Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä masennan itseäni täällä palstalla?

Vierailija
18.11.2014 |

Niin, mikähän on syy, että täällä palstalla tulee roikuttua, vaikka ikinä ei ainakaan hyvä mieli tule, kun keskusteluja täällä lukee. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aion kohta lopettaa. Pidä viikon tauko ja huomaat ettet enää tarvitse tätä palstaa. Äkkiä sitä vieroittuu.

Vierailija
2/16 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Yrittää hakea jotain piristystä, mutta entistä paskemman olon saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä joskus ihan kiinnostaviakin ketjuja, ei usein mutta kuitenkin. Kaikki rasistiset tai miesasiamiesten vouhotukset ym.- idiootti-jutut skippaan jo otsikon perusteella. Joskus riittää kun vilkaisee pelkät otsikot, jos ei oo mitään mitä sen perusteella kannattais avata niin poistun, en jää vängällä lueskelemaan mitään mikä ei ittee kosketa.

Vierailija
4/16 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mäkin ihmettelen. Tänäänkin olen oppinu täällä että alapäästä on tullu tynnyri synnytyksen takia ja ennen pitkää mies tulee lähtemään nuoremman ja tiukemman perään. Sitä odotellessa...

Vierailija
5/16 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Aina tietenkin kannattaisi tehdä jotain tuottavampaa kuin jauhaa tyhjää. Ja jos haluaa kirjoitella jos tuntuu olevan lahjoja sekä selittämätöntä halua siihen, niin aina löytyy keinoja toteuttaa sitä niin että siitä saa rahaa eikä vain elämä tuhlaannu siihen ilman mitään tulosta.

Vierailija
6/16 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulvattomia ketjuja toisinaan. Lähes ainut paikka missä saa kunnon naurut. Tulin riippuvaiseksi siitä syystä.

Vierailija
7/16 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta täällä voi myös tuntea olevansa hyväosainen ja onnellinenkin. Kun kaiken täällä olevan toivottomuuden, tyhmyyden, tietämättömyyden, typeryyden ja törkeyden jälkeen katson omaa elämääni, voin vain todeta että hyvin menee.

Vierailija
8/16 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 14:43"]

Sitä mäkin ihmettelen. Tänäänkin olen oppinu täällä että alapäästä on tullu tynnyri synnytyksen takia ja ennen pitkää mies tulee lähtemään nuoremman ja tiukemman perään. Sitä odotellessa...

[/quote]

Kiitos, nyt tuli hymy huulille :D ap

Vierailija
9/16 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 14:46"]

Toisaalta täällä voi myös tuntea olevansa hyväosainen ja onnellinenkin. Kun kaiken täällä olevan toivottomuuden, tyhmyyden, tietämättömyyden, typeryyden ja törkeyden jälkeen katson omaa elämääni, voin vain todeta että hyvin menee.

[/quote]

Käyhän tämä omahyväisyydenkin ruokkimiseen:)

Vierailija
10/16 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kenelläkään sitten vinkkejä jostain mukavammasta palstasta tai seurattavasta? Olisi kiva lukea ja vaihtaa ajatuksia ja mielipiteitä, mutta tää tosiaan masentaa. Tulee ihan kummallinen käsitys vähän kaikesta :/

Vierailija
11/16 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on hauskaa viihdettä :)

Varsinkin, jos osaa sohasta mehiläispesään :D

Näin tyhmiä ja urputettavia ei tosielämässä tapaa. Tai sitten kaikki muutkin vedättää ;);)

Vierailija
12/16 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 14:43"]

On täällä joskus ihan kiinnostaviakin ketjuja, ei usein mutta kuitenkin. Kaikki rasistiset tai miesasiamiesten vouhotukset ym.- idiootti-jutut skippaan jo otsikon perusteella. Joskus riittää kun vilkaisee pelkät otsikot, jos ei oo mitään mitä sen perusteella kannattais avata niin poistun, en jää vängällä lueskelemaan mitään mikä ei ittee kosketa.

[/quote]

Minä skippaan tänään nuo aborttilaki-whatever-ketjut. En halua menettää malttiani, vaikka Suomea ollaankin viemässä kauas keskiajalle takaisin. No, lohduttaudun sillä, että yksikään yksityinen lakiehdotus ei mene eduskunnassa läpi. Ei edes ne, joita minä olen kannattanut (turkistarhauksen lopetus ja tasa-arvoinen avioliitto). Ei mene tämäkään.

Vierailija
13/16 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:01"]

Täähän on hauskaa viihdettä :)

Varsinkin, jos osaa sohasta mehiläispesään :D

Näin tyhmiä ja urputettavia ei tosielämässä tapaa. Tai sitten kaikki muutkin vedättää ;);)

[/quote]

Ei, et kuule ole vaan sinä, joka vedättää, tää on kuule alusta loppuun juuri sitä itteään!

Vierailija
14/16 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vieroituin tästä jo jossain vaiheessa pitkäksi aikaa. Sitten kerran tuli tylsää ja jäin uudestaan koukkuun. Nyt olen miettinyt, että luen loppuun tietyt ketjut ja lähden sitten, mutta kun näen koko ajan mielenkiintoisia ketjuja enkä pääse puusta pitkään.

Vierailija
15/16 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 14:52"]

Olisko kenelläkään sitten vinkkejä jostain mukavammasta palstasta tai seurattavasta? Olisi kiva lukea ja vaihtaa ajatuksia ja mielipiteitä, mutta tää tosiaan masentaa. Tulee ihan kummallinen käsitys vähän kaikesta :/

[/quote]

Tällaisia yleisiä palstoja ei tule mieleen, mutta jos sulla on joku harrastus, yleensä niilläkin foorumeilla on myös yleistä löpinää.

Vierailija
16/16 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan aloittajaa. Pakko lopettaa tai ainakin jättää minimiin tämä palstailu, jotta jää aikaa muuhunkin elämään. Todella hauskaa täällä on ollut ja mietin millä onnistun täyttämään tämän jättämän tyhjiön. Tai onnistunko? :( Kamala ikävähän tätä jää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi