Abortinkieltäjät!
Te varmaan lupauduttu hoitamaan vanhempien kanssa sitä vaikeavammaisata lasta, että vanhemmat saavat lepotauon? Lupaattehan? Jokainen ottaa sitten vastuulleen ainakin yhden vammaisen ja hoitaa häntä vaikkapa kahteana päivänä kuussa elämänsä loppuun saakka.
Sitten tekin osallistutte ja tuette vanhempia, sillä teidän on vastuu!
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 09:54"]
http://abortioninstruments.com/
[/quote]
Älä spämmää, vaan vastaa ap:lle.
Otathan hoitaaksesi vammaisen?
Yhteiskunnallinen vastuu on toki meidän ja verojahan näillekin maksetaan. Alotus nyt oli kerta kaikkiaan tyhmä minä itse veto. Kyllähän ap:kin tietää, että seksiä harrastaessa ottaa vastuun siitä, että lapsi saattaa tulla, vammainenkin. Miksi muut siis olisi velvollisia maksamaan sinun seksistäsi?
Ei sillä, vaikka aloitus oli tyhmä niin silti soisin abortit ja niin sua tuo lakialoitekin. Kyllä fakta on se, että vaikka valinnanvapaus on niin aina joku abortteja tekee, vaikka sitten vaan isommalla palkalla, joten tässä nyt ap ei olla sulta viemässä mitään, vaikka toisille annetaan mahdollisuus valita.
On tämä kumma palsta ja kummallisia ovat ihmisten ajatukset. Yhtäällä vingutaan siitä, että yhteiskunta tukee joitakin ihmisiä ja toisaalla ollaan halukkaat lisäämään tukia estämällä abortit.
Lastensuojelumme toimii jo nyt huonosti. Vieläkö halutaan lisää paineita vaatimalla ei-toivottujen lasten syntymistä? Yhteiskuntahan se lopulta kantaa heistäkin vastuun.
Mitäs jos aloittaja huolehtisit ihan itse ehkäisystä vaan. Olet aikuinen ihminen ja kykenet ihan itse päättämään montako lasta haluat.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 00:01"]
Mutta on mutta. Vammainen on elossa ja hänen elämällään on merkitys.
[/quote]
Joskus näin dokumentin, jossa vammaiset (jo aikuisia) kertoivat, etteivät olisi halunneet syntyä ollenkaan.
Heidän elämänsä oli vaikeaa.
Kyllähän vanhemmat vakuuttavat rakastavansa vammaista lasta. Mutta vammainen joutuu ihan itse sen elämänsä elämään.
Minä ajattelin, että tässä ketjussa otettaisiin kantaa holtittomien abortteihin!
Muistuipa mieleeni kun ystävälleni viisi erikoislääkäriä suositteli aborttia vauvan vammaisuuden takia. No, aborttia ei tehty ja miten terve, eloisa, älykäs, villi, vauhdikas, naurava ja vanhemmilleen niin rakas lapsi heillä nyt onkaan!!!!!
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 00:01"]Mutta on mutta. Vammainen on elossa ja hänen elämällään on merkitys.
[/quote]
Niinhän sä kuvittelet.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 10:23"]
Minä ajattelin, että tässä ketjussa otettaisiin kantaa holtittomien abortteihin!
Muistuipa mieleeni kun ystävälleni viisi erikoislääkäriä suositteli aborttia vauvan vammaisuuden takia. No, aborttia ei tehty ja miten terve, eloisa, älykäs, villi, vauhdikas, naurava ja vanhemmilleen niin rakas lapsi heillä nyt onkaan!!!!!
[/quote]
Jeesus itkee kun valehtelet.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 00:01"]
[/quote]
mutta häntä tarvitsee hoitaa jatkuvasti. Minä olen elänyt vammaisen sisaruksena, ja hän sentään ei ollut vaikeasti vammainen. Tiedän miten paljon se vaati vanhemmiltani ja kuonka se vaikutti lapsuuteemme. En haluaisi sirä pahimmalle vihamiehellenikään. Mutta kaukaa on helppo hymistellä.
http://abortioninstruments.com/