Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, ex, ja koirat

Vierailija
18.11.2014 |

Mitä mieltä olette siitä jos molemmilla on omat koiransa, uudet kumppanit, ei lapsia ja miehen exän on AIVAN PAKKO saada tavata koiraa koska on pari vuotta viettänyt sen kanssa saman katon alla? Ja miehen täytyy käydä myös katsomassa naisen koiraa koska sillä on "ikävä isiä". Omia kokemuksia/mielipiteitä?:D (Itse olen siis hyväksynyt tilanteen) mutta kiinnostaa miten muut suhtautuu/suhtautuisivat asiaan :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naisella oli koira, jonka tunsin viitisen vuotta kunnes kuoli. Jos se vielä eläisi, niin totta hitossa kävisin sitä moikkaamassa kuukausittain.

Vierailija
2/17 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun exä kävi tapaamassa mun koiria vielä vuosia eron jälkeen. Kaikki hänen emäntänsä ei siitä tykännyt, mutta voivoi :) toisen koiran kuolema oli myös exälle kova paikka, vaikka ei oltu oltu enää vuosiin yhdessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraihmisenä ymmärtäisin täysin ja tottakai saisi tavata koiria! Koirat ovat ystäviä eliniäksi, jos vaan mahdollista, ei niitä pidä pois elämästään sulkea kokonaan eronkaan tullen! 

Vierailija
4/17 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kattelis tommosta. Ikinä.

Vierailija
5/17 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus täytyy vaan jättää menneet taakse ja keskittyä nykyiseen.. en ymmärrä. mutta pointsit sulle!

Vierailija
6/17 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa? :D Minulla ei itselläni ole koiraa, mutta etsitään sellaista parhaillaan juuri nyt. Mahdollisesti vuoden 2015 saattaisi kotiutua meille oma koiranpentu, mutta tottakait kävisin yhä moikkaamassa exän koiraa, jos exällä olisi sellainen (meidän yhteiseksi hanktittu). Ja jos poikaystävällä olisi koira exänsä kanssa, niin päästäisin kyllä exänkin meille moikkaamaan koiraa, miksei koira voisi välillä vierailla myös poikaystävän exän luona.

Vierailija
7/17 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä koirista. Eli en aloittaisi koskaan seurustelua miehen kanssa jolla on koira. Jos hänen eksällään olisi hänelle rakas koira niin ihan ok että kävisi koiraa katsomassa. Meille ei koira olisi tervetullut.

Vierailija
8/17 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkeempä kaikki asiallisia mielipiteitä:) Ainut asia tässä mikä tosissaan ärsyttää on miehen exän tapa ilmaista asiat/olemus.. Mies käynyt siis tähän mennessä siellä näyttämässä koiraa ja katsomassa eksänsä koiraa. Nyt tämä eksä haluaa vuorostaan tulla meille ja kysyi: "Haluuko *piip* mennä pois siksi aikaa kun tuun sinne, tuskin jaksaa mua kattella"... ja minähän en omasta kodistani poistu!:P ei liittynyt ihan alkuperäiseen aiheeseen mutta oli pakko avautua:D Ap

Vierailija
9/17 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi eksä on selvästi kiinnostunut teidän/miehesi elämästä. Onnea. Oliko kenties jätetty osapuoli?

Vierailija
10/17 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole lapsia, niin exät eivät kuulu elämään!! yksinkertaista ja helpottaa elämää ;)

Vierailija
11/17 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan tavata eksäni koiraa vaikka hänen nyksänsä on kuvioissa. Olin jätetty osapuoli ja mies tuntuu olevan mulle "velkaa" joten ei raaskisi kieltää mua tapaamasta koiraa. Tämä samanlainen tilanne?

Vierailija
12/17 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi jeesus

Vierailija
13/17 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samassa veneessä.... ja harmittaa koska en voi tuntea mieheni koiraa meidän yhteiseksi vaikkq mies niin sanoo :/ miehen eksä sanoo olevansa "hauvan mamma" joten itselläni mennyt ns mielenkiinto koko koiraan.

Vierailija
14/17 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikanaan luonnehäiriöinen eksä, joka tykkäsi kovasti koirastani ja touhusivat yhdessä lähes viisi vuotta. Eron jälkeen ei onneksi kertaakaan ole ottanut koiraa puheeksi, sillä en suostuisi tapaamaan eksää edes tuon koiran verukkeella.

Mutta jos kyseessä olisi joku normaali ihminen niin enpä tiedä. Siinä tapauksessa eksä voisi halutessaan olla hoitopaikka, kun kysyntä kohtaa tarpeen muttei mitään järjestettyjä tapaamisia muuten. 

Vierailija
15/17 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti koira ei tunne mitään ikävää, ei sillä ole ikävä "isiä" 

Itsellänikin oli parisuhteen päättyessä koira mutta exä ei todellakaan tullut katsomaan eikä ollut sen isi.

Vierailija
16/17 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:10"]Oikeesti koira ei tunne mitään ikävää, ei sillä ole ikävä "isiä" 

Itsellänikin oli parisuhteen päättyessä koira mutta exä ei todellakaan tullut katsomaan eikä ollut sen isi.
[/quote]

Eiköhän nämä koiraa moikkaamaan tulevat exät lievitä omaa ikäväänsä eikä koiran

Vierailija
17/17 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuuupa juu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi