Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Intohimo haihtui, rakkaus ja kumppanuus jäivät. Mitä mieltä tästä?

Vierailija
19.11.2014 |

Elän onnellisessa parisuhteessa elämäni rakkauden kanssa. Minä rakastan häntä suunnattomasti, samoin hän minua. Kunnioitamme toisiamme syvästi, meillä hauskaa keskenämme ja haluamme elää elämämme yhdessä. Meillä kaksi ihanaa lasta (14 ja 11 v.), olemme 45 ja 44-vuotiaita ja olemme olleet yhdessä keväällä 25 vuotta.

Parisuhteemme on oppikirjaesimerkki siitä, kuinka intohimo ja seksi eivät ole edellytyksiä hyvälle parisuhteelle, kuten monta kertaa annetaan ymmärtää. Rehellisyyden nimissä on tunnustettava, että suhteemme ei ole ollut intohimoinen enää vuosikausiin ja pystymme molemmet olemaan ilman seksiä helposti useita kuukausia. Keskimäärin rakastelemme ehkä n. 5 kertaa vuodessa. Olennaista kuitenkin on, että emme kumpikaan (olemme rehellisesti puhuneet tästä ja tiedän myös mieheni rehellisen mielipiteen) kärsi tästä emmekä koe, että fyysisen yhteyden puuttuminen aiheuttaisi välillemme henkistä välimatkaa tai että suhtestamme puuttuisi jotain.

Olisin kiinnostunut kuulemaan muiden mielipiteitä/kokemuksia muilta samankaltaisessa suhteessa eläviltä. Haukkumisia tai kritiikkiä luonnottomuudestani en haluaisi kuulla.

Kiitos.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että tuo on säälittävää.

Vierailija
2/6 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, enpä kyllä omaa miestäni juurikaan halua, mutta hyvä ukko se kokonaisuutena on. Ja seksittömyyteenkin tottuu eikä sitä lopulta enää itsekään kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, jos tarpeet ovat molemmilla samanlaiset. Ongelmia tulee vain, jos toinen kaipaa rakastelua enemmän kuin toinen. Silloin sivusuhde voi olla hyvä ratkaisu.

Vierailija
4/6 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meillä. 12v yhdessä. Onnellisia olemme yhdessä.

Vierailija
5/6 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 25 vuotta exän kanssa, mutta kyllä me silti paristi viikossa rakasteltiin. Yhtäkkiä mies ei enää halunnutkaan ja hän löysikin toisen.

Vierailija
6/6 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo sopii molemmille ei tuossa ole mitään ongelmaa.  Kumppanuus ja rakkaus on kuitenkin ne koossapitävät voimat, seksi ja läheisyys ihana bonus kenellä sitä on. Kaikki eivät niitä kaipaa.

Itse en osaisi elää seksittömässä liitossa, meille fyysinen läheisyys on tosi tärkeää ja olemme jutelleet siitä miten ilman oleminen koettelisi parisuhdetta. En silti tiedä eroaisimmeko pelkästään tuon takia sillä kokemusta puutteesta ei ole kuin muutama viikko raskauden aikana? Normaalioloissa rakastellaan vähintään kerran viikossa.

Meidän suhteemme ei alunalkaen perustunut intohimolle vaan ystävyydelle ja kumppanuudelle mikä kasvoi rakkaudeksi ja intohimoksi. Lähtökohta siis päinvastainen kuin ap:lla mutta toiminut jo 18v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan