Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan mies koskaan sanonut sinusta tai muusta naisesta, että pitäisi käyttää enemmän meikkiä?

Vierailija
28.09.2021 |

Minulle miehet ovat aina ihailleet meikittömyyttä ja ihmetelleet, miksi jotkut naiset käyttävät niin paljon pakkelia ja lisäävät sitä päivän mittaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni yrittää saada minut käyttämään meikkiä. En halua. Kuulemma kaikki muut naiset käyttävät sitä.

Vierailija
2/14 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Yksi säätö oli järkyttynyt kun kerroin että jossain kohtaa kävin töissä ilman meikkiä silmien allergiareaktion vuoksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti jaksaa aina ihmetyttää, että joku kuvittelee minkä tahansa asian tai mielipiteen pätevän kaikkiin miehiin tai naisiin. Pelkästään oma elinpiiri määrittää jo paljon sitä mitä pitää normaalina tai "oikeana", eikä mikään versio ole universaalisti oikea.

Vierailija
4/14 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Moni sen sijaan on ihmetellyt ääneen miksi moni nainen meikkaa kuin tuksu.

Vierailija
5/14 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kiitos järkevät miehet.

Pakko tunnustaa tähän samaan syssyyn todella nolo asia. Minulla oli nuorena huono itsetunto ja meikkasin ihan aina jos lähdin kotoa pois, ihan sama oliko vaikka metsälenkistä kyse. Muistan yhden kerran kun ekaa kertaa tapasin yhden tuttavanaisen ja mielessäni ihmettelin hänen meikittömyyttään. Olin silloin jo 22-23-vuotias, en mikään teini enää. En ymmärrä miten olin niin aivopesty tuon asian suhteen että meikittömyys herätti minussa ihmetystä. nykyään en tuomitse muiden ulkonäkövalintoja niin rankasti.

Vierailija
6/14 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En edes meikkaa paljon, mutta silti yksi mies oli sitä mieltä että näyttäisin paremmalle ilman (tosin hän ei ollut nähnyt minua ilman meikkiä että se oli vaan arvaus). Hän sanoi pitävänsä eniten meikittömistä naisista.

7/14 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan mies koskaan puhunut mulle meikeistä.

Vierailija
8/14 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Monet miehet vaativat naisia käyttämään meikkiä.

Vierailija
9/14 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Lähinnä on sanonut, ettei tarvitse meikkiä. 

Vierailija
10/14 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä miesten mielipiteellä on? Normaalin itsetunnon omaavalle naiselle miesten mielipiteillä ei ole väliä eikä naisen toiminnan motiivi ole se miellyttääkö miehiä.

Vierailija
11/14 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies mutta joskus aikoinaan työharjottelupaikassa pomo, joka oli siis nainen.

Vierailija
12/14 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitää kyllä sanoa että tykkään naisestani eniten ihan vaan ilman meikkiä.

Kovin paljoa hän ei yleensäkään meikkaa, jos yhtäkkiä meikkaisi paljon niin olisi varmaan yllätys, tuntisinko ? heh..

Mut joo, aamulla on just parasta herätä vierestä, molemmat alasti peittojen alla ja muutenkin ihan vaan naturellina.

Vierailija
13/14 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan sanonut noin. Minulle on sanottu, että en tarvitsisi ollenkaan (ja meikkaan muutenkin todella vähän). 

Vierailija
14/14 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, yhtä lukuun ottamatta jokainen seurustelukumppani on esittänyt toiveen etten ilman meikkiä kulkisi missään. Minulla on ihosairaus joka tekee ihostani todella sen näköisen että "lapset pelkää".