Mitä teidän 9-10v pojat toivovat joululahjaksi?
Meidän poika toivoo läppärin ja pelihiiren. Oon lisäks ostanut iphonen ja minecraft kuoret. Pienemmät lapset saavatkon sitten paljon enemmän paketteja.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 04:54"]
Olen mies itse ainakin toivoin tuon ikäisenä pelikonsolia ja sainkin sellaisen, konsolin jälkeen seuraavina jouluina mm. pelejä. Nykyään kun on nuo läppärit ja älypuhelimet, niin en ihmettele yhtään, että 10-vuotiaalle ostetaan älypuhelin. Olin itsekin tuon ikäisenä päivät pitkät internetissä ihan itsenäisesti ilman mitään ongelmia. Muuten kannattaa harkita minkä läppärin ostaa, esim. minecraft (oletan, että lapsesi pitää siitä) ei pyöri hyvin halvoilla koneilla, joten pelaamiseen tarkoitetulle läppärille tulee hintaa helposti jopa 1000€. Jos ei ole tuota summaa valmis investoimaan ja jos teillä on yhteinen, tarpeeksi tehokas tietokone, niin en suosittele erillisen läppärin hankintaa.
[/quote]siis mita? Mind Craftin saa ladattua ihan mihin vain koneeseen!:) Luottokortillakin voi maksaa....mind craft ei ole valmiina tietokoneella.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 05:00"]
Ja lisäyksenä vielä (olen 15): äitini erosi isästäni, kun olin hyvin pieni, joten äitini yksin omista pienistä rahoistaan (työskenteli alle 10€/h palkalla) osti minulle joka jouluksi n. 200-300€ arvoista tavaraa. Säästettiin sitten mahdollimman paljon muista menoista: autoa ei koskaan ollut, ulkomaanmatkoille ei koskaan menty (en ole vieläkään ollut elämäni aikana koskaan ulkomailla). Jokainen lapsi ansaitsee ikimuistoisen joulun.
[/quote]Ikimuistoinen joulu ei tarkoita lompakon tyhjentamista, ystava hyva. Oman 13v 12v 9v ja 5v odottavat malttamattomina sita iltaa kun rakennetaan yhdessa piparkakku talo :) muistot ovat yhteisissa hetkissa.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 06:11"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 05:00"]
Ja lisäyksenä vielä (olen 15): äitini erosi isästäni, kun olin hyvin pieni, joten äitini yksin omista pienistä rahoistaan (työskenteli alle 10€/h palkalla) osti minulle joka jouluksi n. 200-300€ arvoista tavaraa. Säästettiin sitten mahdollimman paljon muista menoista: autoa ei koskaan ollut, ulkomaanmatkoille ei koskaan menty (en ole vieläkään ollut elämäni aikana koskaan ulkomailla). Jokainen lapsi ansaitsee ikimuistoisen joulun.
[/quote]Ikimuistoinen joulu ei tarkoita lompakon tyhjentamista, ystava hyva. Oman 13v 12v 9v ja 5v odottavat malttamattomina sita iltaa kun rakennetaan yhdessa piparkakku talo :) muistot ovat yhteisissa hetkissa.
[/quote]Aivan!
Joskus nää vastaukset on kyllä niin uskomattomia. Jos ap olisi antanut joululahjaksi pelkän pelihiiren ja ripotellen ympäri vuotta sitten puhelimen ja muut tarvikkeet, asia olisi porukan mielestä ok. Mutta, kun hän antaa ne juuri jouluna niin koko jutun täytyy olla provo ja ainakin todella pahasta. Tekopyhää...
Pojat 11v ja 12v ja toivovat scootin osia, DC/Burton-vaatteita, Neropatin päiväkirjaa, Pleikka 4 ja siihen peliä, suklaata
Meillä 10v toivoo pelinäppäimistön, elokuvalippuja, pleikkarahaa, pelin. Ei halua muuta ! Pojalle kelpaa vain se R alkava merkki.
Niiden pelinäppäimistö on parhain ja samoin kuulokkeet. Älä siis ap säästele hinnassa. Ostan ehkä jonkun kivan karkkijutun. Ehdoton Ei ettei halua muuta.
Voiko joku kertoa millaisella läppäril se minecraft toimii? Linkatkaa vaikka joku edullinen! Meilläkin halutaan minecraft
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 00:02"]
No ei ollut provo! Ihmettelen nyt kyllä oikeasti miksi niin luulette? Siksi kysyin juuri 10v lahjoista koska meidän pojalla ei ainakaan enää lelut kiinnosta. Ja noi saa. Ois munkin lista ihan eri jos puhuttais 7v tytön lahjoista. Tyttö saa barbien ja petshoppeja.
[/quote]paljonko kaytat rahaa per lapsi?