Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ikinä hyväksyisi naista...

Vierailija
19.11.2014 |

joka on jossain elämänsä vaiheessa tehnyt abortin. Ihan sama mistä syystä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on oikeus toki olla hyväksymättä kenet tahansa mistä tahansa valitsemastasi syystä, kuten meillä kaikilla. 

Minusta kuitenkin on niin, että joku yksittäinen teko ehkä kaukanakin menneisyydessä ei välttämättä kerro mitään siitä mitä ihminen on nyt. Minä esimerkiksi olen teettänyt nuorena abortin, syistä joita nykyään pidän täysin aiheettomina (silloisen miesystävän menettämisen pelko jos pidän lapsen jota ei oltu suunniteltu, yksinhuoltajan elämän raskauden pelko). Mutta olen antanut itselleni anteeksi siksi, että olin nuori ja olin paniikissa, en voinut mitään sille että tein sen päätöksen mitä nykyisin pidän itsekin vääränä. Kenenkään muun toki ei ole pakko antaa anteeksi minulle tai muille abortintekijöille, jos eivät halua.

Vierailija
22/25 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä hyväksyisi miestä, joka ajattelee kuin ap. Enkä ole tehnyt aborttia enkä edes tunne ketään, joka olisi tehnyt aborttia (niin, että minä tietäisin). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 11:42"]Hyväksyisitkö yksinhuoltajan? Oletko sitä mieltä, että raskaudenehkäisy on sinun vastuullasi vai naisen?
[/quote]

Raskaudenehkäisy on molempien vastuulla, mutta 99% vahinkoraskauksista on naisen oma vika. Kaiken kaikkiaan e-pillerit ovat huomattavasti varmempi ehkäisytapa ja senkin jälkeen on vielä jälkiehkäisypillerit, joten jos nainen vain noudattaa ehkäisyohjeita raskauksen todennäköisyys on 0%.

Vierailija
24/25 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 11:42"]Hyväksyisitkö yksinhuoltajan? Oletko sitä mieltä, että raskaudenehkäisy on sinun vastuullasi vai naisen?
[/quote]

Raskaudenehkäisy on molempien vastuulla, mutta 99% vahinkoraskauksista on naisen oma vika. Kaiken kaikkiaan e-pillerit ovat huomattavasti varmempi ehkäisytapa ja senkin jälkeen on vielä jälkiehkäisypillerit, joten jos nainen vain noudattaa ehkäisyohjeita raskauksen todennäköisyys on 0%.
[/quote]

Eli sinun mielestäsi naisen pitäisi pillereitä syödessäänkin käydä varan vuoksi hakemassa joka seksikerran jälkeen myös jälkiehkäisypilleri?

Vierailija
25/25 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikina hyvaksyisi miesta, joka suoltaa tallaista soopaa vauvapalstalle. T. Nainen, joka ei ole ikina tehnyt aborttia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan