Ei voi mitään, mutta aina kun näen tai kuulen Lordin Hard Rock Hallelujahin, tulee tippa silmään.
Äsken vetisteltiin miehen kanssa molemmat, kun katottiin neloselta tulevaa keikkaa ja lapset jorasivat kympillä lattialla.
Kommentit (13)
tietty... Ja hallelujah perään, jos kyseessä muutoin impo.
muuten tosi alleviivattu juttu.
-4-
Itse veikkaisin, että olen vaan hiukan älykkäämpi. Itkeskelevän pariskunnan mielestä olen varmaan sarjamurhaajatyyppiä tai viittä vaille sopiva kirjanpitäjäksi.
t. kuutonen
Vierailija:
Itse veikkaisin, että olen vaan hiukan älykkäämpi.t. kuutonen
Itsevarmuudessa ei ainakaan ole vikaa. Kyky vetää johtopäätöksiä on kyllä jotenkin outo: ei itke kuullessaan Lordia = älykkäämpi kuin ne jotka itkevät kuullessaan Lordia.
tuon kyseisen biisin tahtiin aamuisin kun melk. joka aamu se radiosta tulee. Kyllä siinä 7kk ikäinen neiti vähän kummissaan kattelee että mitähän tuo taas..;)
Piti laittaa ääni kovalle, kun HRH tuli televisiosta.
lordin rumuus vai mikä.-.. hih aika herkkä mies sulla joka tollasesta itkee ja vetistelee.. onkohan se raskaana? tai te molemmat?
mutta suupielet lähtevät venymään korvia kohti ja minua alkaa jännittää ja hypityttää aivan kuin Euroviisuja katsellessa. Näytin varmaan perjantaina tosi typerältä bussissa, kun se kuului radiossa ja minä sain vaivoin pysyttyä paikallani.
Kertoo jotain elämästänne, että euroviisujen voitto on ollut teille noin tärkeä asia. Kun tarkemmin ajattelen asiaa, minua alkaa itkettämään se, että maailmassa on teidänlaisianne ihmisiä.
huumori, sillä maailmassa on paljon tärkeämpiäkin ja olennaisempia asioita kuin älyttömille vitseille tai tilannekomiikalle naureskelu.
Vierailija:
lordin rumuus vai mikä.-.. hih aika herkkä mies sulla joka tollasesta itkee ja vetistelee.. onkohan se raskaana? tai te molemmat?
Ja kuutoselle tiedoksi, taidamme olla ihmisiä jotka iloitsevat ja rakastavat tunnetiloja, katso sinä peiliin ja mieti sanojasi.