Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastnne viikkorahan suuruus? Lapsen ikä?

Vierailija
18.11.2014 |

Meillä 5€/viikko. Lapset 13v, 11v ja 9v. Viikkorahaa vastaan tehdään kotitöitä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotiaalla kuukausiraha on 50€ ja 18 vuotiaalla 100€. Jos omaa huonetta ei ole siivottu viikottain, niin rangaistuksena kuukausirahasta nipistetään osa pois.

Vierailija
2/6 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 e vko/ meilläkin pitää tehdä kotihommia viikkorahaa vastaan (roskien viemistä, pikkuveljen vahtimistä lyhyitä aikoja esim. 15 min, äidin auttamista (esim. pyykkien viikkausta ja laittoa kaappeihin, tavaroiden järjestämistä paikoilleen, kahvin keittoa, pöydän kattamista, tiskikoneen tyhjentämistä ja täyttämistä)

Koulun hoitamista kunnolla. Lapsi 11v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1€/vko, pitää omat huoneet siivota iltaisin ennen nukkumaan menoa. Auttavat myös koneentyhjennyksessä ja roskien viemisessä.

Lapset 3 ja 5

Vierailija
4/6 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkorahaa 12 e/kk. 

Kotitöistä ei makseta, ne tehdään tuli rahaa tai ei. 

Vierailija
5/6 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5e /vko + tarvittaessa maksan leffalipun tai ulkona syömisen lisäksi kavereiden kanssa. Tai jos joskus koulun disco tms. saa ekstrarahaa. Ala-asteikäiset. Yläasteella 50e / kk josta itse ostavat sitten esim. dödönsä jne.

Olen miettinyt pitäisikö alkaa opettaa laskujen maksua, joten siinä tapauksessa 70e / yläasteikäinen  ja maksavat puhelinlaskunsa itse verkkopankissa. Oppisivat hoitamaan aina ensin laskut pois ja sitten miettimään mihin raha riittää.

Vierailija
6/6 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole viikko rahaa..tekevät töitä kun käsketään ja käskemättä,annetaan rahaa jos tarvii. Yleensä saa 10e viikossa. Joskus 0e. Nyt vasta annoin 30e kun meni superparkkiin ja kävi syömässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi