Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihailen ihmisiä, jotka elävät yksinkertaisesti

Vierailija
19.11.2014 |

ja vaatimattomasti! Luin kirjastossa jostakin uusimmasta lehdestä nuoresta naisesta, joka eli pääasiassa teltassa ja pakettiautossa, välillä mummonsa luona. Hän oli valokuvaaja, ja kiersi myös ulkomailla tehden erilaisia töitä. Omaisuutena oli tuo auto, mutterikahvipannu, muutama astia, vähän vaatetta, kamera yms, siis aivan käsittämätöntä, hienoa! Olen itse välillä ihan uupunut tähän tavaramäärään, joka tavallisessa nelihenkisessä perheessä kertyy. En ole shoppailija enkä merkki- tai trenditietoinen, joten materiaan keskittyminen ja sen haaliminen ei ole mun juttu. Mutta väkisin vaan tulee tavaraa, kun neljän ihmisen kamppeet on saman katon alla. Just nyt pussitan vaatteita, jotka heitän Uffin laatikkoon...Yhtään uutta joulukoristetta tai muuta tilpehööriä ei tähän kotiin osteta! Tämä kodin raivaus on ihan loppumaton projekti!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:11"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 11:50"]

Ihailen ihmisiä kenelle kelpaa vähempi. Että viikon kohokohta on alkoholijuomien nauttiminen paikallisessa pubissa ja on onnellinen elämästään vaatimattomassa ja huonokuntoisessa vuokra-asunnossaan. Itse en olisi onnellinen jos eläisin vastaavaa elämää.

[/quote]

Miksi sotkit viinan tähän juttuun? Onko se sinulle ongelma? Yksinkertainen elämä ja viina eivät sen sijaan sovi yhteen. Suorastaan sulkevat toisensa pois.

[/quote]

Olet väärässä. (Runsas) alkoholinkäyttö johtaa lähes väistämättä äärimmäisen yksinkertaiseen elämään.

Vierailija
22/24 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin eläkkeellä tai saisin ansiosidonnaista työttömyysturvaa, en pitäisi omaa vuokra-asuntoa.

Mun mielestä on turhaa maksaa kallista vuokraa. Lapsiperheillä on kuitenkin pakko.

Eikö kenenkään muun mielestä ole sairasta jos 50% tuloista menee asumiseen? Pienituloisilla ja eläkeläisillä normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:15"]Minä taas olen yksinkertainen ja elän. Tämä on myös ihailtavaa.
[/quote]

ja minä vain yksinkertaisesti elän.

Vierailija
24/24 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:47"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:15"]Minä taas olen yksinkertainen ja elän. Tämä on myös ihailtavaa. [/quote] ja minä vain yksinkertaisesti elän.

[/quote]

..ja minä elän yksinkertaisesti, mikä tässä onkin se pointti;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan