Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten nopeasti mies unohtaa seksin?

Vierailija
18.11.2014 |

Harrastin hyvää seksiä viikonloppuna ja nyt tekisi mieli lisää. Miten tätä ehdottaisi kyseiselle ihmiselle? Onko mun mielenkiintoisuus nyt mennyttä vai onko todennäköistä että sekin haluaa uudestaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on älykäs olento jolla paljon muutakin tekemistä ja miettimistä kuin paneskelu horon kanssa mitä hän ehkä saattanut säälistä tehdä.

Vierailija
2/9 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mitä, miten niin unohtaa seksin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin järkyttävä

tää "onko mun mielenkiintoisuus mennyttä..." Siis, kestät ihan hyvin sen, että vastaus on: on? Eikö tule jotenkin kertakäyttötavaraolo?

Vierailija
4/9 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoilla aina enemmän tai vähemmän pimahtanut olo. Eivät he ole koskaan tasapainossa minkään asian suhteen ja ymmärrettävästi miespuoliset kun ajattelevat sekä toimivat järkevästi karttelevat heitä.

Vierailija
5/9 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 10:38"]

Jotenkin järkyttävä

tää "onko mun mielenkiintoisuus mennyttä..." Siis, kestät ihan hyvin sen, että vastaus on: on? Eikö tule jotenkin kertakäyttötavaraolo?

[/quote]

Jos ehdotan sille et nähtäis ja saan pakit, niin siitä tulee kertakäyttöolo.

Vierailija
6/9 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lähinnä se tyydytti mua paljon, vaikka itsekin sai, joten enemmän kai pimahtanut horo käytti miestä.

Se laittoi mulle seuraavana päivänä viestejä, joten ainakin silloin vielä oli asia mielessä. Ei kai se auta kun ilmoittaa, että mua kyllä kiinnostais vielä nähdä.

Vierailija
7/9 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 10:58"]

Niin ja lähinnä se tyydytti mua paljon, vaikka itsekin sai, joten enemmän kai pimahtanut horo käytti miestä.

Se laittoi mulle seuraavana päivänä viestejä, joten ainakin silloin vielä oli asia mielessä. Ei kai se auta kun ilmoittaa, että mua kyllä kiinnostais vielä nähdä.

[/quote]

Sano vaikka lisäks, että oot laihduttanut ja sulla on nyt uudet stringit:-)

Vierailija
8/9 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitää miettiä tuota :D. Jos teillä on ollut hauskaa ja se on laittanut viestejä jälkeen päin, niin MIKSI ajattelet että ei sitä varmaan kiinnosta enää?! En tajua! Sen kun soitat sille, että onko sulla keskiviikkoilta vapaa, olisi kiva nähdä.

Vierailija
9/9 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 11:05"]

Miksi sun pitää miettiä tuota :D. Jos teillä on ollut hauskaa ja se on laittanut viestejä jälkeen päin, niin MIKSI ajattelet että ei sitä varmaan kiinnosta enää?! En tajua! Sen kun soitat sille, että onko sulla keskiviikkoilta vapaa, olisi kiva nähdä.

[/quote]

En tiedä, kai mulla on hieman huono itsetunto ja pelkään, että jos se ei haluakaan. On joskus käynyt jopa niin, että mies on ensin itse sanonut että voisit alkaa käydä useammin, mutta seuraavana päivänä mieli muuttunut. Ehkä sitten on selvinpäin muistanut, että pitäisi olla uskollinen tyttöystävälle tai jotain ihan muhun liitymätöntä, mutta silti jäänyt mieltä vaivaamaan.

Tää viimeviikonloppuinen asuu samassa (pienessä) kaupungissa ja on ulkoisesti mua vähemmän  viehättävä, joten ottaisin torjunnan raskaasti! Seksi oli kuitenkin hyvää, joten toivotaan parasta.