Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 23v, sinkku, enkä tiedä mikä musta tulee isona :(

Vierailija
18.11.2014 |

Opiskelen yliopistossa, mutta aion pian pitää välivuoden, koska tämä ala ei vaan enää kiinnosta ja haluan jotain uutta. Ongelma on se etten tiedä mitä haluan ja yliopistossakin olen ollut suoraan lukiosta valmistuttuani eli on näitä opiskeluvuosia ja kulutettuja tukikuukausiakin aika paljon takana. Olen oikeasti ihan pihalla tulevaisuudestani! Kadehdin teitä, joilla on ollut edes jokin mielikuva siitä, mitä haluaa tehdä. Tämä haahuilu alkaa pikkuhiljaa jo nyppiä ihan toden teolla. Niin ja kuten otsikossa mainitsin, kaiken lisäksi olen myös sinkku, vieläpä ns. ikisinkku eli mitään parisuhdeviritelmiä ei juuri ole ollutkaan eikä ole näköpiirissa nyttenkään.

Koska av-palsta on täynnä täydellisiä naisia, niin haluaisin kysellä teiltä vinkkejä, että MITEN oikeasti voi keksiä sen, että mitä haluaa tehdä? Ja mitä kannattaisi tehdä sillä välin kun ei vielä tiedä, ettei aika kuitenkaan kuluisi ihan hukkaan?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirisi kuulostaa tylsältä. Jos 23-vuotiaana on kaikki selvitettynä, kasassa, paketissa ja "valmiina" niin mitä sitä sitten tekee loppuelämän? On vaan? Milloin sitä seikkailee, kadottaa itsensä ja löytää uudelleen? Kehittyy ihmisenä ja muokkaa ajatteluaan? Siitähän nuoruudessa on kyse ja usko pois, olet vielä TOSI nuori, melkeinpä myöhäisteini. Ja olet nuori vielä 10 vuoden päästäkin. Sitä paitsi elämä ei ole mikään kilpajuoksu. Ollaan täällä ainutlaatuisessa maailmassa käymässä yhden ainoan kerran, miksi murehtia ne hetket sitä mitä muut susta ajattelee? Rohkeutta <3

Vierailija
22/22 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 14:25"]

Lähipiirisi kuulostaa tylsältä. Jos 23-vuotiaana on kaikki selvitettynä, kasassa, paketissa ja "valmiina" niin mitä sitä sitten tekee loppuelämän? On vaan? Milloin sitä seikkailee, kadottaa itsensä ja löytää uudelleen? Kehittyy ihmisenä ja muokkaa ajatteluaan? Siitähän nuoruudessa on kyse ja usko pois, olet vielä TOSI nuori, melkeinpä myöhäisteini. Ja olet nuori vielä 10 vuoden päästäkin. Sitä paitsi elämä ei ole mikään kilpajuoksu. Ollaan täällä ainutlaatuisessa maailmassa käymässä yhden ainoan kerran, miksi murehtia ne hetket sitä mitä muut susta ajattelee? Rohkeutta <3

[/quote]

Kiitos sullekin kannustuksesta - tosin puolustan lähipiiriäni sen verran, että eivät he toki mitään tylsiä ole vaan ihania ihmisiä :) Eihän kaikkien tarvitse kokea Hurjia Seikkailuja ollakseen tyytyväisiä elämäänsä! Luulen että he ovat oikein tyytyväisiä siihen, että ovat onnistuneet löytämään hyvän parisuhteen. Toki voi olla, ettei kaikilla ns. paketti pysy kasassa loppuelämäänsä, mutta tällä hetkellä ovat kuitenkin onnellisia ja se on hienoa. Kyllä kait itseään voi kehittää ja ajatuksiaan muokata vaikka olisikin ns. asettunut aloilleen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla