Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jatkatko töitä niin pitkään kuin pystyt (ikä)?

Vierailija
28.09.2021 |

Mitkä on fiilikset, jäätkö eläkkeelle mieluummin aikaisemmin kuin myöhemmin?
Itse veikkaan, että töissäroikkujien sukupolvi tippuu pois, kun 70-luvulla syntyneet kermapyllyt alkavat olla eläkeiässä. Se nyt on vaan tyhmää roikkua siellä, jos siitä ei palkan lisäksi saa jotain muutakin. T. kermapylly.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan töissä niin kauan kuin on pakko. Jos voittaisin useita miljoonia lotossa, ei olisi mitään ongelmia käyttää aikaani johonkin muuhun.

Vierailija
2/10 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun mahdollista pois työelämästä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittäjä joka ainakin tässä vaiheessa nauttii täysin sydämin työstään. 

Jos ei tämä muutu, jatkan niin kauan kuin voin. 

Mutta eläkeikään on vielä pidempi matka kuin työuraa takana, joten tässähän ehtii tapahtumaan vaikka mitä.

4/10 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiätysti! 😄

Vierailija
5/10 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en, lopetin jo.

Vierailija
6/10 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, näin vajaa 6-kymmpisenä työttömänä en edes odota enää töihin pääsyä, yritän pitää itseni terveenä ja kunnossa, remppaan okt, kesällä kesämökkiä, katselen isän ja äidin perään (80+), omat lapset ja lapsenlapset niin kyllä tässä kiirettä pitää.

Vierailija
7/10 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko jatkaa niin kauan kuin voi, alipalkattuna pätkätyöläisenä eläkekertymä on jäänyt pieneksi. Nelikymppinen olen nyt.

Vierailija
8/10 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen nyt osaria, tykkään. Eläkeikään suunnilleen 20v. Kokopäiväisenä en viitsisi enkä varmaan jaksaisi, jos onnistun hölläämään näin, voi hyvin onnistua.

Ihan järjetöntä antaa työn pilata terveytensä. Ja pienemmälläkin rahalla tulee toimeen.

Vierailija
9/10 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä kuolemaani asti. Olen katsellut ympärilläni eläköityviä tuttuja, joiden maailma pienenee töiden jättämisen jälkeen ja oma ruuansulatus nousee ykköspuheenaiheeksi. Yrittäjänä voin jatkaa niin kauan kuin haluan.

Vierailija
10/10 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, niin pitkään kuin mahdollista. Omat sukulaiset kaikki eläneet skarppeina yli 90-vuotiaiksi joten geenit pitäis olla kunnossa. Mitähän perkuletta sitä sitten tekee elämän viimeiset reilu 20 vuotta, jos ei töissäkään saa käydä?