Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kun vaimon mummo ei ymmärrä...
28.09.2021 |
Että allergia on allergia. Käskee syödä sitä tätä ja tota vaikka en pysty. Ja syy miksi en syö. Kurkku turpoaa ja joudun sairaalaan allergian takia joten olen siitä tarkkana. Loukkaantuu koska ennen vanhaan oli kohteliasta syödä mitä tarjottiin.
Kommentit (2)
Sellasia ne mummot on. Älä ota liian henkilökohtaisesti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sano, että se on vähän niinkuin sairaus. Joudut sairaalaan, jos syöt. Jos ei sitä ymmärrä, älkää käykö siellä syömässä.