Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Korona vienyt raskaana olevia tehohoitoon

Vierailija
28.09.2021 |

En osaa päättää ottaisinko koronarokotteen. Raskausviikkoja on tällä hetkellä 18, uskallanko vielä hieman lykätä sen ottoa? Oletko ottanut raskaana, tai ottaisitko jos olisit raskaana?

Linkki https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/3f3f5b78-07fa-4b50-bc8e-34140…

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monia raskaanaolevia, jotka ottaneet rokotteen ilman ongelmia. Ottaisin varmaan itsekin.

Vierailija
2/28 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei kannata kysyä tuollaisia. Palstalla on tunnetusti henkilöitä jotka saavat rahaa rokotevastaisen propagandan levittämisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä saada pleisbo. Sellaisiakin on tarjolla, ole nopea niin voit ehtiä vielä....

Vierailija
4/28 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei kannata kysyä tuollaisia. Palstalla on tunnetusti henkilöitä jotka saavat rahaa rokotevastaisen propagandan levittämisestä.

Sille on syynsä miksi aniharvaa rokotetta suositellaan raskaana oleville.

Vierailija
5/28 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole ja eikä saa.

Vierailija
6/28 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia muita rokotuksia suositellaan paitsi niitä, joissa on taudinaiheuttajaa itseään.

Koronan riskit on huomattavat raskauden loppupuolella ja tehohoitoa varten raskaus saatetaan joutua lopettamaan ennen aikaisesti. Rokote on turvallinen lapselle ja äidille.

Itse otin ekan k-rokotteen rv 13 keväällä, kun kuulun muutenkin riskiryhmään keuhkosairauden vuoksi.

Vierailija
7/28 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lukenut vain päinvastaista, rokotelobbari somettajille maksetaan 1000 e piikin ottamisen mainostamisesta. Kokeellista k-piikkiä vastustavat lääkärit yms menettävät työnsä ja joutuvat valtamedian sylkykupeiksi.

Vierailija
8/28 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fimean haittarekisterissä kymmeniä keskenmenoja piikin jälkeen.

Vierailija
9/28 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia muita rokotuksia suositellaan paitsi niitä, joissa on taudinaiheuttajaa itseään.

Koronan riskit on huomattavat raskauden loppupuolella ja tehohoitoa varten raskaus saatetaan joutua lopettamaan ennen aikaisesti. Rokote on turvallinen lapselle ja äidille.

Itse otin ekan k-rokotteen rv 13 keväällä, kun kuulun muutenkin riskiryhmään keuhkosairauden vuoksi.

Älä sekoita sanoja "voi antaa". Varsinaisen suosittelun kanssa.

Siinä kun on aikamoinen ero välissä ja asian suhteen ollaan yleensä syystäkin varovaisia.

Vierailija
10/28 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt rv 8 menossa ja viikon päästä olisi toiseen rokotukseen aika. Aion kyllä ottaa, toki se jännittää vähän...

Vierailija
11/28 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt helvetissä ota

Vierailija
12/28 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lukenut vain päinvastaista, rokotelobbari somettajille maksetaan 1000 e piikin ottamisen mainostamisesta. Kokeellista k-piikkiä vastustavat lääkärit yms menettävät työnsä ja joutuvat valtamedian sylkykupeiksi.

Mistä tuollaista olet lukenut? Vaihtoehtomediastako?

Vierailija
13/28 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://data.fimea.fi/Comirnaty.pdf

Keskenmeno 24

Synnynnäiset, perinnölliset ja geneettiset häiriöt 6

Vierailija
14/28 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://data.fimea.fi/Spikevax.pdf

Raskaus, synnytys ja perinataalikausi 9

Vierailija
15/28 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla rv13, enkä ole ottanut enkä aio ottaa ennen kuin raskaus on ns. turvallisilla vesillä, eli jos tulisi niin pahoja haittavaikutuksia, että synnytys käynnistyisi tai pitäisi käynnistää, lapsella on mahdollisuudet selvitä. Fimeaan raportoidut monet kymmenet keskenmenot ja sadat kuukautishäiriöt ei houkuta rokotetta ottamaan.

Toisekseen olen esikoisen kanssa vielä kotona ja jos saisin pahat haittavaikutukset rokotteesta, niin kuka lapsen hoitaa? Isä ei voi jäädä kotiin sen takia, että äiti sairastaa (jotain muuta kuin koronaa, jolloin isi olisi karanteenissa). Niin vähän missään käydään, että koronan vältteleminen ei ole mitenkään mahdotonta. Toki aina on se surkea mäihä, että mies tuo koronan tuliaisina töistä, mutta toivoa voipi, ettei tuo.

Vierailija
16/28 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöö

Vierailija
17/28 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeessa osa aina pleisboa kirjoitti:

Pyydä saada pleisbo. Sellaisiakin on tarjolla, ole nopea niin voit ehtiä vielä....

Mikä ihmeen ”pleisbo”? Ei sellaista sanaa ole olemassakaan! Se pn placebo, eikä sitä äännetä englannin ääntämissääntöjen mukaan, koska se on latinaa.

Vierailija
18/28 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko todistettu että johtuvat rokotteesta? Todetuista raskauksista kuitenkin jopa 15% menee kesken ihan muutenkin.

Vierailija
19/28 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko todistettu että johtuvat rokotteesta? Todetuista raskauksista kuitenkin jopa 15% menee kesken ihan muutenkin.

Olemme jännän äärellä.

Vierailija
20/28 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin ekan korona piikin rv 7 ja toisen rv 17. Mitään poikkeavaa oiretta piikistä ei tullu. Perus käsikipu ja seuraavana päivänä väsytti. Molempien ultrien perusteella täysin terve sikiö

Itse en ajatellut aloittaa vauvavuotta siten, että makaan teholla sektio haavan kanssa ja samalla keskonen viettää omaa tehohoito jaksoaan keskoskaapissa. Ja esikoinen itkee kotona, että missä äiti on.

Ainoastaan rokotteet, joissa on eläviä heikennettyjä viruksia ei suositella raskaana oleville. Korona piikki ei kuulu näihin. mRNA rokotteiden kehitys alkoi 80 ja 90-lukujen taitteessa. Niitä on nyt 30 vuotta kehitetty, älypuhelinkin on uudempi juttu. Joten omaan kaaliin ei oikein mahdu tämä "kokeellinen rokoite" termi. Rokoite on läpäissyt kaikki testit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän