Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkamassa masentumaan..

Vierailija
18.11.2014 |

Perheellemme on viime vuoden sisään tapahtunut paljon. Reilu vuosi sitten syntyivät kaksoset ja mieheni yrityksellä alkoi yllättäen mennä huonommin. Mieheni uupui, mutta on nyt jo paremmassa kunnossa. Meillä on myös kaksosia muutamaa vuotta vanhempi esikoinen. Itse etsin töitä, mutta tilanne alallani vaikuttaa toivottomalta.

Itse olen jaksanut kohtuullisen hyvin tähän asti. Nyt vain on alkanut tuntua että seinät kaatuvat päälle. Elämäni on jotenkin näköalatonta... En tiedä enää mitä MINUN pitäisi tehdä. Tietysti äidin rooli on ihanaa, mutta kaipaisin jotain omia tavoitteita, en vaan enää tiedä mitä haluan tai mitä edes voisin saavuttaa. Lasten kanssa menee kaikki aika ja energia. Syön todella terveellisesti ja olen alkanut alkusyksystä taas urheilemaan enemmän. Olen tyytyväinen ulkonäkööni, ehkä muutaman raskaukilon voisi kiinteyttää, mutta nehän menevät tässä vähitellen.

Oloni on välillä vain todella masentunut.... Mietin välillä todella pelottavia asioita kuten kuolemaan...Kaipaisin työtä ja omaa aikaa ja tuntemuksen siitä että minulla olisi joku oma päämäärä elämässä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä syöt?

Kiinnostaa siksi kun sanot syöväsi terveellisesti. Saisin vinkkejä itselleni.

Vierailija
2/5 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteys neuvolaan!!! Monikkoperheet saa kyllä apua aika helposti ...vaikka ei ne sulle töitä järkkää niin kuitenkin apua arkeen. Ja keskusteluapua varmasti löytyy myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on yksi selkeä tehtävä eli lapset. He ovat nyt ykkönen elämässäsi, etkä usko miten lyhyt aika se on jälkeenpäin ajatellen kun lapset ovat pieniä. Yritä muistaa miten onnekas olet kun sinulla on mies ja lapset.

jos taloudellisesti mitenkään pystyt, ole vielä vähän aikaa kotona. Mieti samalla uudelleen kouluttautumista, jo alasi on näkymilyään toivoton.

hyvää joulun odotusta ja valoisaa mieltä!

Vierailija
4/5 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat unelmat, tavoitteet ovat terveitä haaveita. Pitävät mielen virkeämpänä ja positiivisempana kun on kiintopisteitä ja sitä kautta mielekästä tekemistä.

Suosittelen että:

1. Koitat keksiä ilman suurempaa itsekritiikkiä mitä todella haluat. Älä lyttää heti omia ajatuksiasi itsekritiikillä vaan kirjaat vain paperille mitä toivot. Missä lopputilanteessa / mitä tekiessä olisit onnellinen.

(pinnistele että saat jotain aikaan paperille).

2. Aloita mahdollisimman nopeasti vaikka tekemällä miten vaatimaton suunnitelma. Eli vaikka käyttäisit nyt vain 1-2 tuntia viikossa unelmasi saavuttamiseen, se alkaa kasvamaan kun huomaat kulkevasi oikeaan suuntaan ja saavuttavasi pientä edistystä.

Tämä kirja voi auttaa hyvinkin paljon matkallasi: Leading an Inspired Life. By: Jim Roh

En todellakaan tarkoita että lasten hyvinvoinnin kustannuksella, vaan siinä pienesti kaikein arjen askareiden ohella aloitat unelmia kohti kulkemisen. Lapsetkin ehkä vain pidemmän päälle hyötyvät siitä mitä olet saanut aikaan ja olet henkisesti hyvinvoiva. Masentunut äiti ei ole pidemmän päälle järkevä tavoite, joten aseta itsellesi järkevämpi. Myös näin olen itse toiminut ja tyytyväinen valintaani.

Tsemppiä!

Vierailija
5/5 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa yritystoimintaa voi aloitella pienesti, perheenpyörityksen ohella. Onko ammattisi sellainen, että voisit tehdä työtä yksittäisinä toimeksiantoina ja itsenäisesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme