Maksaako laivojen uima-altaat erikseen?
Ruotsin laiva, pitääkö maksaa erikseen jos haluaa uida? Kiitos.
Kommentit (15)
Maksavat. Meinattiin mennä uimaan mutta korkea hinta sai meidät toisiin aatoksiin. Samalla hinnalla oltaisiin päästy oikein kylpylään maissa.
Ootko sä nyt se äiti, joka on perheelle varaamassa laivareissua? Täällä on ollut koko päivän näitä laivakysymyksiä :D
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 16:54"]
Ootko sä nyt se äiti, joka on perheelle varaamassa laivareissua? Täällä on ollut koko päivän näitä laivakysymyksiä :D
[/quote]
Olen minä se. Yritän informoida itseäni kaikin puolin sillä jännittää aivan valtavasti.
Ap
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 17:01"]
Osaatko avata hytin oven?
[/quote]
Tavallisia ovia osaan avata. Onko hytin ovissa jokin erikoiskikka?
Ap
Juu, hytin ovet on välillä ongelmallisia. Oikein mukavaa matkaa teille. Nauti, älä stressaa:)
Kyllä laivoissa on yleensä henkilökuntaa jotka osaavat sanoa miten hyttien ovet saa auki ja kiinni.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 17:07"]
Juu, hytin ovet on välillä ongelmallisia. Oikein mukavaa matkaa teille. Nauti, älä stressaa:)
[/quote]
Laita avainkortti sisään ja ulos hiiitaaastiii. Jos valo on vihreä, käännä kahvasta ovi auki. Jos valo on punainen (usein on), toista eka kohta.
Meneekö ap ekaa kertaa laivalle??
Tsiisus, voisitko jo lopettaa näiden laivakysymysten tekemisen?! Mene vaikka sinne laivayhtiön kotisivuille surffailemaan ja informaatiota etsimään tai soita asiakaspalveluun, eiköhän ne osaa sua auttaa siellä!
Jos haluaa uida? Ei se mitään maksa, kävelet vaan kannelle ja kurotat kaiteen yli. Molkskis ja loiskis, avot.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 16:54"]
[/quote]
Olen minä se. Yritän informoida itseäni kaikin puolin sillä jännittää aivan valtavasti.
Ap
[/quote]
Vahinko alapeukku! Hyvää matkaa! Hyvä että selvität kaiken huolestuttavan etukäteen, niin voit sitten ottaa reissussa lunkisti ja olla jo ihan lasten takia itsevarma reissaa.
Gracella maksaa 24e/hlö. Eli älkää menkö sinne!
Pitää tietenkin. Oliskohan maksanut jotain 6-8 €/hlö? Sillä hinnalla voi sittfn saunoa ja uida. Mitään isoja altaita siellä ei sitten ole ☺