Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritseekö teitä kumppaninne exään liittyvät esillä olevat muistot?

Vierailija
18.11.2014 |

Mietin vain kuinka herkkänahkaisia muut ovat. Itsestäni ainakin tuntuu pahalta katsella sellaisia juttuja, mitkä ovat olleet heidän romanttisia lahjoja toisilleen, esim. "minä rakastan sinua"-mukit, hääkuvat koneen työpöydällä (näytössä), hääkakkukoriste kirjahyllyssä jne.

Itse olisin laittanut tuollaiset pois silmistä jos mies olisi muuttanut minun luokseni.

Miten muilla, onko uusi mies pistänyt vastaavat jutut piiloon vai jättänyt näkyville?

Ja onko asialla ollut teille merkitystä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun miehellä ei oo exää ☺️

Vierailija
22/31 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi eksän ostamat käyttötavarat käytössä, mutta mitään hääkakkukoristeita, hanipuppelimukeja tai naisen taustakuvaa en katselisi hetkeäkään. o.O Joko mies ei ole päässyt yli eksästään, tai sitten on todella hajamielinen/tilannetajuton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielisin muisto olivat exän kanssa hankitut lapset. Exä siitä tuli minullekin, meille ei onneksi ehtinyt siunaantua kahden kodin heittopusseja.

Vierailija
24/31 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin ylempi - käyttöesineet ei häiritsisi, mutta mitään muistoromppeita en katselisi. Ei niitä kyllä olekaan, en ole edes nähnyt yhtään valokuvaa exästä. Joku exän baskeri kyllä löytyi kaapista ja sovittelin sitä, mutta väri ei miellyttänyt :D

Vierailija
25/31 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:43"]

Jätkä ei ole vielä yli eksästään. En alkais edes seurustelemaan moisen tapauksen kanssa.

[/quote]

Tää ketju kyllä kuulostaa vähän siltä, että Ap on ehtinyt jo muuttaa moisen miehen luokse.

Vierailija
26/31 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:24"]

Miehellä on exään liittyen joku exän painama tyynyliina, tämän maalaama posliiniesine (joita on myös miehen äidillä ja isoäidillä) sekä kaksi kuppia. On sillä muutama valokuva, mutta ei ne ole mitenkään esillä. Ei nuo mua mitenkään haittaa. Näkyyhän eletty elämä ihmisen kasvoissakin, ihan sama, jos on joku tavara olemassa, sehän on vaan esine.

Hääkuvat näytönsäästäjänä olisi minusta outoa. Mutta jos mies olisi ollut exänsä kanssa naimisissa ja suhteesta olisi lapsia, minusta olisi ihan normaalia, että miehen kotona olisi kuvia exästä ja esim. hääkuva kehyksissä. Olisihan se nainen kuitenkin lasten äiti ja onhan sitä kautta se yhteinen menneisyys, se, että vanhemmat olleet naimisissa, jne, tärkeää lapsille.

[/quote]

En tiennyt että exätkin näkyvät naamasta jotenkin erityisesti :D

Voi luoja, haluaisin nähdä sen miehen, joka haluaa pitää vanhaa hääkuvaansa esillä. Ehkä ne ei olekaan vain naiset, jotka haluavat häistään "ikimuistoisen päivän, jota voi muistella loppuelämänsä".

Vierailija
27/31 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä pitäis mun ja exän hääkuvaa seinällä :D oonko ainoo jonka mielestä se olis karua?!

Vierailija
28/31 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seinällä exän tekemä taulu, koska se merkkaa kumppanille paljon (ja on ihan törkeän hieno :D). Ei mua haittaa kyllä tippaakaan, ovat edelleen ystäviä keskenään ja muutenkin tuo on enemmän "muisto" siitä eikä romanttisesta rakkaudesta. Plus mäkin oon ihan kaveri tän exän kanssa että mitään kismaa ei ole muutenkaan.

Vierailija
29/31 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 18:10"]Äitipuolta, omaa ikäluokkaani, näyttää kiinnostaneen miehensä edellisestä elämästä vain arvokas omaisuus. Muu on saanut mennä. Lämminhenkinen lapsuudenkotikin on nyt valkoinen home ja love - kyltein sisustettu "blogivaikutteinen" talo. Ei siellä tunnu joulukaan juhlalta.
[/quote]
Pysy sitten poissa. Jokainen saa sisustaa kotinsa kuten haluaa, ei tulisi mieleen haukkua omankaan äidin valintoja, vaikka en niitä omaan kotiini haluaisi. Lapsuudenkotini on kokenut suuren muodonmuutoksen, vaikkei siellä vierasta naista olekaan.

Vierailija
30/31 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 18:24"]En ikinä pitäis mun ja exän hääkuvaa seinällä :D oonko ainoo jonka mielestä se olis karua?!
[/quote]
Et ole, kokisin kyllä kuvan esilläolon sairaaksi ajatukseksi oli lapsia tai ei. Säilyttää kuvan voisi ja antaa vaikka lapsille.

Vierailija
31/31 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä nyt ei liity varsinaisesti ´´esillä oleviin muistoihin´´, vaan tuleepahan mieleeni, kun muutimme yhteen edellisen vaimoni kanssa, niin mullahan oli ´´tietysti´´ melkoinen ´´kokoelma´´ (ensimmäisen vaimoni lähettämiä kirjeitä/kortteja/yhteisiä valokuvia: joissakin kuvissa olimme myös sylikkäin jne.). Tämä kyseinen kirjenivaska/kortteineen/valokuvineen, säilytettiin meidän olkkarin kirjakaapin eräässä lukitussa hyllyssä. Vaimoni tiesi heti alusta asti näiden kyseisten korttien & kirjeiden sisällön, koska olin itse antanut hänelle luvan, että voit sinä lukea, jos noin paljon kiinnostaa. Avioliittoome aikana en kertaakaan kajonnut näihin kyseisiin muistoihin, koska en edes tuntenut sellaista tarvetta, vaan olin hyvin onnellinen uudesta perheestäni! Sen sijaan, vaimoni kylläkin ´´tunnusti´´ aina silloin tällöin, että: kulta, mä taas vähän kurkkasin niitä sun entisen vaimosi kirjeitä ja kortteja. Hän jopa kehui, että ne on todella taitavasti kirjoitettu, niinkuin myös olikin. Elikkä kun me ihmiset olemme niin tavattoman erilaisia/luonteisia, niin toisenlainen vaimo olisi saattanut ehkä jopa hävittää nämä kyseiset muistot, joita ei siis enää olisi. Senpä vuoksi ´´nostankin hattua, vaimolle, no:2.´´

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän