkinät ja siemenet kuuluivat päivittäin ruokavaliooni samoin kuin oliiviöljy. 

Sitten kun totesin ettei tästä minulle hyötyä ole, otin mukaan lopulta ensin maitotuotteet, mikä ei parantanut oloani ollenkaan, vasta viljojen ja hiilaritiheiden ruokien mukaan otto teki sen. Kai minun kroppani vaan on sellainen että tykkää toimia aika runsailla hiilareilla. Sokeriakaan en pidä mitenkään pahana, jos sitä ei ihan järjettömästi syö ja jos myös kuluttaa syömänsä eikä siis päästä itseään lihomaan.

Minulla ei ole koskaan ollut paino-ongelmia eikä kyllä muitakaan terveysongelmia, kokeilin vaan tuota paleota, kun kerran monet niin mainosti sen ja muiden vähähiilihydraattisten ruokavalioiden ihmeellisiä vaikutuksia.

Vierailija
20/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:45"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:32"]

[/quote]

[/quote]

Mitä söit?

[/quote]

Paleodieettiä harrastin. Söin valtavasti kasviksia niin kypsänä kuin raakana, sekä lisäksi lihaa, kalaa, kananmunaa. Pähkinät ja siemenet kuuluivat päivittäin ruokavaliooni samoin kuin oliiviöljy. 

Sitten kun totesin ettei tästä minulle hyötyä ole, otin mukaan lopulta ensin maitotuotteet, mikä ei parantanut oloani ollenkaan, vasta viljojen ja hiilaritiheiden ruokien mukaan otto teki sen. Kai minun kroppani vaan on sellainen että tykkää toimia aika runsailla hiilareilla. Sokeriakaan en pidä mitenkään pahana, jos sitä ei ihan järjettömästi syö ja jos myös kuluttaa syömänsä eikä siis päästä itseään lihomaan.

Minulla ei ole koskaan ollut paino-ongelmia eikä kyllä muitakaan terveysongelmia, kokeilin vaan tuota paleota, kun kerran monet niin mainosti sen ja muiden vähähiilihydraattisten ruokavalioiden ihmeellisiä vaikutuksia.

[/quote]

Ihmiset ovat yksilöitä, mulle vhh sopii hyvin.