Onko sinua ahdisteltu riparilla?
Nyt vasta parikymmentä vuotta myöhemmin tajuan, miksi olen inhonnut aina vanhempia miehiä. Olin riparilla 14-vuotiaana ja siellä oli mukana myös nuoriso-ohjaajamies. Kun olin eräänä päivänä kuumeessa, hän halusi laittaa minulle kuumemittarin kainaloon ja ottaa sen pois (ja samalla hipelöidä tissejäni) Yäk. Sama mies toimii edelleenkin seurakunnan nuoriso-ohjaajana.
Kommentit (6)
Nuoriso-ohjaajien esimies seurakunnassa on Kirkkoherra,joten sen juttusille. Ja vaikka asia olisi juridisesti vanhentunut,niin ilmoittaisin silti.
ihan omasta tahdosta panin papin kanssa.
En lähtisi mitään syytettä nostamaan, mutta pelsastaisit kenties muita lapsia samalta kohtalolta!
minulle muistui mieleeni kun erään teiniaikaisen poikaystäväni setä hipelöi minua aina leikin varjolla.
Kuljin usein hänen kyydissään paikoista toiseen ja hänellä oli joskus mukanaan 8 vuotias poika jolle saattoi sanoa esim näin, " eikös sunkin vähän tekisi mieli koklata ******n tisuleita"
Usein " kutitteli" minua samalla hiplaten eripaikoista.
En silloin tajunnut hommassa olevan jotakin mätää. Vasta myöhemmin mietin, miksi inhosin vanhempia miehiä ja rintoihin koskettelua. Nyt, kun olen käynyt terapiassa, olen tajunnut, että syyllinen on tuo nuoriso-ohjaaja, en minä, joka olin vielä lapsi.