Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häiritseekö teitä kumppaninne exään liittyvät esillä olevat muistot?

Vierailija
18.11.2014 |

Mietin vain kuinka herkkänahkaisia muut ovat. Itsestäni ainakin tuntuu pahalta katsella sellaisia juttuja, mitkä ovat olleet heidän romanttisia lahjoja toisilleen, esim. "minä rakastan sinua"-mukit, hääkuvat koneen työpöydällä (näytössä), hääkakkukoriste kirjahyllyssä jne.

Itse olisin laittanut tuollaiset pois silmistä jos mies olisi muuttanut minun luokseni.

Miten muilla, onko uusi mies pistänyt vastaavat jutut piiloon vai jättänyt näkyville?

Ja onko asialla ollut teille merkitystä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoi kaikki yhteiset esineet naiselle tai heitti roskiin. Tietokoneella on toki yhteisiä kuvia, mutta ne eivät ole siellä exän takia vaan koska tapahtumat ja reissut ovat olleet muutenkin hienoja ja mieleenpainuvia. Omani ei tosin ole naimisissa ollut.

Vierailija
2/31 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää en katselis miestä joka olisi tilannetajultaan ja käytöstavoiltaan niin tollo että pitäisi entisen puolison kuvia työpöydän taustakuvana tai hääkoristeita esillä. Jos kyseessä olisi leski olisi ehkä hiukan liikkumavaraa muttei nuin paljon. Asenna joku oma vastaava esineesi kirjahyllyyn hääkoristeiden viereen, suurieleisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin todella omituisena, jos tuollaisia avoimen romanttisia esineitä edellisestä suhteesta pidettäisiin esillä. Valokuvat kansiossa, lahjaksi saadut neutraalit esineet yms ihan ok. Mutta ei mitään ILY-krääsää. 

Vierailija
4/31 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Eksänsä perheineen on edelleen paljon tekemisissä mieheni kanssa.

Vierailija
5/31 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:20"]Ei. Eksänsä perheineen on edelleen paljon tekemisissä mieheni kanssa.
[/quote] mutta ei meillä mitään rakastantekstejä esillä ole. Kirjeitä kyllä tallesss ja hyvä niin. Ei menneisyytensä ole onnemme esteenä.

Vierailija
6/31 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on exään liittyen joku exän painama tyynyliina, tämän maalaama posliiniesine (joita on myös miehen äidillä ja isoäidillä) sekä kaksi kuppia. On sillä muutama valokuva, mutta ei ne ole mitenkään esillä. Ei nuo mua mitenkään haittaa. Näkyyhän eletty elämä ihmisen kasvoissakin, ihan sama, jos on joku tavara olemassa, sehän on vaan esine.

Hääkuvat näytönsäästäjänä olisi minusta outoa. Mutta jos mies olisi ollut exänsä kanssa naimisissa ja suhteesta olisi lapsia, minusta olisi ihan normaalia, että miehen kotona olisi kuvia exästä ja esim. hääkuva kehyksissä. Olisihan se nainen kuitenkin lasten äiti ja onhan sitä kautta se yhteinen menneisyys, se, että vanhemmat olleet naimisissa, jne, tärkeää lapsille.

Vierailija
7/31 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksällä on ollut makuuhuoneen seinällä yli 20v mun ottama valokuva. Vaimonsa ei tiedä kuvan taustaa;)

Vierailija
8/31 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan vähän häiritsisi, mutta avomies muutti Suomeen mukanaan vain iso matkalaukku, joten en usko hänellä olevan mukana mitään exiin liittyvää.

Itse ennen hänen tuloaan annoin lahjoitusboksiin exän hupparin jonka löysin onneksi. Mies on aika herkkä, sillä heti esim kyseli onko eräs minun oma miesten paita eksäni ja hänen löytämänä koru exältä.

Vierailija
9/31 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla ainoa, jota ei vaivaa se, että mies eli ennen minua. Ei haittaa hääkuva seinällä, ei häälahjaksi saatu astiasto arkikäytössä eikä se, että aamukahvimukissa lukee "I love you" ja tiedän mukin olevan exältä.Ne on vain tavaraa, ei muuta.

