Kirjoita kaikki paikat joissa olet asunut ketju
Kirjoitetaan kaikkien paikkakuntien kylät ja kaupunkien alueet missä olette asuneet.
Esim jos olet asunut Tampereella niin laita alueen nimi ja jos olet asunut pikkupaikkakunnalla niin
sitten kylän nimi :) Lopuksi vielä ikä.
Linnainmaa, Hervanta ja Kontula. Ikä 24v.
Kommentit (25)
Espoo ja Helsinki, tosin molemmissa useammassa kodissa.Ikä 43
Linnanpelto, Männistö, Liipola, Villähde, Lauttasaari, Kamppi, Ruoholahti jne jne
Helsinki (Pohjois-Haaga ja Malminkartano) sekä Vantaa (Ylästö, Vantaanlaakso, Ilola, Tikkurila ja Myyrmäki). Oon 22.
Knuutilankangas, Oulunsuu, Etu-Lyötty, Myllyoja, Tuira, Heinäpää, Laanila, Kiviranta, Karihaara, Myllyoja taas, Välivainio.
Ikä 26.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 22:08"]Knuutilankangas, Oulunsuu, Etu-Lyötty, Myllyoja, Tuira, Heinäpää, Laanila, Kiviranta, Karihaara, Myllyoja taas, Välivainio.
Ikä 26.
[/quote]
Intiö unohtui välistä :)
Hyvä että laitoit nimeen että tämä on ketju niin ei jää epäselvyyksiä :D
Jokikylä, rannankylä, patana, räyrinki, paalijärvi.
Ikää 22v.
Helsinki, Sanok, Turku, Helsinki, Suzhou, Helsinki. Ikää 40 vuotta.
Vantaalla Ilola ja Nikinmäki. 20 v.
Tossa iässä olin asunut jo kymmenessä eri osoitteessa.
Kulomäki, Laukkoski, Kannisto, Kaleva, Kurkela, Jaakkola, Ahjo, Savio, Meripori. Ikä 25v
Lohikoski, Nenäinniemi, Pyhättömänmäki, Ristonmaa, Hippos, Savela, Myllyjärvi, Kuokkala
30-v.
No en varmasti laita! Olen kotoisin pienestä kylästä ja sittemmin asunut ulkomailla eri maissa, ja 100% varmuudella olen ainoa tästä kylästä oleva ihminen joka on asunut juuri näissä tietyissä maissa. Enkä halua mitään juorurinkiä kotikulmilleni kotkottamaan kuinka se maailmanmatkaaja nyt on AV:lla. Huh! Tuo juoruaminen ja kaikkitunteekaikki -asenne olivatkin muutama syy sille miksi muutin sieltä aikoinani pois.
Kouvola, Kuusankoski, Iitti, Kotka (keskusta ja Aittakorpi), Lappeenranta (Kahilanniemi). 30v.
Espoo - Helsinki. 35v. Sori, ei nyt tuu tarkempia tietoja.:)
Kajaanin Kättö (lapsuus), Helsingin Länsi-Pakila (lähdin eka kesätyöpaikkaan), Oulun Heinäpää (kävin talouskoulun ja kesätöissä kolme kesää myös), Rovaniemen keskusta (yhteensä neljässä eri osoitteessa n.7 opiskeluvuoden aikana, kesät muualla töissä), Helsingin Pohjois-Haaga (kesätöissä), Helsingin Malmi ( siellä kahdessa eri osoitteessa, kesätöissä ollessani), Vantaan Louhela (töissä), Helsingin Kannelmäki (gradun tekoa ja hengailua), Espoon Koukkuniemi (miehen perässä..), Espoon Matinkylä (eka lapsi syntyi), Espoon Pohjois-Tapiola (toista lasta odotellaan..) Ikä 33v.
Marttila, Leiri, Los Boliches, Huhtiniemi, Olvenlampi.
Voitonen, Tienvarsi (alueen nimi :D), Hatanpää, Petonen. Ikä 22.
up