Täällä oli juttua , että miehet ei käsittele erojaan, mutta tämän olen huomannut naisista, että eron jälkeen kaikki oli toisen vika.
Itse myönnän etten ollut hyvä poikaystävä ja välillä ilkeyttäni kyselin naiselta asioita joita tämä ei halunnut kertoa. Lisäksi kävin välillä salaa grillillä kotimatkalla.
Kommentit (26)
Lue, tenttasit monenko kanssa nainen on ollut. Nainen väisti luodin, onnea hänelle.
Fiksuimmat osaa nähdä myös omat mokat edellisestä suhteesta. En seurustelisi miehen kanssa, joka syyttää vain exäänsä heidän suhteensa loppumisesta. Itsekkin osaan myöntää missä olisi voinut skarpata ja koitan parantaa ensi kerralla. En kestäisi miestä, joka ei opi omista virheistään.
Miehen työkaveri maalaili eksänsä täysin hulluksi. Sen takia lapsetkin jäivät kuulema miehelle. Seuraavan kerran kun hänestä kuultiin, hänellä oli uusi nainen ja - yllätys yllätys - lapset takaisin äidillään. Ja sitten ihmetellään miksi huoltajuus annetaan kiistoissa niin herkästi äidille.
Tosiaan tangoon tarvitaan kaksi, mutta jotkut tykkää soittaa vain pilliä minkä tahtiin toisen pitäisi aina tanssia ja uupumukseen asti samalla kun pillin ääni ajaa järjiltään.
Naiset sitä ja miehet sitä, niin niin. No minä puolestani myönnän että eron syyt olivat täysin minun vikani ja kannan sitä epäonnistumista koko loppuelämäni mukanani.
Nainen
Vierailija kirjoitti:
Naiset sitä ja miehet sitä, niin niin. No minä puolestani myönnän että eron syyt olivat täysin minun vikani ja kannan sitä epäonnistumista koko loppuelämäni mukanani.
Nainen
Mutta et pysty sanomaan yhtään syytä palstalla josta kukaan ei tunnista.
ap
Women are indeed wonderful. Huomaa tällä palstalla niin viesteistä kuin peukutuksistakin koko ajan. Naisten omista varsinkin.
Minusta oli eräs eronnut mies kiinnostunut ja niin minäkin hänestä... siihen saakka, kunnes se exän haukkuminen alkoi. Meni maku aivan täysin.
Omassa suhteessani sain kuulla kaiken mikä minussa oli vialla. En kertonut miehelle hänen vioistaan.
Eiköhän tuo ole ihmisestä kiinni miten toisesta puhuu, oli sitten nainen tai mies.
Vierailija kirjoitti:
Miehen työkaveri maalaili eksänsä täysin hulluksi. Sen takia lapsetkin jäivät kuulema miehelle. Seuraavan kerran kun hänestä kuultiin, hänellä oli uusi nainen ja - yllätys yllätys - lapset takaisin äidillään. Ja sitten ihmetellään miksi huoltajuus annetaan kiistoissa niin herkästi äidille.
Kyllä huoltajuus annetaan usein täysin perusteettomasti äidille. On todella sekopäisiä tapauksia. Se Nummelan (?) perrr hesu rmakin, jossa äiti tappoi lapsensa, viranomaiset oli jo kertaalleen epäilleet, että äiti yritti myrkyttää lapsensa, ja toisen kerran polttaa, mut ei! Edelleen äidillä lapset, kunnes viimein onnistui kolmannella kerralla.
Kyllä Suomessa on sitkeä pyhä äiti -myytti... Eihän nyt äidistä voi mitään pahaa sanoa..Ei äiti sentään....!
Viime parisuhteessa en nähnyt itsessäni suuria vikoja mutta sitä edeltävässä senkin edestä (naisessakin oli paljon sanomista), koitin ottaa opiksi, siksi varmaan löysin seuraavassa suhteessa paljon vähemmän asioita peilistä.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen
Mutta et pysty sanomaan yhtään syytä palstalla josta kukaan ei tunnista.
ap
Jaa en kyllä tajunnut että niitä syitä piti kertoa, luulin aloituksesta että kyse oli siitä että naiset ajattelee että ero on aina miehen vika. Sanoin vaan vastakkaisen esimerkin koska yleistykset ärsyttävät. Syyt tarkemmin eivät kuulu edes tälle palstalle, vaan minulle ja terapeutille nykyään.
Miesten exät ovat aina:
- pihtareita tai lahnoja
- rumia
- ilkeitä
- liian läskejä
- mustasukkaisia
Vierailija kirjoitti:
Miesten exät ovat aina:
- pihtareita tai lahnoja
- rumia
- ilkeitä
- liian läskejä
- mustasukkaisia
-pääasiassa pettäviä ja siitä joko valehtelevia tai ex-miestä syytteleviä, pätee valtaosaan.
Voisiko olla, että kun naiset ovat taipuvaisempia ja kasvatettuja etsimään syitä itsestään ja kantamaan vastuuta parisuhteen ongelmista ja huolehtimaan niistä, niin siinä erovaiheessa tarvii tuommoisen boostin, että osaa katsoa toisesta kulmasta ja päästää irti huonosta miehestä. Tuohan ei tarkoita, että olisivat koko ajan suhteessa sellaisia toisen syyttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Miesten exät ovat aina:
- pihtareita tai lahnoja
- rumia
- ilkeitä
- liian läskejä
- mustasukkaisia
Ja hulluja!
Vierailija kirjoitti:
Miesten exät ovat aina:
- pihtareita tai lahnoja
- rumia
- ilkeitä
- liian läskejä
- mustasukkaisia
Yhteen exään osuu eka toiseen viimeinen.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla, että kun naiset ovat taipuvaisempia ja kasvatettuja etsimään syitä itsestään ja kantamaan vastuuta parisuhteen ongelmista ja huolehtimaan niistä, niin siinä erovaiheessa tarvii tuommoisen boostin, että osaa katsoa toisesta kulmasta ja päästää irti huonosta miehestä. Tuohan ei tarkoita, että olisivat koko ajan suhteessa sellaisia toisen syyttäjiä.
Naiset keskimäärin enemmän nostavat parisuhteessa kokemiaan ongelmia esille ja yrittävät ratkaista, mutta miehet kokee tän "nalkuttamisena" joten asioille ei tehdä mitään.
Varmasti helppo lähteä suhteesta ja syyttää toista kun itse on yrittänyt kaikkensa ja toinen ei.
Ja onhan se jonkinlainen irtautumismekanismi, että ainakin alkuun vihataan ja syytetään ja myöhemmin vasta alkaa miettimään omaa osuuttaan asioihin. Jos sitä vatvois vielä että "mitä olis voinut tehdä" niin ero olisi vaikeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten exät ovat aina:
- pihtareita tai lahnoja
- rumia
- ilkeitä
- liian läskejä
- mustasukkaisiaYhteen exään osuu eka toiseen viimeinen.
Lopetitko suhteet itse pettämisen kautta?
Joskus parisuhteessa on yksi henkilö, joka kohtelee toista huonosti. Jos olet mies ja vietät kaiken vapaa -aikasi sivuuttamatta vaimoasi ja olemalla muiden naisten kanssa, anteeksi, se on julmaa.