Vierailija
10/31 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole sellaisia enää.

Vierailija
11/31 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoituksen sana. Mun kaveri tutustui sinkkumieheen, joka asui samassa asunnossa, jossa oli aiemmin asunut exänsä kanssa. Huonekalutkin oli osin samat. Kaverini alkoi vaatia, että miehen pitää muuttaa ja ostaa uudet huonekalut, koska seiniin ja tavaroihin liittyy liikaa muistoja exästä. Arvatkaa, kumpi lensi pihalle, sohva vai kaverini? No, ei ainakaan se sohva.

Jos me nyt erotaan mieheni kanssa, niin aion kyllä asua edelleen tässä omassa kodissani ja aion edelleen säilyttää ne huonekalut, jotka ovat minun hankkimiani. Ihan sama, mitä joku tulevaisuuden nyxä asiasta on mieltä.

Vierailija
12/31 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkä ei ole vielä yli eksästään. En alkais edes seurustelemaan moisen tapauksen kanssa.

Vierailija
13/31 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensäkin käyttääkö miehet tuommoisia esineitä? Mun mies naurais pihalle mut, jos lähestyisin moisella i love you mukilla. Vaikka kyseessä on aika herkläkin mies, joku roti. Sitten taad mieheni ei toisaalta edes kiinnityäus huomiota kahvimukiinsa, kunhan siellä on hyvää kahvia.
onko kone ollut yhteiskäytössä, niin vaimo laittanut kuvan, eikä mies ole toista ajatusta asialld suonut.
Kakkukoriste kuulostaa ziltä, ettei eksä halunnut pakata sitä mukaansa ja mies ei sitäkään ole huomannut. Vai keräileekö joku oikea mies tuommoisia muka tunne-esineitä?
Oletko jutellut miehen kanssa epäkohdista? Onko ne tosiaan tietoisesti paikallaan... ehjän kupin käygön oikeastaan ymmärrän.

Vierailija
14/31 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotkin tavarat ovat olleet kauan paikoillaan, ei mie ehkä enää "näe" niitä.

Vierailija
15/31 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehellä muistona exästään lapsi. Heittäisi sen helvettiin, kun en kaipaa kotiimme mitään muistoja edellisestä liitosta.

Vierailija
16/31 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 18:33"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 18:10"]Äitipuolta, omaa ikäluokkaani, näyttää kiinnostaneen miehensä edellisestä elämästä vain arvokas omaisuus. Muu on saanut mennä. Lämminhenkinen lapsuudenkotikin on nyt valkoinen home ja love - kyltein sisustettu "blogivaikutteinen" talo. Ei siellä tunnu joulukaan juhlalta. [/quote] Pysy sitten poissa. Jokainen saa sisustaa kotinsa kuten haluaa, ei tulisi mieleen haukkua omankaan äidin valintoja, vaikka en niitä omaan kotiini haluaisi. Lapsuudenkotini on kokenut suuren muodonmuutoksen, vaikkei siellä vierasta naista olekaan.

[/quote]

Perusta perhe samankaltaisessa elämäntilanteessa olevan kanssa äläkä mene valmiseen pöytään istumaan.

Vierailija
17/31 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
18/31 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/31 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua vaivaa mitenkään olkkarin verhot, jotka ovat mieheni ex joskus ostanut. (Ihan kivat ovat) Ruoka kelpaa heidän häälahjaksi saamiltaan Teema-lautasilta. Heidän erostaan on jo sen verran aikaakin. Eikä mies ole valittanut, vaikka nukkuu mun ex'n ostamassa Hästensissä. Meillä molemmilla on menneisyytemme ja hyväksymme sen.

Vierailija
20/31 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitipuolta, omaa ikäluokkaani, näyttää kiinnostaneen miehensä edellisestä elämästä vain arvokas omaisuus. Muu on saanut mennä. Lämminhenkinen lapsuudenkotikin on nyt valkoinen home ja love - kyltein sisustettu "blogivaikutteinen" talo. Ei siellä tunnu joulukaan juhlalta.