Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Möpsistä möpetystä vaan kaikille.

Vierailija
18.11.2014 |

Onko ollut ikävä minun kertomuksia? Tiestysti on. Tänään ostin kaksosille pienen pienet korkkarit ja laitoin ne niille jalkaan. Mietin että pari tuntia päivässä pikku pikku korkkareilla on hyvä kävellä (tytöt 2,5 v) ja samalla hymyillä täytyy.

Illalla sitten kuvaamme lisää möpetys-videotamme. Tänään soitin levy-yhtiöön mutta eivät oleet kiinnostuneet tyttöjemme ensi-levytyksestä. No se tarkoittaa sitä että menemme paikan päälle, jolloin kaksoset saavat laulaa levy-yhtiön pomoille. He laulavat ainakin timtoliilu ja tralalaa laulut. Katson koko ajan vierestä miten he laulavat, koska olen tarkka äiti.

Nyt annan teille healhty tipsejä. Eli aina aamulla kun heräät niin juo lasi vettä. Se auttaa heleyttämään ihoasi.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan täällä nyt kantaa aborttiin. Minun mielestäni abortti mahdollisuus pitää perua.

Ollaan taas möpetetty koko päivä. Ihan aamusta asti. Pikku kaksosten ihanan pienet korkkarit oli kovassa käytössä ja pikku varpaat meni ihan punaisiksi. Mutta hyvä niitä on käyttää, jotta oppii nuorena jos korkkarien käytön.

Isikin meille äsken soitti kitaraa ja kaikki vaan hymyilimme. Kuvasin tänään itseäni 15 minuuttia kun lauloin erilaisia lastenlauluja ja tämäkin video päätyy youtubee. Sehän voi olla että kok perheestä tulee suosittu tuolla internetin ihmeellsiessä maailmassa.

Möpetykselle pitää varmaan hakea tavaramerkkiä. Nyt jo olen huomannut kuinka naauprin (ei niin kauniit) lapsoset siellä yrittävät varastaa meidän möpetyst. Kävin jo tänään sanomassa heille etteivät he saa leikkiä tai laulaa möpetys, koska se on meidän perheen oma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi