Kelpaako vanhemmalle naiselle +34 nuoren miehen ~20 ystävällinen seura?
Vai koetteko että nuoret eivät ole aikanne arvoisia?
Olen itse vähän yli 20 ja olen kiinnostunut ystävyydestä vanhemman naisen kanssa. Haluaisin oppia asioita häneltä jota en itse oppisi kunnes olisin yhtä vanha kuin hän. Haluaisin että hän näyttäisi minulle sitä kulttuuria mitä vähän vanhemmat rakastavat, mitä ei saisi nuorena "äijänä" rakastaa imagon takia: kahvittelua, kirjoja, runoja, teatteria, taidetta... En tietenkään sulkisi pois seksiä, mutta se ei ole mielestäni kaikista tärkeintä.
Elättelenkö toivojani turhaan? Jos aloittaisin arkisen keskustelun mukavan näköisen vanhemman naisen kanssa, niin uskotteko että hän haluaisi totisesti tutustua minuun myös? Vai pitäisikö hän minua vaik penskana, vain panon perässä olevana?
Olen aina vain ihastellut elokuvia ja sarjoja missä vanhempi ihminen näyttää ja opettaa nuoremmalle asioita ja elämän iloja joita ei ikinä tullutkaan ajatelleeksi.
Kiitos kun luit. Toivottavasti saan järkeviä ja rehellisiä vastauksia :)
Kommentit (30)
Jos haluat imeä elämänviisautta vanhemmasta ihmisestä, niin tämä maa on täynnä yksinäisiä vanhuksia, jotka kaipaisivat seuraa teatteriin, konsertteihin ja taidenäyttelyihin.
Sinä saisit kaipaamiasi elämänkokemuksen viisaita sanoja ja kertomuksia, yksinäinen vanhempi ihminen kaipaamansa seuralaista niihin rientoihin, joihin ei saa enää seuraa muuten.
Win-Win-tilanne!
Aivan turha sekoittaa tähän mitään seksiä tai edes sukupuolta!
Haluaisin oppia myös hyvän miehen tavat, sillä ovathan he varmasti kokeneet hyvän kuin huononkin miehen käytöstä. Ehkä eronnut nainen joka ei olisi löytänyt uutta saisi vähän pareman itsetunnon siitä että kutsuisin häntä kauniiksi ihmiseksi ja viettäisin laatuaikaa hänen kanssaan opintojeni ohella. Onko tämä kaikki fantasiaa, vai mahdollisuus?
Nuorissakin "äijissä" löytyy sellaista miehiä, joita kiinnostavat em. harrastukset aidosti, eivätkä he mieti mistä saisi ja mistä ei saisi kiinnostua - vaan harrastavat. Sellaisen miehen kanssa voisin vaihtaa pari sanaa - jos hän olisi älykäs. Muussa mielessä hän tuskin kiinnostaisi. Useimmat parikymppiset ovat turhan raakileita.
Etsi joku pienemmällä ikäerolla, jonka kanssa olette samalla henkisellä tasolla. Olet vielä nuori poika...ikäistesi lasten äitinä tuntuisi kummalliselta,jos lapseni etsisivät parikymppisinä noin huomattavasti vanhempaa seksiseuraa. Äiti suhteessa ongelmia? ;)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 00:03"]
Ehkä eronnut nainen joka ei olisi löytänyt uutta saisi vähän pareman itsetunnon siitä että kutsuisin häntä kauniiksi ihmiseksi ja viettäisin laatuaikaa hänen kanssaan opintojeni ohella.
[/quote]
Suhtaudut eronneeseen naiseen kuin hmm lemmikkikaniin, joka ei tänään puputtanut porkkanoita ja on vähän allapäin. Kaunis ajatus, mutta mutta...
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 00:03"]
Ehkä eronnut nainen joka ei olisi löytänyt uutta saisi vähän pareman itsetunnon siitä että kutsuisin häntä kauniiksi ihmiseksi ja viettäisin laatuaikaa hänen kanssaan opintojeni ohella.
[/quote]
Suhtaudut eronneeseen naiseen kuin hmm lemmikkikaniin, joka ei tänään puputtanut porkkanoita ja on vähän allapäin. Kaunis ajatus, mutta mutta...
[/quote]
Heh heh en ehkä osaa pukea ajatuksiani oikein sanoin... Olen luonteeltani kehuva ihminen mutta en tee sitä usein melko tuntemattomille koska tuntuu siltä että siitä saisi outoja katseita ja/tai luultaisiin että isken vain.
Ajatukseni tulevat siitä myös, että olen ollut muutaman ikäiseni henkilön ystävä joidenka vanhemmat ovat eronneet. Molemmissa tapauksissa miehet lähtivät nuorempien mukaan. Heitä lohduttaessa/kuunneltaessa kuulin molemmissa tapauksissa että äidit ovat pitkään olleen itsetunnoltaan köyhiä. Luulevat että ovat sysirumia vanhoja piikoja, vaikka kun olen nähnyt nämä äidit henovat olleet mukavia eivätkä missään nimessä rumia.
Kuulostan ehkä liikaa "hyväntekijältä" enkä väitä vastaan että olen ehkä imelä.
Voi lapsi, kun aikuisia naisia kiinnostaa yleensä aikuiset miehet elämänkokemuksineen. Olet varmaan oikein suloinen ehkä joku poikieni kaveri, mutta kun innostun myös seksuaalisessa mielessä elämää nähneistä miehistä.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 00:18"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 00:03"] Ehkä eronnut nainen joka ei olisi löytänyt uutta saisi vähän pareman itsetunnon siitä että kutsuisin häntä kauniiksi ihmiseksi ja viettäisin laatuaikaa hänen kanssaan opintojeni ohella. [/quote] Suhtaudut eronneeseen naiseen kuin hmm lemmikkikaniin, joka ei tänään puputtanut porkkanoita ja on vähän allapäin. Kaunis ajatus, mutta mutta... [/quote] Heh heh en ehkä osaa pukea ajatuksiani oikein sanoin... Olen luonteeltani kehuva ihminen mutta en tee sitä usein melko tuntemattomille koska tuntuu siltä että siitä saisi outoja katseita ja/tai luultaisiin että isken vain. Ajatukseni tulevat siitä myös, että olen ollut muutaman ikäiseni henkilön ystävä joidenka vanhemmat ovat eronneet. Molemmissa tapauksissa miehet lähtivät nuorempien mukaan. Heitä lohduttaessa/kuunneltaessa kuulin molemmissa tapauksissa että äidit ovat pitkään olleen itsetunnoltaan köyhiä. Luulevat että ovat sysirumia vanhoja piikoja, vaikka kun olen nähnyt nämä äidit henovat olleet mukavia eivätkä missään nimessä rumia. Kuulostan ehkä liikaa "hyväntekijältä" enkä väitä vastaan että olen ehkä imelä.
[/quote]
Et ole imelä vaan yleistät ja ylenkatsot.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 00:11"]Etsi joku pienemmällä ikäerolla, jonka kanssa olette samalla henkisellä tasolla. Olet vielä nuori poika...ikäistesi lasten äitinä tuntuisi kummalliselta,jos lapseni etsisivät parikymppisinä noin huomattavasti vanhempaa seksiseuraa. Äiti suhteessa ongelmia? ;)
[/quote]
Itseasiassa ei, suhteeni äitini kanssa on hyvä ellei erinomainen. Sen kyllä sanon että minulla on tapana ollut ihastua naisopettajiini, eli kunhan ikää ei ole aivan rutkasti minuun verrattuna, niin kaunis nainen on minulle kaunis nainen.
En usko että pidän eronnutta naista jonkinlaisena fetissinä, mutta kunnioitan avioliittoja sen verran, etten haluaisi aiheuttaa minkäänlaista häiriötä jonkun suhteelle. Sinkku nainenkin on aivan OK mutta en itse usko että vanhemmista naisista löytyy ei-ikinä-avioituneita sinkkuja.
Itse en jaksaisi varmaan edes jutella säästä kanssasi, joten en tiedä.
Ehkä pelkkä seksisuhde ilman juttelua toimisi parhaiten?
Olipa kyllä älyttömintä paskaa mitä olen hetkeen lukenut... :D:D:D:D itkiskö vai nauraisko, siinäpä pulma!
Kyllä vanhemmista naisista löytyy sellaisia joilla ei ole ollut yhtään kunnollista miessuhdetta, vaikka ovat heteroita. Sellaisilla naisilla voi kuitenkin ongelmana olla, että heidän isänsä on ollut niin ylivoimainen, että kukaan toinen mies ei ole päässyt väliin - vaikka isä olisi olllut kuollut jo kauan sitten. Siihen nuori poika ei oikein sovi. Toivottavasti kuitenkin löydät etsimäsi, maailma on avara!
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 00:24"]Itse en jaksaisi varmaan edes jutella säästä kanssasi, joten en tiedä.
Ehkä pelkkä seksisuhde ilman juttelua toimisi parhaiten?
[/quote]
Olen onnistunut kuulostanaan totaaliselta idiootilta. Sen siitä saa kun kirjoittaa suoraan mitä ajattelee ennen kuin kokoaa ajatukset.
Yritän tässä viestittää sitä, että en tekisi tätä pelkän kiimaisuuden takia, vaan etsisin oikeaa kaveria tai ystävää. Jos nyt päätyisin vain seksisuhteeseen niin ei se maailmaa kaada. Jos taas ystävyys ei ole seksualista, niin haluaisin pitää sen myös ei-seksuaalisena.
Menin vähän sivuraiteille edellisissä kommenteissa kun puhuin kehuista yms. Pyydän anteeksi :)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 00:34"]Kyllä vanhemmista naisista löytyy sellaisia joilla ei ole ollut yhtään kunnollista miessuhdetta, vaikka ovat heteroita. Sellaisilla naisilla voi kuitenkin ongelmana olla, että heidän isänsä on ollut niin ylivoimainen, että kukaan toinen mies ei ole päässyt väliin - vaikka isä olisi olllut kuollut jo kauan sitten. Siihen nuori poika ei oikein sovi. Toivottavasti kuitenkin löydät etsimäsi, maailma on avara!
[/quote]
Toivottavasti en ole puhunut niin sekavasti, että onnistuin kuvailemaan vakavaa parisuhdetta vanhemman naisen kanssa. Olen möhlinyt kunnolla aloitukseni kanssa. Jaksaisitko lukea vastaukseni nro 13?
Moi! Mitäs opiskelet? Asutko kotona vielä? Missä asut? Oletko hyvännäköinen? Mitä äitisi meinaisi, kun toisit 35-vuotiaan ystäväsi öh.. huoneeseesi?
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 00:48"]Moi! Mitäs opiskelet? Asutko kotona vielä? Missä asut? Oletko hyvännäköinen? Mitä äitisi meinaisi, kun toisit 35-vuotiaan ystäväsi öh.. huoneeseesi?
[/quote]
Taisin korjailla jo huonoa aloitustani sanomalla että seksi ei ole tärkein asia, mutta en kieltäydy jos tunne on molemminpuolinen.
Saattaa olla et kaverit naurais niin täytyy kyllä olla tosi kiinnostava et ryhtyisin suhteeseen. Mutta on ihmiselle hyväksi ystävystyä eri-ikäisten ja kulttuuritaustaisten kanssa. Onnea matkaan ap!
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 00:55"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 00:48"]Moi! Mitäs opiskelet? Asutko kotona vielä? Missä asut? Oletko hyvännäköinen? Mitä äitisi meinaisi, kun toisit 35-vuotiaan ystäväsi öh.. huoneeseesi? [/quote] Taisin korjailla jo huonoa aloitustani sanomalla että seksi ei ole tärkein asia, mutta en kieltäydy jos tunne on molemminpuolinen.
[/quote]
No mutta vastaa nyt noihin kysymyksiin.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 01:03"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 00:55"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 00:48"]Moi! Mitäs opiskelet? Asutko kotona vielä? Missä asut? Oletko hyvännäköinen? Mitä äitisi meinaisi, kun toisit 35-vuotiaan ystäväsi öh.. huoneeseesi? [/quote] Taisin korjailla jo huonoa aloitustani sanomalla että seksi ei ole tärkein asia, mutta en kieltäydy jos tunne on molemminpuolinen.
[/quote]
No mutta vastaa nyt noihin kysymyksiin.
[/quote]
Asun solussa ja olen 21. Opiskelen insinööriksi, ja paikkakunnasta sanon vain että suurkaupunki. En osaa sanoa kuinka hyvännököinen olen. Pituutta on paljon yli keskiarvon, harrastan urheilua ja pukeudun mielestäni hyvin, keskivertoa paremmin, perus siisti. Komeaksi ja seksikkäksi on kutsuttu, ja small talkin onnistuvuuden perusteella tuntemattomat naiset eivät pidä vastenmielisenä.
Jätä noi kulttuurilässytykset väliin ja sano suoraan, että haluat panna vanhemman naisen kanssa.